Nolo peräpään asia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nimetön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nimetön

Vieras
Mulla tuli synnytyksessä pahat peräpukamat (synnytyksestä jo 8v) ja pukamat kuivuivat ärsyttäviksi hetuloiksi peräaukon ulkopuolelle.
Tuntuu, että ne vaan suurentuu ja suurentuu. Törkeän näköisiä ja ennen kaikkea kun harrastan ratsastusta, ne on usein arat ja turvonneet...

Olen ajatellut tosissani hankkiutuvani niistä eroon. Julkiselle en halua mennä, kun olen siellä itse töissä, yksityinen ainoa vaihtoehto.

Onko kellään kokemusta tällaisesta operaatiosta?

Alkuperäinen kirjoittaja Nimetön:
Mulla tuli synnytyksessä pahat peräpukamat (synnytyksestä jo 8v) ja pukamat kuivuivat ärsyttäviksi hetuloiksi peräaukon ulkopuolelle.
Tuntuu, että ne vaan suurentuu ja suurentuu. Törkeän näköisiä ja ennen kaikkea kun harrastan ratsastusta, ne on usein arat ja turvonneet...

Olen ajatellut tosissani hankkiutuvani niistä eroon. Julkiselle en halua mennä, kun olen siellä itse töissä, yksityinen ainoa vaihtoehto.

Onko kellään kokemusta tällaisesta operaatiosta?

jos leikataan niin maksaa 1500e, yhden yön piti olla sairaalassa

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Eikös ne jotenkin hirtetä? Rohkeesti vaan! Vaikka voi ne samat tohtorit tulla siellä yksityiselläkin vastaan.. Täällä ainakin monet on sekä julkisella että yksityisellä.

Ei välttämättä. Voidaan myös puhkaista. Yksityisen puolen taksoista ei tosin ole tietoa mutta moni yleislääkärikin tekee noita puhkaisuja yksityisellä, sen tiedän. Eli siis ei tarvitse välttämättä mitään erikoislääkärin taksoja maksaa jos yksityiselle menee.

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Eikös ne jotenkin hirtetä? Rohkeesti vaan! Vaikka voi ne samat tohtorit tulla siellä yksityiselläkin vastaan.. Täällä ainakin monet on sekä julkisella että yksityisellä.

Vain sisäisiä pukamia voidaan hirttää, ulkoiset hetulat (pukaman jäänteet) tarvii kirurgin veistä.

Yhteistyössä