Nolointa, mitä on sattunut!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiukkunenakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiukkunenakka

Vieras
Mikä on noloin tilanteesi lasten kanssa? Siis...onko lapsi sanonut ääneen vaikkapa jotain ihan puuta-heinää-palturia ihmisten kuullen? Tai olet tehnyt itse jotain noloa lasten vuoksi yleisellä paikalla??

Nyt naurattamaan meitä muita omilla kommelluksillanne :)

Keväällä jonotin esikoisen kanssa terveyskeskuksen ovella (paikka ei ollut auki silloin vielä ) ja jonossa oli PALJON porukkaa. Yks epäsiisti mies alkoi piereskellä siinöä meidän takana, niin esikko sanoi lapsen kirkkaalla (ja kovalla) äänellä, että "Äiti, pierasiks sää?!?" :whistle: :ashamed:

asun kerrostalossa,jossa käytännössä kesällä kun aurinko paistaa EI pysty olee jos ei oo parvekkeen ovet auki! yhtenä sellaisena päivänä lapseni sitte heittäyty monta kertaa maahan huutaen kovaa ÄITI ÄLÄ TÖNI! naapurin täti taisi vielä olla parvekkeella että varmana kuuli.

kivakiva. en meinaa koskenutkaan lapseen=)

No en nyt tähän hätään muista mitä itselle olisi nuiden tyttöjen kanssa käynyt , mutta itse olen pienenä kaupassa ollessa huutanut kovaan ääneen äidille että kato äiti, täällä on näitä sinun vaippoja. Oli kuulemma äiti punasena vähin äänin liuennut mun kanssa paikalta. :D :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja karkkikunigatar:
esikoinen 2,5v osoitti sormella erästä ulkomaalaista, oisko ollu intialainen en muista ja kailotti kato äiti täti sininen.
kyllä mulla hävetti silloin.

no meillä 3 vanha poika osoitti kaupassa kahta ulkomaalaista miestä sormella ja huusi äitiii kato kaks tiikerii!!

kassalla perässämme ollut mies osti mahdottomasti olutta... poikani 2v. katsoi ihmeissään ja tokaisi suureen ääneet et taitaa sedällä olla kova jano ku ostaa nooooin paljon limpparia =)

Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
No en nyt tähän hätään muista mitä itselle olisi nuiden tyttöjen kanssa käynyt , mutta itse olen pienenä kaupassa ollessa huutanut kovaan ääneen äidille että kato äiti, täällä on näitä sinun vaippoja. Oli kuulemma äiti punasena vähin äänin liuennut mun kanssa paikalta. :D :laugh:

:laugh:

Mä oli pikkusena tyttönä äidin ja isän kanssa pienessä kyläkaupassa ja äiti kylmäkaapissa katteli irtosillejä ja sanoi, että "Noi sillit uivat tuolla liemessä!" (äiti tarkoitti, että sillit ovat niin vanhoja, että alkavat kohta uida). Minäpä kipaisin äkkiä katsomaan, tulin ulos kylmiöstä ja huusin äidille niin, että kauppa raikui, että "Ei nää sillit täällä mitään ui!" Äii oli PIKKUISEN nolona :whistle:

Olen heittäytyny lapsen viereen kaupassa huutamaan samaan malliin kun joka kerta oli samat huudot kun jossain kävi ja ei saanu haluamaansa. :kieh: Tuloksena että lapsi kilju ja huuti vieläkin enemmän :ashamed: :whistle:

Tultiin pojan(3v.) kanssa neuvolalääkäristä ja poika totes odotusaulan ohi kulkiessamme kovaan ääneen, että olipas hassu lääkärisetä, kun pippeliään silleen hiero. (Tarkotti ilmeisesti sitä, kun lääkäri tutki lapsen kivekset ei suinkaan omiaan :D )
Oli himpun nolo fiilis :ashamed: .

Tää ei oikeesti ole edes hauska, mutta viime viikolla Prismassa ruuhka-aikaan meidän 3,5vuotias huusi että "voi v*ttu, me unohdettiin mummille soittaa" :ashamed: Ei me mitään pyhimyksiä olla jotka ei kiroile koskaan, mutta tuo tuli kyllä ihan puskasta, koska ei esikoinen mun muistin mukaan ole kiroillut koskaan. Ja olisin voinu vajota maan alle... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Mitcha:
Tää ei oikeesti ole edes hauska, mutta viime viikolla Prismassa ruuhka-aikaan meidän 3,5vuotias huusi että "voi v*ttu, me unohdettiin mummille soittaa" :ashamed: Ei me mitään pyhimyksiä olla jotka ei kiroile koskaan, mutta tuo tuli kyllä ihan puskasta, koska ei esikoinen mun muistin mukaan ole kiroillut koskaan. Ja olisin voinu vajota maan alle... :ashamed:

:laugh: Ois voinut olla meidän esikoisen suusta :whistle:

silloin n 3v sanoi kaupassa kun eräs epäsiisti mies seisoi mun takana äiti sun selän takana on hirviö. suureen ääneen tietty, onneks miehellä huumorintajua ja räjähti raikuvaan nauruun itekin. äitiä ei niin kyllä naurattanu

Faija piipahti viime viikon tiistaina, vei mut ja muksut sitte Heseen syömään. Isällä oli sitte hieman majoneesia leualla, niin tuo 7v kuopus möläytti suht kovalla äänellä, että "ukkihan syö ku sika, kato nyt."

Teki todella mieli vajota maan alle. :ashamed:

Meidän neiti otti Savonlinnassa Olavinlinnan edustalla olevan pässin kivekset käteen ja kysyi kovaan ääneen ÄITI MITKÄ NÄÄ ON?..ja paikalla oli tietysti linja-autollinen turisteja kameroineen..

Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Faija piipahti viime viikon tiistaina, vei mut ja muksut sitte Heseen syömään. Isällä oli sitte hieman majoneesia leualla, niin tuo 7v kuopus möläytti suht kovalla äänellä, että "ukkihan syö ku sika, kato nyt."

Teki todella mieli vajota maan alle. :ashamed:

Mitä ukki siihen? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mitcha:

Voi ei :whistle: :D :ashamed:

Meidän esikoinen aikoinaan huuteli kaikilla kauppareissuilla kun näki kaljun miehen(isänsä on siis kalju), et "Äiti kato, Isä on tuolla! Isäää!! Oota meitä!!" Huutaessaan luonnollisesti osoitti sormellaan näitä kyseisiä miehiä, jotka olivat meille täysin tuntemattomia. Siinä oli jokunen mies-parka hiukan hämillään ja äiti nolona. :D

Yhteistyössä