mitä olet oppinut palstalta

Ketjujen aloittajien on turha hakea vertaistukea tai sympatiaa mihinkään ongelmaan koska kaikki heidän ongelmansa johtuvat heidän omista vioistaan.

Jos on saanut lapsen, ei koskaan saa valittaa mistään lapseensa liittyvästä, koska mitäs läksit ja itsehän lapsesi teit.

Järkyttävän suuri osa kansasta elää sossun rahoilla.

Googlea ei ole olemassa tai ainakaan sitä ei voi käyttää.

Kellään palstalaisella ei voi olla ongelmaa X, koska minullakaan ei ole sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23858377:
1. sen että flunssainen on yhtä vaarallinen kuin spitaalinen
2. jos sairastat oksennustaudin, pidää sinun ja perheen pysyä kotona mieluummin viikko kaksi sen jälkeen
3. kotiäiti on äitien sankari ja työssäkäyvä äidi on huonoäiti, jolta voisi oikeestaan ottaa lapset pois
4. jos et imetä olet täysin kelvoton äidiksi, mutta sitten vasta hirveä oletkin jos imetät ja teet sen jossain vaikka kahviossa, etkä paskaisessa vessassa, koska se on ihan hirveän näköistä, kun vauva ruokailee.
5. sen että niitä rahojaan kannattaa yrittää piilottaa mahdollisimma monille tileille ja lasten tileille, että saa sossusta paremman tukea elämiseen.
6. sen että se on aina muiden kakarat, jotka tekee kauheuksia, ei koskaan ne omat
7. että äidin pitää pukeutua sarkahousuihin ja säkkiin
8.sen että jos olet lihava olet sellainen, jota muut saa nälviä ja haukkua minkä kerkeevät
9. sen että mamut yms. saa tehdä mitä tahansa ja vaikka mitä pahaa tekisivät, niin se ei ole läheskään niin paha asia, kuin se että joku tavallinen suomalainen sen tekisi

Tuohon viimeiseen liittyen eilen opin sen, että mamut pitäisi pikimmiten saada töihin tuolta toreilta notkumasta, mutta jos/kun mamu palkataan, niin siinä syrjitään suomalaisia. Tässäpä erään tulevan oppositiopuolueen heittämä haaste tulevalle hallitukselle.

Opin, tai lähinnä sain vahvistuksen sille tiedolle, että olen erilainen kuin suurin osa naisista ja on parempi keskittyä omaan elämään kuin yrittää ystävystyä teidän kanssa.

Olen samaa mieltä kanssasi! Äh, ja silti roikun täällä vähän liikaa.. No okei, totta kai muutamia mukavan tuntuisia ihmisiä täällä on, ja kyllähän se on niin, että ihmiset ovat tällaisilla palstoilla kenties kärkkäämpiä kuin elävässä elämässä olisivat.

Ainakin sen, että vain köyhä perhe voi olla aidosti onnellinen perhe, ja että vain köyhissä perheissä on arvot kohdallaan. Lapsen kasvattamiseen ja elättämiseen ei tarvita yhtään rahaa, rakkaus riittää...

[QUOTE="alma";23860266]Aivan. Jos ostat lapsellesi Burberryn vaatteen, olet paska mutsi. Alkoholia ei saa ottaa tippaakaan kun on lasten seurassa.[/QUOTE]

Eikä edes silloin, jos lapsi menee isälleen yökylään. Eihän sitä tiedä jos tuleekin äiti-hätä.. Muista olla siis valmiudessa koko ajan, lapsivapaallasikin.

[QUOTE="vieras";23858665]Kenenkään palstalaisen mies ei petä, koska "minä kyllä tunnen oman mieheni "

(todellisuudessa 98 % varatuista miehistä lankeaa, mikäli yrittäjä on tarpeeksi sitkeä )[/QUOTE]

Ja naiset samoin ;) Semmosta naista ei oo joka ei persettä antais sovitusta summasta tai jos heruttelija on tarpeeks hyvännäköinen ja kuuluisa. Tai okei,ehkä 2% ei antais,mut nehän on niitä frigidejä sit muutenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23858377:
1. sen että flunssainen on yhtä vaarallinen kuin spitaalinen
2. jos sairastat oksennustaudin, pidää sinun ja perheen pysyä kotona mieluummin viikko kaksi sen jälkeen
3. kotiäiti on äitien sankari ja työssäkäyvä äidi on huonoäiti, jolta voisi oikeestaan ottaa lapset pois
4. jos et imetä olet täysin kelvoton äidiksi, mutta sitten vasta hirveä oletkin jos imetät ja teet sen jossain vaikka kahviossa, etkä paskaisessa vessassa, koska se on ihan hirveän näköistä, kun vauva ruokailee.
5. sen että niitä rahojaan kannattaa yrittää piilottaa mahdollisimma monille tileille ja lasten tileille, että saa sossusta paremman tukea elämiseen.
6. sen että se on aina muiden kakarat, jotka tekee kauheuksia, ei koskaan ne omat
7. että äidin pitää pukeutua sarkahousuihin ja säkkiin
8.sen että jos olet lihava olet sellainen, jota muut saa nälviä ja haukkua minkä kerkeevät
9. sen että mamut yms. saa tehdä mitä tahansa ja vaikka mitä pahaa tekisivät, niin se ei ole läheskään niin paha asia, kuin se että joku tavallinen suomalainen sen tekisi

sen että tämän ketjun aloittaja on tosi rasittava

Eikä edes silloin, jos lapsi menee isälleen yökylään. Eihän sitä tiedä jos tuleekin äiti-hätä.. Muista olla siis valmiudessa koko ajan, lapsivapaallasikin.

Kyllä. Ajokunnossa. Viis siitä ettet aja autoa, eikä sulla ole edes korttia. JOS jotain tapahtuisi ja JOS poliisi puhalluttaisi sut niin kyllä sossu veisi lapset. Niih.

Sitäpaitsi, kyllä ne menot on menty jo ennen perheen perustamista. Kun on lapsia saatu, niin pitäisi keskittyä lapsiin ja unohtaa turhat menot.

ennen kun eksyin tänne palstalle en tosiaan tiennyt että muut ihmiset ajattelee(ja paheksuu) näinkin paljon toisten(ystävien,naapureiden jne.)asioita ja tapoja..miten voi olla niin kiinnostunut toisten asioista.ehkä oon sitten outo kun mua ei oikeasti häiritse mitä muut tekee.pidän huolen itestäni ja omasta perheestäni,muut perheet tekee asiat omalla tavallaan ja mä omallani.

joku juo siiderin lasten nähden kun taas joku toinen ei.joku menee mielummin vaunuilla ja joku suosii kantamista.toiset tekee ruuan itse ja toiset taas ei...ja kotihoito vai päivähoito,se on jokaisen perheen oma valinta.:)

Olen oppinut et pitää olla laiha mut kannut kokoa G vähintään. Muuten on vastenmielinen luonnonoikku. Ja että niiden kannujen kokoa saa avostella vaikka niiden kokoon ei juui voi vaikuttaa.

Ja että jos ei mukulalla ole tekkiä niin äiti on paska.

Yhteistyössä