Nolo alapäävaiva (klitoriksesta) :( Onko kellään ollut samaa??

  • Viestiketjun aloittaja jalat ristissä
  • Ensimmäinen viesti
"alkup."
Alkuperäinen kirjoittaja Määä;28946993:
No on siinä ollut kovakourainen rakastaja. Ootko sä varma että se veri tuli susta?
Kyllä mää nyt jonkun päivän kattoisin, ja koettaisin ainakin huuhtoa hyvin paikkoja tai jotain. Ja kattosin että tyyppi oppii olemaan varovaisempi vastaisuudessa...
Ei se ollut kovakourainen. En vaan ole viimeisen synnytykseni jälkeen harrastanut seksiä juuri lainkaan joten en osaa sanoa miten tuo yhtäkkinen sörkkiminen ihan pohjiin asti vaikutti. Ja minustahan se veri tuli, koko sänky meni ja ei mulla menkkojakaan ollut eikä alkanut. Sain vielä jonkun krampinkin. Mietin että kun mulla on aikoinaan todettu myooma jonka piti olla surkastunut pois että olisiko se kasvanut uudelleen ja vaikuttanut, en tiedä.
 
"alkup."
Mulle käynyt kerran noin, että turposi ja oli arka. Seksin jälkeen tuli muistaakseni ja häipyi yhtä nopeasti kuin tulikin. Sinuna seuraisin max 2 päivää ja sitten lääkäriin :)
On mullakin muistaakseni joskus samantapaisesti ollut arka ja hiukan turvonnut mutta tämä turvotus on jotain ihan käsittämätöntä! Toivotaan että menee itekseen ohi.
Auttaiskohan jos tuota hautois kylmällä tai lämpimällä?
 
,!!
Ei herrajumala, toivottavasti trollaat! Pakkohan sun on lääkäriin mennä, mikä siinä on niin kamalaa? Jos kerran synnyttänytkin jo olet, niin ei luulis olevan eka kerta kun alapäätäs näytät lääkärille.
 
"alkup."
[QUOTE="vieras";28947003]Täällä myös yksi jolla ollut kys.vaiva useamman kerran. Lisäksi pienemmät häpyhuulet turvonneet seksin jälkeen 10 kertaisiksi:) Ei todellakaan ole välttämättä mikään tulehdus vaan ihan norm.reaktio näpläilystä. Itselläni sellainen kudostyyppi että turpoaa herkästi ja ärtyy käsittelystä ja tuo turvotus kestää myös pitkään päällä.

Minun ohje kys.vaivasta kärsivänä hoitajana on, että peset alueen huolella ja kuivaat huolellisesti myös. Seuraile rauhassa ja laita vaikka bepanthenea siihen. Nuku alasti, eli ilmakylpyä ja ei sitten alushousutkaan hankaa kys.aluetta. Minusta ei ole tuossa mitään noloa kertoa poikaystävällesi. Jatkossa käsket aina poikaa/miestä käsien pesulle ennen kuin annat intiimipaikkoihin koskea!!!!!!!!![/QUOTE]

Huh, kiitos tästä!!! Voipi olla että kun mulla oli pitkästä aikaa myös suht tiukat farkut joilla nukuinkin niin ehkä paikat sai liikaa kyytiä :) Pesen ja laitan Bepantenia ja annan olla värkin nyt ihan rauhassa. Ja enköhän mä kehtaa siitä mainita poikaystävällekin jos on tarvis :) Se vaan pitää mua kohta alapäävammasena kun ensin mä sain kauheen verenvuodon ja nyt turpos vielä häpykieli :DD Eihän se kohta uskalla koskea muhun ollenkaan! Ja eikä tosiaan ole mikään kovakourainen vaan hellä mut.. no :)
 
"alkup."
Ei herrajumala, toivottavasti trollaat! Pakkohan sun on lääkäriin mennä, mikä siinä on niin kamalaa? Jos kerran synnyttänytkin jo olet, niin ei luulis olevan eka kerta kun alapäätäs näytät lääkärille.
En mä nyt joka turvotuksesta lääkärille ala menemään! Jos ei sentään spitaali olis iskenyt :D Ja mulle lääkärikammo tuli juurikin viimeisimmän synnytyksen takia :/
 

Yhteistyössä