Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No töissä menin yhteen työryhmään, enkä tajunnut että ekaan tapaamiseen olisi pitänyt valmistautua aivan helvetisti.. Mä vaan marssin sisään ja ajattelin, että heitellään ideioita tms.. Eri puolilta maata ihmisiä oli paikalla, katsoivat mua kuin halpaa makkaraa. Näin nyt huonosti selitettynä.
Hengityshalvausliiton kokouksessa kun oltiin syömässä, isoon ääneen möläytin ruuan jälkeen että onpas maha niin täynnä ettei henkeä saa!! Ja suurin osa siis oli hengityskoneissa olevia, minä en. Nolotti.
Hengityshalvausliiton kokouksessa kun oltiin syömässä, isoon ääneen möläytin ruuan jälkeen että onpas maha niin täynnä ettei henkeä saa!! Ja suurin osa siis oli hengityskoneissa olevia, minä en. Nolotti.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26787602:Kun menin ensimmäiseen tenttiini yliopistolla, menin kipsiin ja pää tyhjeni. Koin etten osaa vastata mihinkään kysymykseen. Nousin ja marssin ulos heti kysymyspaperin luettuani.
Noloutta lisää se, että vasta myöhemmin sain kuulla, että tentistä olisi saanut lähteä vasta 15 min kuluttua ulos.
Hyvä alku. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja hääääääääääääh;27145435:Häh... Jos oot joku viimeisen päälle lukenut tyyppi niin miten ihmeessä voit olla niin sekaisin ja pihalla ku vaan voi ihminen olla???
Alkuperäinen kirjoittaja hääääääääääääh;27145435:Häh... Jos oot joku viimeisen päälle lukenut tyyppi niin miten ihmeessä voit olla niin sekaisin ja pihalla ku vaan voi ihminen olla???
Leikkasin kerran sellaisen pyylevän naisen hiuksia ja se puhui kun lapsenlapsi oli joskus voivotellut,et Voi mummo ku sä olet lihava.
Niin minä siihen sit,et No lapsen suustahan sen totuuden kuulee. Hieman nolotti.
Liliihän mainitsi tyrineensä ihan ekassa tentissä, eihän silloin vielä ollut kovin lukenut
pahainen ylioppilas pikemminkin.