Mitä kadut ja kehtaat myöntää tässä tehneesi joskus teininä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jouskari-80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jouskari-80

Jäsen
05.11.2005
917
0
16
Tuli tuosta aikaisemmasta ketjusta mieleeni että mitä kamalaa olet nuoruudessasi/menneisyydessäsi tehnyt mitä kadut ja uskallat sen myös tässä kertoa ihan mustana??
jos mä alotan..olen kokeillut huumeita... :ashamed:
Ja ollut mukana tekemässä pikku rötöksiä...
ja töhrinyt bussipysäkkejä.... :headwall: :headwall: :headwall:

Olisi voinut jäädä tekemättä!

Ajoin yli 2promillen kännissä tietämättäni. Olin nii humalassa etten tajunnu. 15km poikaystävän luo. ONNEKS ei sattunu mitään!!!!!!!!!

Muoks, särkeny pari sydäntä, yhden vielä 30 tienoilla ja kaikki vähä hävettää ja harmittaa.

Kaduttaa aivan hirveästi vieläkin kun 16-vuotiaana petin poikaystävääni.Nykyään tämä petetty poikaystävä on minun aviomies,mutta tuota muistoa ei kukaan saa pois koskaan eikä tehtyä tekemättömäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja petomamma:
Ajoin yli 2promillen kännissä tietämättäni. Olin nii humalassa etten tajunnu. 15km poikaystävän luo. ONNEKS ei sattunu mitään!!!!!!!!!

Muoks, särkeny pari sydäntä, yhden vielä 30 tienoilla ja kaikki vähä hävettää ja harmittaa.

Mä oon äärettömän kiitollinen et tohon en oo koskaan sortunu, se on varmaan aivan kamalaa, varsinki ku aikuisena ymmärtää et olis voinu ajaa vaikka jonku lapsen päälle tai sen lapsen vanhemman.

Yhteistyössä