siis mitä!!! Eikö silloin kuulukkaan katsoa kelloa...voiAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Riippuu kerrasta. Ja eipä sitä ole tullut aikaa katsottua kellosta.
Noin saattas kestoo tulla aika paljon lisää, kun tulis niin kovat paineet.Alkuperäinen kirjoittaja olava:Venaa mä haen sekuntikellon... ja vedän ukolta housut kinttuu ja käsken sen tumputtaa
Mistä hitosta mä tiiän... en mä kellon kans si sängys oo
Tai no: selviäähän se tekstiteeveestä heti seksin jälkeen!Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:siis mitä!!! Eikö silloin kuulukkaan katsoa kelloa...voiAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Riippuu kerrasta. Ja eipä sitä ole tullut aikaa katsottua kellosta.
jytiseekö se sitten sun sisällä kun on lauennut?Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Muutama työntö :|
harrastatteko tantraseksiä?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No... ihan niin kauan ku halutaan.
No ei, ei mua tuntikausia huvita siinä hinailla. mut ei se laukeeminen silleen tapahdu, et hups nyt tuli. kummallakaan.Alkuperäinen kirjoittaja ?:harrastatteko tantraseksiä?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No... ihan niin kauan ku halutaan.