Nolo alapäävaiva (klitoriksesta) :( Onko kellään ollut samaa??

  • Viestiketjun aloittaja jalat ristissä
  • Ensimmäinen viesti
jalat ristissä
Ihmettelin kun tuntui jotain kipua alapäässä kunnes viimein kurkkasin että onkohan siellä joku finnin alku pukkaamassa. Mutta mun klitoris on ihan turvonnut ja kivikova patti! Mitä tää voi olla????

Ok, viikonloppuna sammahdin poikaystävän käsittelyssä kun hän hiukan mua hieroskeli mutta eikai nyt niin pienestä tuollaista voi tapahtua???

Tuntuu kun olis samanlainen kipu ja paine kuin sellaisessa kauheessa finnissä mutta että häpykieli on tuplaiso ja kipeä kova patti, en tajua?!
 
"alkup."
Alkuperäinen kirjoittaja Määä;28946920:
No sä sitten sait jonkun tulehduksen siinä käsittelyssä. Jospa se siitä puhkeaa paise esiin.
Eikai? :O Voisko kuitenkin olla jotenkin ärsyyntynyt käsittelystä vaikkei se mitään rajua ollut. Eikö kenelläkään muulla ole ollut tällaista vaivaa? :(
Sit mietin et jos kaverilla oli likaiset sormet (niinku ehkä tupakan jälkeen ja muuten) niin oisko siitä voinut tulla oikeesti joku tulehdus? Mutta ei mulla ole muita oireita.

Kiva, meidän suhde on niin tuore etten kehtaa ensi viikonloppuna kyllä sanoa mitään jos pitäs jotain intiimimpää harrastaa :/
 
Määä
[QUOTE="vieras";28946931]Miten niin turvonnut ja iso patti, aika monella muutenkin klitoris on ihan näkyvä eikä mikään piilossa oleva näppylä.[/QUOTE]
no kai se nyt omansa tuntee:D
 
"alkup."
[QUOTE="vieras";28946937]Jos on paise, niin kannattaa ajoissa mennä lääkäriin.[/QUOTE]

En varmana kehtaa mennä lääkäriin! Ja kun se on selkeesti se klitoris joka on turvonnut, ei mikään erillinen näppy tai jotain.
 
"Vieras"
[QUOTE="alkup.";28946948]En varmana kehtaa mennä lääkäriin! Ja kun se on selkeesti se klitoris joka on turvonnut, ei mikään erillinen näppy tai jotain.[/QUOTE]

Paise ei ole leikin asia.
 
"vieras"
[QUOTE="alkup.";28946944]Eikai? :O Voisko kuitenkin olla jotenkin ärsyyntynyt käsittelystä vaikkei se mitään rajua ollut. Eikö kenelläkään muulla ole ollut tällaista vaivaa? :(
Sit mietin et jos kaverilla oli likaiset sormet (niinku ehkä tupakan jälkeen ja muuten) niin oisko siitä voinut tulla oikeesti joku tulehdus? Mutta ei mulla ole muita oireita.

Kiva, meidän suhde on niin tuore etten kehtaa ensi viikonloppuna kyllä sanoa mitään jos pitäs jotain intiimimpää harrastaa :/[/QUOTE]
Ei se mitään kummempaa vaadi, kun voi tulla ihan ilman mitään käsittelyjäkin, joten älä turhaan kerro noloja tarinoita käsittelyistä lääkärissä, vaan sano, että paise tullut.
 
"alkup."
[QUOTE="vieras";28946931]Miten niin turvonnut ja iso patti, aika monella muutenkin klitoris on ihan näkyvä eikä mikään piilossa oleva näppylä.[/QUOTE]

Miten niin ei muka ole piilossa? No onhan se klitoris"patti" piilossa ei se nyt mikään näkyvä herne ole.
 
"vieras"
Seuraile nyt vielä huominen ja jos ei parane tai tule selvää finniä tms näkyviin niin perjantaina lekuriin. En siis tiedä mikä voi olla mutta suu ja alapää on sellasia osia mistä lähen aika herkästi lekuriin näyttämään..
 
"vieras"
[QUOTE="alkup.";28946948]En varmana kehtaa mennä lääkäriin! Ja kun se on selkeesti se klitoris joka on turvonnut, ei mikään erillinen näppy tai jotain.[/QUOTE]
Ihanko oikeasti ottaisit riskin, että tulehdus leviää ja aiheuttaa vaurioita?
 
"alkup."
[QUOTE="Vieras";28946950]Paise ei ole leikin asia.[/QUOTE]

Mitä siitä sitten voi tulla, tapahtua? Älkää pelotelko, tarpeeks typerää muutenkin jo :( Seuraan tätä jonkun aikaa ja luotan että tuosta laskehtii ja oli vain rasitusvamma. Voi hitto! Miks naisilla on aina kaikki maailman vaivat!!!!
 
"alkup."
Olen mä tuolta alpäästä finnejäkin joskus puristanut, niitä tulee joskus ennen menkkoja. Mut kun se ite häpykieli tuntuu paisuneelta ja näyttää siis tuplasti isommalta jötikältä nyt! Ei mun mielestä voi olla mikään erillinen paise tai näppy.

Tavalliselle terveyskeskuslääkärille en kehtaa mennä ja en tiedä saako täällä gynelle miten aikoja yksityiselle ja toisekseen ei kyllä ole varaakaan yksityiseen ellei saa laskulle :/

Pitäs kyllä muutenkin käydä koska ensimmäisessä yhdynnässä sain kauhean verenvuodon, oli vissiin kaverilla sen verran iso että jotain verisuonta repes. ja nyt hiukan pelottaa seuraava kerta jos sinne asti päästään kun olen näköjään alapäävaivainen koko ajan.
 
vieraas
No tulehduksen leviäminen on tietysti aina vaarallista, mutta noin herkällä alueella voi tulla tulehduksesta vaikka pahimmassa tapauksessa hermovamma. Kyllähän tulehduspesäkkeitä pahaksi päässeinä jopa leikataan, mutta kuka haluaa päästää sitä sellaiseksi, että voi tulla vaikka fisteli klitorikseen. Perseen paiseen kanssakaan ei kannata odotella.
 
"vieras"
Ei tuo ole normaalia seksin jälkeen eli kyseessä on joko tulehdus tai verenpurkauma, mutta sitten epäisin jotakin sairautta myös, jos sellaisia usein tulee. Ihan terveyskeskuslääkäriasia tuo on eikä mikään nolo vaiva.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28946977]Ei tuo ole normaalia seksin jälkeen eli kyseessä on joko tulehdus tai verenpurkauma, mutta sitten epäisin jotakin sairautta myös, jos sellaisia usein tulee. Ihan terveyskeskuslääkäriasia tuo on eikä mikään nolo vaiva.[/QUOTE]
Mutta perhesuunnitteluneuvolaan voisit soittaa ja kysyä, että voisivatko katsoa. nuoria ottavat joskus potilaaksi.
 
"vieras"
[QUOTE="alkup.";28946978]Mikä on fisteli??[/QUOTE]
Kanava, joka tulee paiseen ja ihon välille ja on huono sulkeutumaan. Hoidetaan sidoksilla, että paranee pohjasta ylöspäin.
 
Määä
No on siinä ollut kovakourainen rakastaja. Ootko sä varma että se veri tuli susta?
Kyllä mää nyt jonkun päivän kattoisin, ja koettaisin ainakin huuhtoa hyvin paikkoja tai jotain. Ja kattosin että tyyppi oppii olemaan varovaisempi vastaisuudessa...
 
"vieras"
Täällä myös yksi jolla ollut kys.vaiva useamman kerran. Lisäksi pienemmät häpyhuulet turvonneet seksin jälkeen 10 kertaisiksi:) Ei todellakaan ole välttämättä mikään tulehdus vaan ihan norm.reaktio näpläilystä. Itselläni sellainen kudostyyppi että turpoaa herkästi ja ärtyy käsittelystä ja tuo turvotus kestää myös pitkään päällä.

Minun ohje kys.vaivasta kärsivänä hoitajana on, että peset alueen huolella ja kuivaat huolellisesti myös. Seuraile rauhassa ja laita vaikka bepanthenea siihen. Nuku alasti, eli ilmakylpyä ja ei sitten alushousutkaan hankaa kys.aluetta. Minusta ei ole tuossa mitään noloa kertoa poikaystävällesi. Jatkossa käsket aina poikaa/miestä käsien pesulle ennen kuin annat intiimipaikkoihin koskea!!!!!!!!!
 

Yhteistyössä