Nolo moka...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liposinol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
:laugh: Nää on hulvattomia :laugh: Mullakin pari tarinaa itsestäni:

Joskus kakarana menin ostamaan jätskikiskasta sellasen softiksen ja kysyin makuvaihtoehtoja.Myyjä sanoi että:Vanilja,suklaa tai sekotus.Meikä sit viisaana:Ai mitä siihen sekotukseen tulee? :headwall:

Muutin muutama vuosi sitten ja äitini ja mummini oli auttamassa minua.He olivat nostaneet vaatehuoneesta säkkejä autoon kun yhestä pussista oli pudonnut mun dildo :o :headwall: :snotty: Oli siinä mummilla ja mutsilla ihmeteltävää ja mä muutun paloautoks vielä tänäkin päivänä kun ajattelen sitä :snotty:

Olin pari vuotta sitten baarissa ja mulla oli sellaset kanafilee tissiliivit mitkä liimautuvat kiinni rintoihin.Mulla on myös tapana korjailla meikkiäni ´sokkona´ilman peiliä silleen että otan puuterivipan laukusta ja vaan painelen sitä naamaan pitkin iltaa.Näin tein myös tällä kertaa.Ihmettelin kun jengi kattoi mua hetken pidempään ja ajattelin varmaan kännipäissäni olevani niin hyvännäkönen ku porukan katse viipyy :whistle: Menin sitten viimein jossain välissä vessaan ja ensitöikseni huomasin että kanafileet oli pudonnut mun mahaan ja mulla oli ihoa myötäilevä mekko joten mahastani törrötti kaksi palloa.Toisekseen huomasin että aurinkopuuterini oli levinnyt laukkuuni ja näinollen myös siihen puuterivippaan millä oli söhinyt naamaani koko illan joten tuloksena oli että näytin blondilta jolta oli menny itserusketus hieman överiks.Läntti siellä,läntti täällä.Ihan ku olis paskaa ollu naamaa täys :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Äitini oli töissä kassalla ja eräs nuor mies tuli ostoksineen. Äiti vilkas että pojalla oli partakoneen teriä paketissa ja kysäs: onko sulla vartta noihin?
Poitsu ihan nolona ja punasena ja äitee huomaa että nehän olinkin kortsuja eikä paratakoneen teriä...
Riittiköhän varsi? ;)

TÄÄ OLI HYVÄ :D :D

Olen myös säikähtänyt Citymarketissa muovista valion mainoslehmää niin että kiljaisin. :D Mies jaksaa vieläkin muistutella tästä... Työskentelin aiemmin vartijana ja tehdessäni erään tehtaan yökierrosta lallattelin mennessäni täyttä kurkkua Alfred J. Kwakia; "On tänään onnenpäivä, ei huolesta häivää, on tänään onnenpäivä ja onnellinen oon" toimiston vessasta kuului "...jos joskus murhe painaa, se painaa se painaa..." - joku oli jäänyt myöhään töihin... Kompuroin myös rappusissa niin että onnistuin viimeiseltään jäämään varustevyöstäni jumiin kahden askelman väliin - valvontakameran alla, luonnollisesti. :)

pitkän koulupäivän jälkeen olin menossa autoon ja takki oli käsivarsilla kun oli kuuma. Luokan nuorin poika sanoi jotenkin oudon ivallisesti että ompas sulla sievä paita! Eihän noita miehiltä kuule joten epäilin, että olisiko kaula-aukosta vilahtanut jotain? Tulin sitten siihen tulokseen, että oikeessahan se oli, sievä paitahan se oli kukkineen ja helmakoristeineen. Olipa kohtelias 16-vuotias... kunnes pääsin kotiin. Paita nurinpäin, lankoja roikkui reilusti etumuksesta (musta paita, valkoiset langat) ja kiitotie näkyi kun oli paita valunut niin alas.
Ei kai se muuten, mutta v****llessaan sanoi vasta koulusta lähtiessä, kun oli 8 tunnin teoriapäivä takana ja istui minun edessä ja virnuillen aina kääntyi juttelemaan mulle. Mitä lie näkynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
:laugh: Nää on hulvattomia :laugh: Mullakin pari tarinaa itsestäni:

Joskus kakarana menin ostamaan jätskikiskasta sellasen softiksen ja kysyin makuvaihtoehtoja.Myyjä sanoi että:Vanilja,suklaa tai sekotus.Meikä sit viisaana:Ai mitä siihen sekotukseen tulee? :headwall:

Muutin muutama vuosi sitten ja äitini ja mummini oli auttamassa minua.He olivat nostaneet vaatehuoneesta säkkejä autoon kun yhestä pussista oli pudonnut mun dildo :o :headwall: :snotty: Oli siinä mummilla ja mutsilla ihmeteltävää ja mä muutun paloautoks vielä tänäkin päivänä kun ajattelen sitä :snotty:

Olin pari vuotta sitten baarissa ja mulla oli sellaset kanafilee tissiliivit mitkä liimautuvat kiinni rintoihin.Mulla on myös tapana korjailla meikkiäni ´sokkona´ilman peiliä silleen että otan puuterivipan laukusta ja vaan painelen sitä naamaan pitkin iltaa.Näin tein myös tällä kertaa.Ihmettelin kun jengi kattoi mua hetken pidempään ja ajattelin varmaan kännipäissäni olevani niin hyvännäkönen ku porukan katse viipyy :whistle: Menin sitten viimein jossain välissä vessaan ja ensitöikseni huomasin että kanafileet oli pudonnut mun mahaan ja mulla oli ihoa myötäilevä mekko joten mahastani törrötti kaksi palloa.Toisekseen huomasin että aurinkopuuterini oli levinnyt laukkuuni ja näinollen myös siihen puuterivippaan millä oli söhinyt naamaani koko illan joten tuloksena oli että näytin blondilta jolta oli menny itserusketus hieman överiks.Läntti siellä,läntti täällä.Ihan ku olis paskaa ollu naamaa täys :snotty:

voi juma, miula on myös sellaiset "irtosilikonit" ja kerta niiden kanssa baarissa riitti . oli kiva keskellä tanssilattiaa asetella niitä ! :D

no eilen ku mä olin lähösä kouluun ni kellot soi jus ja mä vaa juoksin silee et oisin uinu samaa aikaa kaikki nauro ja sit ku mä olin kerhosa ja menin saliin vaik ei ois saanu koska se oli mut mä en tiiä näkiksne sit sitä koristeltu joulu juhlia varten ja sielä olo kutosia ja just kumä menin sinne ni mä kaaduin sit salii sai mennä katoo ku kutoset harjoteli ni mä lauloin petteri punakuono ni se yks poika toisti ne sanat sit kumä sanon yhelle ko se soiti rumpuja m ä sanoin et hienosti soitat vaik mä en ekaks nähny kuka sielä soiti mutt sit mä näin sielä oli joku poika sit mä heti perää sanoin ett huonosti soitat sit mä sanon mikii anna mulle koskenkorvaa

Kaverin kaa oltiin baarissa ja aloin voimaan siinä pahoin ja kiireesti vessaan vaan.
En tietty ehtinyt pytylle asti vaan siihen eteen laattasin sitten.
Olin kyykylläni siinä kun ykäsin ja siivosin siinä jälkeni ja lähdettiin takas tanssimaan.
Siinä sitten tuntu että on jotenkin märän tuntuiset housut ja sanoin kaverille että nyt ei ole kaikki kyllä kotona ja eiku vessaan takas.
Ja paskathan ne oli tullu housuun siinä samalla kun yrjösin.
Sit vaan taksilla kotia.

Alkuperäinen kirjoittaja välkky:
Olen myös säikähtänyt Citymarketissa muovista valion mainoslehmää niin että kiljaisin. :D Mies jaksaa vieläkin muistutella tästä... Työskentelin aiemmin vartijana ja tehdessäni erään tehtaan yökierrosta lallattelin mennessäni täyttä kurkkua Alfred J. Kwakia; "On tänään onnenpäivä, ei huolesta häivää, on tänään onnenpäivä ja onnellinen oon" toimiston vessasta kuului "...jos joskus murhe painaa, se painaa se painaa..." - joku oli jäänyt myöhään töihin... Kompuroin myös rappusissa niin että onnistuin viimeiseltään jäämään varustevyöstäni jumiin kahden askelman väliin - valvontakameran alla, luonnollisesti. :)

:laugh: :laugh: :laugh: :heart:

On jo kulunt lähemmäks neljä vuoskymment,ko olin Pohjos-Karjalas työ reissul lavatanssilois,sillo vielä poikamiehen.Het alusta lähtii tanssitin yhtä kait paikallista mukavan tuntusta maalaistyttöö jatkuvast.Siin sitte ujona kumpiki yritettii hieroo tuttavuutta kummiskaa paljo eestymättä,mutta ruumiin elekieli korjas puhutun kielen mainiost.Humpattii sitte yötä Altailla,ruotsiks natten på lavuaarer,ja tyttö kaatuu yheäkin perruuttaes selällee ja mie hättäilemmää,jot hää löi pääsä lattiaan.Mitä vielä,häähä ryntäski pois lavalt,jot miult jäi suu auki,mut äkkäsin jot lattiila ol jokkii vaatemytty ja sieppasin sen salamannoppeest kätteeni ja läksin tytön perrään ja sainki hänet kiini ja kysyin,jot mikä hänel tul.No häähä tuumas,jot nolottaa hirveest,ko housut putos.Mäntii sitte vähä kaihespaikkaan ja otin housut taskustani,vaik en sillo tient mikä vaatemytty ees ol ja niitä hetken kaheltuani tunnistin ne ite tehyiks,iha näteiks pikkupöksyiks,kuminauha ol vaa jäänt kait huonost liitetyks.Tyttööhä tietyst nolotti hirveest ja hää muutti naamasa värrii varmaa valtion sähköverko taajuuvel,viiskymmentä kertaa sekunnis.Äkkäsin sitte tuumata,jot eihä täs mitenkää käynt,laitat vaa kuminauhan uusiks,eiköhä lähetä jatkamaan.Tyttöhä pannii pöksysä käslaukkuusa ja lähettii jatkamaan.Siinä sit tanssittii joka ainoo peli ja nautittii taatust kumpiki toistemme läheisyyvest,eikä ees kerrottu etunimmiimme toisillemme vaa erottii tanssiloihe loputtuu kyynelsilmin,taatust hienon elämän kokemuksen rikastuttamana kumpiki.

Mulla oli kerran koulussa päällä sellainen aika karvainen pöyheä villapaita... kaveri kysyi ruokalaan mennessä että mitä ihmettä sun paidan helmassa on? Siihen oli tarttunut tarrapapiljotti :D

Bussissa kuulin tälläsen jutun joten tää ei nyt oo oma nolo juttu mutta. Isä sai monta kertaa komentaa lastaan lopettamaan edellä olevan penkin potkimisen. Lapsi aina välillä lopetti ja jatkoi taas. Lopuksi isä sitten sanoi vähän tiukemmin johon lapsi sitten hyvinkin pirullisesti vastasi, että mikä sinä olet minua käskemään, ethän sinäkään usko äitiä kun äiti sanoo, että et saa enää pissata keittiön lavuaariin ja sinä vaan silti pissaat.. Olipahan bussilastillisella ihmisiä hauskaa :D isä ja tyttö poistuivat bussista seuraavalla pysäkillä. Liekkö ollut edes niiden pysäkki, isää näytti hieman hävettävän :D

olen pukenut pikkarit väärinpäin ja ihmetellyt, kun tuntuu epämukavalta. olen meinaanut lähteä ulos hempeissä pinkeissä reinoissani ja unohtanut roskapussin rattaiden alakoriin. kakkavaipan aromeja... :D kaikista kurjinta kuitenkin, kun vetää kunnon kajalrajat alaluomelle ja reippaan kerroksen ripsiväriä... eikä muista kulmakynää! :headwall: kulmani ovat nimittäin hyvin, hyvin vaaleat...

Alkuperäinen kirjoittaja tarjah:
Bussissa kuulin tälläsen jutun joten tää ei nyt oo oma nolo juttu mutta. Isä sai monta kertaa komentaa lastaan lopettamaan edellä olevan penkin potkimisen. Lapsi aina välillä lopetti ja jatkoi taas. Lopuksi isä sitten sanoi vähän tiukemmin johon lapsi sitten hyvinkin pirullisesti vastasi, että mikä sinä olet minua käskemään, ethän sinäkään usko äitiä kun äiti sanoo, että et saa enää pissata keittiön lavuaariin ja sinä vaan silti pissaat.. Olipahan bussilastillisella ihmisiä hauskaa :D isä ja tyttö poistuivat bussista seuraavalla pysäkillä. Liekkö ollut edes niiden pysäkki, isää näytti hieman hävettävän :D

Ihan todella vanha tarina/vitsi on tämä..

Mulle kävi joskus reilu 10 vuotta sitten näin. Olin töissä sellaisessa pienessä erikoisliikkeessä ja ulkona oli ihan kauhea vesisade eikä ihmisiä ollut käynyt liikkeessä koko päivänä. Tylsistyin takahuoneessa ja lopulta olin nukahtanut siihen pöydän äärelle. Kaupan ovikello oli tosi äänekäs ja kun se sitten kilahti niin pomppasin kuin ammuttuna ylös siellä takahuoneessa ja lähdin menemään kohti kaupan puolta.

Mutta samantien huomasin, että mulla on toinen jalka puutunut täysin tunnottomaksi, samoin toinen käsi. En tiedä näkyikö naamasta, että olin ihan pihalla - tottakai kun oli ihan tieto pois ja vieläpä tosi hankala olla, kun yritti kävellä muka normaalisti ja jalka tunnottomana. Siinä sitten juttelin asiakkaan kanssa mitä hänellä olikin asiaa ja yritin pitää naaman peruslukemilla, kun tunto alkoi palata jäseniin ja pisteli ihan sairaasti. Jotenkin siitä selvisin, mutta olisi kiva tietää mitä asiakas ajatteli ja paljonko huomasi.

Olin nuorempana kesä töissä kioskilla. Kerran olin ollut juhlimassa edellsienä iltana ja tulin töihin käytännössä katsoen suoraan bileistä, eli väsyneenä. Asiaakista ei ollut paljon ja yritin pysyä hereillä lukien Ilta-Sanomia takahuoneessa, olin sitten kuitenkin torkahtanut siihen lehden ääreen, ja kun seuraava asiakas tuli ja säntäsin tiskille niin johan kundi purskahteli nauruun kokoajan. Arvasin että jotain oli pielessä ja menin asiakkaan lähdettyä kurkkaamaan peiliin. Oli sitten uutsiotsikot painautunut toiseen poskeen lehdestä. Eikä lähteny kauhean helposti poiis.

Omia kokemuksia

Käytiin veronpalautusten jälkeen ostamassa mulle uusia rintaliivejä, kun edelliset tursus pienuuttaan. Jouduin kuin jouduinkin ostamaan isommat liivit. Autolle kävellessä selitin miehelleni: "Toivottavasti mun tissit ei enää kasva, sun pitää lakata rukoilemasta mulle isoja tissejä!" Samalla joku vanha setä meni meistä ohi ja katto vähän järkyttyneenä :D

Paikallisessa Citymarketissa ollaan joskus viety irrallaan pyörivistä yksinäisistä ostoskärreistä polettiaukkoon unohtunut kolikko. Bongasin kerran taas Citymarketin aulassa tyhjät yksinäiset kärryt, jonka polettireiässä kimalteli 50snt kolikko. Ni miehän aloin räpläämään sitä siitä kolikkoaukosta pois:D Mies seisoi ja katseli vieressä. Siinä kun kolikko oli jo melkeen irti niin vanha mies ilmestyi mun selän taakse rykimään. Oli halunnut käydä vessas ennen ostoksia ja jätti ostoskärryt ulos oottamaan, ei hitto kun nolotti:D Harakat on heti räpläämäs kolikkoa:D

Sit jotain sanomisia sanonu vahingossa väärin. Olin miehen ja appivanhempien kanssa ostoksilla ja mua alkoi janottamaan ja sen seurauksena pyöryttämään. Selitän sit appiukolle: "Mun on pakko saada nyt jostain PILLUMEHU ja äkkiä" :D Pillimehuahan minä tietenkin tarkoitin :D

13-vuotiaana luulin, että runkkaaminen tarkoittaa rikkomista. Niinpä selitin kaverille koulussa: "Meidän äiti runkkasi eilen suihkun hajalle, mutta isälle ei saa kertoa tai se ei suostu ostamaan uutta" Kaveri oli vaan, että "Oikeesti?!:D" Yritin siis sanoa, että meillä oli suihkussa 70-luvun sekoittaja, joka oli jo parhaat päivänsä nähnyt, mut isä ei suostunu ostamaan uutta. Äiti siis muka vahingossa rikkoi sekoittajan jotenkin ihan lopullisesti, jotta uusi sekoittaja voitaisiin ostaa:)

ammattikoulussa olessa tapahtui niin että päivän aikana oli housujeni vetoketju hajonnut ja jossain vaiheessa kaverit alko nauraan kun täysin pinkit alkkarit näky mustien housujen etumuksesta

ja multa meni uusi ostamani puhelin rikki. ei vaan toiminu. soitin äitini puhelimesta liikkeesseen ja sovin että tuon puhelimen sinne katsottavaksi. no siellä sitten myyjä kysyi: soititko tästä puhelimesta. no todella älykkäänä tyttönä kerroin että en mä tästä voi soittaa kun se on rikki! kaikenlisäksi myyjän avatessa puhelimen ja puhalsi sinne paineilmalla sieltä lensi kauhea määrä höyheniä.(toppaliivin tasku mokoma valskannu) myyjä vaan totes että tänne puhelimeen oli tehnyt lintu pesän

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä