Noloin ja huvittavin asia, mitä olet aikuisiällä tehnyt? Jolle olet nauranut/jota olet hävennyt jälkikäteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Almandiini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla tämä: olin saanut päälle parikymppisenä elämäni ekan kännykän mieheltäni synttärilahjaksi. Olin siitä suunnattoman ylpeä. Ei mennyt kauaakaan, kun meille tuli paha riita, ja kostoksi siitä mies vei Sim-kortin kännykästäni aamulla ennen töihin lähtöään. En saanut koko päivänä yhteyttä kehenkään. Siitä suivaantuneena lähdin talvisessa tuiskumyräkässä kahden pienen lapsen kanssa parin kilometrin päässä olevaan liikkeeseen, josta tiesin mieheni ostaneen kännykän. Mahdoin olla melkoinen näky vaatteet yltäpäältä lumessa ja lapset mukana, toinen vaunussa ja toinen sisaristuimessa.

Esitin oikein kännykän ostokuitinkin marssiessani asiakaspalvelupisteeseen, ja todistuksen liittymän avaamisesta. Tuohtuneena aloin selittää, että mulle ja miehelleni oli tullut riitaa, jonka johdosta mies oli vienyt Sim-korttini. Että heidän täytyisi HETI avata liittymäni uudelleen ja antaa uusi Sim-kortti tilalle. Että pääsisin olemaan yhteydessä sukulaisiin.

Taisin näyttää melkoisen närkästyneeltä, kun asiakaspalvelupisteen työntekijä meinasi tikahtua pidäteltyyn nauruunsa:D

• Tykkää
Reactions: as if ja SuzieQ.
No töissä menin yhteen työryhmään, enkä tajunnut että ekaan tapaamiseen olisi pitänyt valmistautua aivan helvetisti.. Mä vaan marssin sisään ja ajattelin, että heitellään ideioita tms.. Eri puolilta maata ihmisiä oli paikalla, katsoivat mua kuin halpaa makkaraa. Näin nyt huonosti selitettynä.

No ei nyt ehkä nolointa ja huvittavinta.

Mutta jostain syystä mun on pitänyt aina lasta hoitaessa itsekin liukua liukumäestä. Vielä melkein nelikymppisenä :D Siis melkein nelikymppinen liukuu aina mäkeä :o Nyt mä olen se lopettanut, mutta en tajunnut aiemmin, että kuinka noloa se on. Onneksi kuitenkin olen pieni ja sutjakka, enkä mikään valtava jumittaja joka jää kiinni vehkeisiin.

Lähdettiin kaverin kanssa baarista ja menimme tilaamaan hamppareita hesen luukulta. Syötiin, ja minulle tuli aivan järkky pissahätä. Sanoin meneväni takaisin baariin vessaan josta olimme lähteneet. No, siellä oli tullut jo valo, joten en päässyt sisään. Juoksin jalat ristissä toiseen baariin, mutta sinne olisi pitänyt maksaa ja olin jättänyt laukkuni kaverille ja lompakko oli tietysti siellä. Tilanne oli siinä pisteessä, että oli pakko juosta puistoon puunjuurelle pissaamaan. Katsoin, ettei kukaan olisi tulossa, mutta toisin kävi. Ohitseni alkoi vyöryä kauhea määrä ihmisiä, enkä voinut muuta kuin pissata loppuun ja suojata naamaani takin huppuun... Nöy-ryyt-tä-vää...

[QUOTE="Sirkkeli";26786290]No ei nyt ehkä nolointa ja huvittavinta.

Mutta jostain syystä mun on pitänyt aina lasta hoitaessa itsekin liukua liukumäestä. Vielä melkein nelikymppisenä :D Siis melkein nelikymppinen liukuu aina mäkeä :o Nyt mä olen se lopettanut, mutta en tajunnut aiemmin, että kuinka noloa se on. Onneksi kuitenkin olen pieni ja sutjakka, enkä mikään valtava jumittaja joka jää kiinni vehkeisiin.[/QUOTE]

Eihän tuossa ole mitään noloa, huvittavaa vain - laskijalle :)

• Tykkää
Reactions: eras, vierailija
Itse sain aika vasta tietää, että autolla ajaessa jarrua voi painaa myös ilman että painaa kytkintä. Ihan oikeasti, aika nolo.

Sitten tunsin oloni vähän typeräksi, kun äidin mies pyysi mua mittaamaan yhden sohvan mun kotonani ja antoi metrin mitan. Sanoin että no ei siihen metrin mitta riitä. Isäpuoli sitten sanoi, että voi sillä metrin mitalla mitata samaa sivua useamman kerran kun aloittaa mittaamisen uudelleen siitä mihin mitta loppui....

Hengityshalvausliiton kokouksessa kun oltiin syömässä, isoon ääneen möläytin ruuan jälkeen että onpas maha niin täynnä ettei henkeä saa!! Ja suurin osa siis oli hengityskoneissa olevia, minä en. Nolotti.

Ei kovin huvittavaa kylläkään:

Raskaana ollessani miespuolisilla työkavereillani oli ikävä tapa tulla puuttumaan työhöni riipimällä tavaroita ja eri objekteja pois käsistäni aina tilaisuuden tullen.

Kiukkuiseen sävyyn tokaisin kerran "En minä nyt mikään täysin kädetön ole" miehelle, jonka vaimolla ei ole kättä. Se nolotti.

Kun menin ensimmäiseen tenttiini yliopistolla, menin kipsiin ja pää tyhjeni. Koin etten osaa vastata mihinkään kysymykseen. Nousin ja marssin ulos heti kysymyspaperin luettuani.

Noloutta lisää se, että vasta myöhemmin sain kuulla, että tentistä olisi saanut lähteä vasta 15 min kuluttua ulos.

Hyvä alku. :xmas:

Hengityshalvausliiton kokouksessa kun oltiin syömässä, isoon ääneen möläytin ruuan jälkeen että onpas maha niin täynnä ettei henkeä saa!! Ja suurin osa siis oli hengityskoneissa olevia, minä en. Nolotti.

Ai luoja, päivän parhaat naurut :laugh:
Itse aikoinani kun aloittelin uraa nuorena hoitajana totesin ulos katsoessani että "ulkona tulee vettä kuin Esterin perseestä". No takanani seisoi hoitaja jonka nimi oli Esteri ja jolla oli aika iso perse, hävetti :ashamed:

Oltiin kesällä kavereiden kans mökillä ja luonnollisesti siideri maistui. Nukuttiin ulkona kun oli lämmintä. Sitten aamuyöstä ihan tillin tallin yritin päästä pissalle. En ilmeisesti löytänyt kun aloin lorottelemaan kyykkypissaa. Olis kuitenkin voinu lorotella metsään eikä siihen terassille kaverin makuupussin päälle...

onneks oli kaverikin sen verran humalassa ettei aamulla muistanu että heräs sillon kyseleen et mikä tääl roiskuu, tosin joku muu on muistuttanu siitä...

kaiken kukkuraks olin sen jälkeen riisunu vaatteet ja heräilin sit ilosesti alasti jalat levällään kun muut oli siinä vieressä aamupalalla. Hävettää!

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26787602:
Kun menin ensimmäiseen tenttiini yliopistolla, menin kipsiin ja pää tyhjeni. Koin etten osaa vastata mihinkään kysymykseen. Nousin ja marssin ulos heti kysymyspaperin luettuani.

Noloutta lisää se, että vasta myöhemmin sain kuulla, että tentistä olisi saanut lähteä vasta 15 min kuluttua ulos.

Hyvä alku. :xmas:

Häh... Jos oot joku viimeisen päälle lukenut tyyppi niin miten ihmeessä voit olla niin sekaisin ja pihalla ku vaan voi ihminen olla???

Alkuperäinen kirjoittaja hääääääääääääh;27145435:
Häh... Jos oot joku viimeisen päälle lukenut tyyppi niin miten ihmeessä voit olla niin sekaisin ja pihalla ku vaan voi ihminen olla???

nii,i...miten ihmiselle voikaan tulla joskus puskista sellanen tilanne ettei pää kerro mitään...siksi että ollaan ihmisiä eikä koneita.

Leikkasin kerran sellaisen pyylevän naisen hiuksia ja se puhui kun lapsenlapsi oli joskus voivotellut,et Voi mummo ku sä olet lihava.
Niin minä siihen sit,et No lapsen suustahan sen totuuden kuulee. Hieman nolotti.

• Tykkää
Reactions: Lex
Alkuperäinen kirjoittaja hääääääääääääh;27145435:

Liliihän mainitsi tyrineensä ihan ekassa tentissä, eihän silloin vielä ollut kovin lukenut

pahainen ylioppilas pikemminkin.

Ystävälläni on toinen silmä pahasti kiero. Asiaa ei ole koskaan puitu eikä tule enää huomioitua koko asiaa mut kun hän kerran esitteli lapsuuskuviaan, johon yhteen kommentoin että kylläpä on paha karsastus sattunut kuvaan. Voitte kuvitella miten vaikeaa siitä oli jatkaa kahvittelua...

Taannoin työhaastattelussa sujui tosi hyvin, kunnes haastattelija (n.55v vakavanoloinen mies) yhtäkkiä kysyi kuka on Suomen pääministeri. Menin ihan kipsiin enkä millään muistanut Kiviniemen nimeä...tyydyin selittämään jotain kivannäköisestä brunetesta :ashamed:

Tulipa tuosta mieleen.. parikymppisenä itse työhaastattelussa ja kysyttiin presidenttiä. Olin muka hauska hädissäni ja vastauksen varmaan jo arvaakin (Kek..). No, ei naurattanut työnantajaa. Eikä soiteltu perään.

-kantsii muuten tenttiä ministerit ym työhaastatteluja varten. Joskus niitä kysytään ihan yleissivistyksen tasoa mitates. ;)

Vanhempana hävettää suihkulähteessä uiminen.. ei se ollutkaan niin hauskaa kuin muistin. Märissä vaatteissa rämpiä sitten loppuilta. Hrr..

Yhteistyössä