noloakin nolompi kysymys liittyy seksiin ja miehiin

  • Viestiketjun aloittaja viras
  • Ensimmäinen viesti
vastaaja
Rakastelun kesto meillä riippuu monesta jutusta ja yleensä 3 - 30 minuuttia, mutta itse laukeaminen sen päätteeksi tapahtuu suunnilleen... tjaa, mitähän mä sanoisin... Ei hitto, pahan sä heitit! Oisko parikyt sekuntia? Mä yleensä saan nääs samalla orgasmin, niin ei tuu niin seurattua sitä kuin kauan laukeamiseen kuluu aikaa.
 
Meillä vaihtelee melkoisesti. Välillä riittää muutama sohaisu, ja jo mällit lentää, mutta sitten taas joskus ukko voi jyystää ja jyystää ja seisokki senkus jatkuu ja hyvää tekee ja nautintoa piisaa. Se on aika paljon kiinni siitä, miten koko hommaan on ajauduttu. Välillä, kun tehty ensin hyvät käsityöt, niin ukko laukeaa nopeammin. Sitten taas joskus, kun naiminen aloitettu ihan tosta vaan, niin sitä kitkaa tarvitaan enemmän. Mutta aina se tuntuu hyvältä. Eilen illalla naitiin tuntitolkulla, paikkoja aristaa vieläkin.
 
Melko laaja skaala löytyy ajallisesti tolta meidän isännältä. Välillä esim. aamusin voidaan pikasesti ennen töihin lähtöä nautiskella, silloin puhutaan muutamasta minuutista. Mut jos on aikaa vaikka illalla kun lapset nukkuu, niin reilu tunti voi helposti mennä kaikkineen. En tiedä, en ole koskaan katsonut kellosta aikaa :D
 

Yhteistyössä