Noloa santapark, hyvin noloa

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Minna";26441216]Missään mun työpaikassa ei ole tehty noin vaan kyllä lattialle tippunut ruoka on heitetty roskiin.[/QUOTE]

No eihän sitä sit toki voi missään muussakaan paikassa tapahtua kun kerta sun työpaikalla ei oo ikinä tehty noin.. Joo, ei oo munkaan työpaikoilla tehty noin mutta niin paljon olen kuullut juttua eri paikkojen käytännöistä että ihan hyvin uskon tuonkin. Ravintolamaailmassa on valitettavasti todella paljon sellasta henkilökuntaa töissä joka on niin kyllästynyttä työhönsä ja menee sit siitä mistä aita on matalin.. Niin ja tietäen Santaparkin kokkien tason niin se olis ollutkin ihme jos kaikki olis menny putkeen..
 
mä muistan aikoinaan yhdessä kesätyöpaikassa kun olis pitänyt lautasannoksissa olleet salaatit ja tomaatit (koristeet siis ) siirtää seuraavalle lautaselle jos niihin ei oltu koskettu |O ja aivan tasan tarkkaan en suostunu sitä tekemään.

se onkin ainoa paikka jossa olen tuollaisiin juttuihin törmännyt, vaikka joku sanois et voi käyttää, saa omaakin päätä käyttää, mä ainakin otan ennemmin potkut kuin syötän asiakkaille paskaa.
 
eikö mitään järkeä
Uskomatonta, te kaksi olette kuin lapset hiekkalaatikolla hiekkaa heittämässä toistenne päälle. Ja molemmat väittää olevansa muka aikuisia.
Noloa, todella noloa Narikka ja Rollolainen

Tässä on kyllä hauskaa tuo ku molemmat kirjoittaa tekstinsä ihan päin persettä :D
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26441292:
mä muistan aikoinaan yhdessä kesätyöpaikassa kun olis pitänyt lautasannoksissa olleet salaatit ja tomaatit (koristeet siis ) siirtää seuraavalle lautaselle jos niihin ei oltu koskettu |O ja aivan tasan tarkkaan en suostunu sitä tekemään.

se onkin ainoa paikka jossa olen tuollaisiin juttuihin törmännyt, vaikka joku sanois et voi käyttää, saa omaakin päätä käyttää, mä ainakin otan ennemmin potkut kuin syötän asiakkaille paskaa.
mä oon syöttnyt KIRJAIMELLISESTI paskaa. Eräässä paikassa oli HIIRIÄ keittiössä. Ei muutakuin loukut vian esiin ja sitten aamulla löytyi muutama kuollut hiiri. kaiki avonaiset paketit heitettiin poismutta muut käytettiin aivan normaalisti.
turistikeskus tämä oli
 
"outoa"
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26441292:
mä muistan aikoinaan yhdessä kesätyöpaikassa kun olis pitänyt lautasannoksissa olleet salaatit ja tomaatit (koristeet siis ) siirtää seuraavalle lautaselle jos niihin ei oltu koskettu |O ja aivan tasan tarkkaan en suostunu sitä tekemään.

se onkin ainoa paikka jossa olen tuollaisiin juttuihin törmännyt, vaikka joku sanois et voi käyttää, saa omaakin päätä käyttää, mä ainakin otan ennemmin potkut kuin syötän asiakkaille paskaa.
Yksi tuttuni tilasi kerran ruoan, johon kuului keitetyt perunat. Kas, yhden perunan sisällä olikin hammastikku. Liian säästeliästä ravintolan taholta, kun ruokaa tuolla tavoin "kierrätetään".
 
Rollolainen
[QUOTE="Minna";26441280]Nyt sä laitat sanoja mun näppikselle, että voitko lopettaa. Mä olen OIKEA kokki toisin kuin sä.[/QUOTE]

KAIKKI JOTKA OVAT AMMATTITUTKINNON suorittaneet ovat KOKKEJA. niisä on samat kriteerit JOKA KAUPUNGISSA!
 
7thHeaven
mä oon syöttnyt KIRJAIMELLISESTI paskaa. Eräässä paikassa oli HIIRIÄ keittiössä. Ei muutakuin loukut vian esiin ja sitten aamulla löytyi muutama kuollut hiiri. kaiki avonaiset paketit heitettiin poismutta muut käytettiin aivan normaalisti.
turistikeskus tämä oli
Anteeks tää ei nyt liity aiheeseen, enkä muuhun ota kantaa, mutta miten oot KIRJAIMELLISESTI syöttänyt paskaa? Jos keittiössä oli hiiriä mutta avonaiset paketit heitettiin roskiin? Muuttuiko muiden pakettien sisältö sitten pökäleiksi vai mitä?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26441387]Olitko sä siinä Kurjat Kuppilat -ohjelmassa?[/QUOTE]

Hihi, anteeksi Rollo :) Palaan siihen vielä, että kyllähän tuo ruoan loppuminen oli nolo juttu, mutta meniköhän ne moitteet nyt oikeaan osoitteeseen, ap?
 
"vieras"
Joskus miettii onko Rollolainen ikinä käynyt kotikaupunkinsa ulkopuolella. On niin varma että oman paikkakunnan oudot käytännöt ja tavar ovat arkipäivää koko maassa. Eikä kyse ole nyt pelkästään ravintola-aiheesta vaan kaikesta muustakin jota kirjoittelee tänne.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26441407]Joskus miettii onko Rollolainen ikinä käynyt kotikaupunkinsa ulkopuolella. On niin varma että oman paikkakunnan oudot käytännöt ja tavar ovat arkipäivää koko maassa. Eikä kyse ole nyt pelkästään ravintola-aiheesta vaan kaikesta muustakin jota kirjoittelee tänne.[/QUOTE]

On hän, ei hän asu siellä mistä on syntyisin. Rovaniemeläisyys ei ole tuollaista.
 
"Minna"
[QUOTE="vieras";26441407]Joskus miettii onko Rollolainen ikinä käynyt kotikaupunkinsa ulkopuolella. On niin varma että oman paikkakunnan oudot käytännöt ja tavar ovat arkipäivää koko maassa. Eikä kyse ole nyt pelkästään ravintola-aiheesta vaan kaikesta muustakin jota kirjoittelee tänne.[/QUOTE]

Niin Rovaniemellä on ihan omat lait Kelassa ja sossussa.
 
Eipä tuo ollut Santaparkin moka..vaan ihan jonkun muun!


Ja kuka helvetti syöttää asiakkaille kirjaimellisesti paskaa vaan koska joku käskee niin tehdä?!
Hyppääkö se ihminen myös kaivoon jos joku käskee?!


Itse en ikinä ole laittanut lautaselle mitään mitä en itse söisi,en ole myöskään tarjoilijana vienyt asiakkaalle ruokaa jota en itse söisi.
Joku kunnioitus asiakkaita kohtaan!
 
  • Tykkää
Reactions: keppälerttu
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26441473:
Eipä tuo ollut Santaparkin moka..vaan ihan jonkun muun!


Ja kuka helvetti syöttää asiakkaille kirjaimellisesti paskaa vaan koska joku käskee niin tehdä?!
...Rollolainen...

Antaa muuten hyvää mainosta tämä ketju lapin matkailuyrittäjille. Pihvit vain lattialta turistien lautaselle Pohjoissuomalaiseen tapaan.
 
on tullut käytyä muutamassakin lappilaisessa ravintolassa ja sen perusteella sanoisin, että turistia nyljetään lapissa surutta, aniharvoin saa hinta/laatusuhteeltaan kunnollista apetta

mitä tulee otsikon mokaan niin kyllähän selkeesti vika on Apollonkadulla, kaikkihan me tosin tiedetään että laskuhommat ei koskaan ole olleet kepun heiniä
 

Yhteistyössä