Nolointa, mitä on sattunut!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiukkunenakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tyttö 2-v kysy kaupan kassalla,kun oli mies myyjä,et onko setällä pippeli?sen jälkeen kovalla äänellä ilmoitti,että äitillä pimpissä karvoja,yök!vähän meinas nolottaa...

Miehen sukulaisia oli käymässä ja mulla oli ihan hirveät ilmavaivat. Ajattelin että jos meen päästämään tosi hiljasen pierun vessaan,niin helpottais vähäsen. Hipsin vessaan ja poika 3v tuli perässä. Päästin sitten pierun ja lähdin takaisin vieraiden luo. Kohta poika hipsuttelee taakse,raottaa mun housunkaulusta ja huikkaa että "nyt on äitillä kakka,tuli niiiiiiiiin iso paukku".

menimme kolmen lapseni kanssa huoltoasemalle pissalle ja lapsilla on tapana jäädä katselemaan kaiken maailman juttuja mitä hyllyiltä löytyy. Hoputin sitten heti kun päästiin sisälle ottamalla edessä olevaa lasta sen tarkempaa katselematta olkapäästä ja sanoin että hop hop vessaan katsellen samalla jo eteenpäin ovatko menossa vessaan. Lapsi sanoi että ei ei ja totesin vaan että kyllä kyllä, nyt heti vessaan ja kevyesti työnsin eteenpäin samalla tiiraillen muita lapsia. Taas lapsi vasta jotain tyyliin en minä ole ja katsahdin alaspäin kun ääni kuulosti jotenkin oudolta ja vieras lapsihan siitä kainalossa olikin. Pikkasen nolona totesin että anteeksi vaan ja häippäsin vessaan jossa ne omat muksut jo odottelivatkin, olisin sitten tovin siellä vessassa ja toivoin että lapsi vanhempineen olisi häippäisyt huoltikselta sillä välin ja onneksi olikin.....

äitini muistaa loppuikänsä, kun olin noin 2-vuotiaana bussissa osoittanut jotain nuorta jätkää ja hokenut "täti, täti"... tyypin kaveri oli revennyt nauruun ja huutanut " JUSSI-TÄTI ! "

olin kerran lasten kaa kaupassa ja siellä oli sellainen hieman ylipainoinen naisihminen lehmä kuosisessa pitkässä takissa. eikös poika 3v kailottanut kovaan ääneen et kato äiti, tuolla on lehmä! minä siihen hyssyttelemään että ei huudeta tuollaista niin poika jatkaa kirkkaalla äänellä et kato nyt äiti, tuolla se lehmä kävelee.. hiukan nolotti..

Oltiin menossa pojan kanssa viime kesänä puheterapiaan r-harjoituksiin. Metron liukuportaiden yläpäässä poika katsoo alas ja huutaa kovalla äänellä: "Äiti, noi ihmiset alhaalla näyttää ihan pieniltä mulkuilta!"

Mentiin bussiin reilu 1vvuotiaan poikani kanssa, kuskina oli tummaihoinen mies. Poika tokas kovaan ääneen että isi! isi,syliin!! (mieheni siis tummaihoinen ja yhdessä vaiheessa poika luuli kaikkia tummia miehiä isäkseen.) kuski vaan naureskeli,itseä meinas nolottaa.

oltiin kesä oltu mökillä ja poika oli silloin noin parivuotias ja keräili ja tutki isänsä kanssa muurahaisia. sitten kun tultiin kotiin ja päiväkoti jatkui,niin ekana hoitopäivänä selitti heti ovelta innoissaan hoitotädeille,et isillä oli huljan iso mulkku!!

Yhteistyössä