Nolo seksiongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyyhkynen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä, mies, nuolen mielelläni vaimoa ja mielelläni myös vastaanottaisin suuseksiä, mutta ei. Vaimolla on pahasti estoja ja ei halua jutella asiasta ollenkaan. Hän inhoaa omaa makuansa eikä halua esim. suudella minua jos olen nuollut häntä. Hän ei myöskään pyynnöistä huolimatta siisti karvojaan. Ja monesti ennen seksiä hän käy pissalla ilman pesua ja sitten joutuu nuolemaan kusenhajuista pöheikköä, ei kivaa. Samoin käsillä hyväilystä hän ei tykkää. Kun minuakaan ei enää huvita nuolla em. seikoista johtuen niin nykyisin (harvoin) nylkytetään kuivilla.
Paska homma mutta minkäs teet, naimisissa ollaan.

Ensin mieheni antaa minulle lämmittelyorgasmin suulla, sormilla tai lelulla, sitten rakastelemme ja laukeamme yhdessä, ja sitten mieheni poistaa jälkivärinät antamalla minulle vielä yhden. Ja tämä on hänen haluamansa tapa rakastella kanssani - ei minun vaatimukseni.

Kyllä seksin toimivuus on suhteen kannalta tavattoman tärkeää. Meille ainakin. Siksi olemme ylipäätään ja edelleen yhdessä. Jollei seksielämämme olisi miellyttänyt meitä molempia, emme olisi todennäköisesti edes yrittäneet jatkaa suhdetta alkua pidemmälle, ja jollei se olisi jatkunut hyvänä... en tiedä olisiko "meitä" enää.

Alkuperäinen kirjoittaja me-ku:
Alkuperäinen kirjoittaja väärinpäin meni:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaaliperhonen:
Sitten taas kerran yhden lyhyen, esileikittömän yhdynnän jälkeen yritin varovasti hivuttaa hänen kättään jalkoväliäni kohti. Hän veti kätensä pois ja sanoi "En mä nyt jaksa". Olin tyrmistynyt ja yritin siinä sitten saada unta itkua niellen. Suhteemme kuivui kokoon hyvin nopeasti sen jälkeen. Olin kai sitten liian vaativa ;) Nykyään sellainen tuskin pääsisi sänkyyni toista kertaa.

Väärin, väärin! Olisit tehnyt tuon ENNEN yhdyntää, niin olisit voinut päästä toivomaasi tavoiteeseen. Ei mies orkun jälkeen enää jaksa tuollaista, vaikka nainen jaksaisi ja haluaisi.

Kyllä jaksaa, omani ainakin. Ja tekee sen ihan vapaaehtoisesti, pyytämättä.

No ei se mies kyllä varmasti olisi jaksanut ennen, jälkeen eikä välissä sen enempää. Senjälkeiset mieheni ovat ihan hyvin jaksaneet. Yleensä ihan pyytämättä, ja jos joskus olen pyytänyt niin eivät ole koskaan kieltäytyneet. Useimmiten ei ole ollut edes tarvetta pyytää kun olen siihen mennessä jo saanut ihan riittävän monta kertaa ;-)

Yhteistyössä