T
Töihinkö?
Vieras
Onko kukaan ollut Salon Nokian tehtaalla töissä? Mulle on tarjottu sieltä töitä ja mietin että pitäisikö lähteä? Ja mielipiteitä myös salosta olisi kiva kuulla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Töihinkö?:Onko kukaan ollut Salon Nokian tehtaalla töissä? Mulle on tarjottu sieltä töitä ja mietin että pitäisikö lähteä? Ja mielipiteitä myös salosta olisi kiva kuulla.
Alkuperäinen kirjoittaja salolainen:Liukuhihnatyötä, ei sovi kaikille. Toisaalta kuitenkin aika helppoa rahaa. Salo on ihan jees kaupunki, tosin asukit aika nenäpysty porukkaa mutta palveluita kyllä löytyy.
Alkuperäinen kirjoittaja töihinkö:olisin menossa vuokrafirman kautta töihin (opteam), keskipalkaksi sanottiin 9,2e... mutta paljon se sitten todellisuudessa olisi aloittaessa? Nouseeko palkka sitten muuten kuin yleiskorotusten myötä? Mietin myös kun olen nyt työkkärin sivuja katsellut salon osalta, niin olisi ainakin neljä vuokrafirmaa minkä kautta Nokialle pääsisi... Mikä näistä olisi kaikkein paras?
Alkuperäinen kirjoittaja salolainen:Liukuhihnatyötä, ei sovi kaikille. Toisaalta kuitenkin aika helppoa rahaa. Salo on ihan jees kaupunki, tosin asukit aika nenäpysty porukkaa mutta palveluita kyllä löytyy.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja salolainen:Liukuhihnatyötä, ei sovi kaikille. Toisaalta kuitenkin aika helppoa rahaa. Salo on ihan jees kaupunki, tosin asukit aika nenäpysty porukkaa mutta palveluita kyllä löytyy.
Musta nimenomaan SALOlaiset on tätä nokkapysty porukkaa, mutta muualta muuttaneet on ihan ok. Varsinais-suomalaiset ei ylipäätään oo mitään helpostilämpeävää
Alkuperäinen kirjoittaja Ex-noksu:Mahtaakohan tuon tuntipalkan päälle tulla vielä vuorolisät??
Yhtään en tiedä Nokian palkoista tällä hetkellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:itse olin Nokialla 10 vuotta töissä. Tosin en päivääkään liukuhihnalla. Salossa olen koko ikäni asunut.
Nokia maksaa ok palkkaa. Parempi on jos vuokrafirman kautta töihin oot tulossa niin mene ihmeessään DHL:lle varaston puolelle. Joustavampaa, vaihtelua, fyysistä, likaista, mutta parempi palkka. Baronan kautta.
Alkuperäinen kirjoittaja töihinkö:Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:itse olin Nokialla 10 vuotta töissä. Tosin en päivääkään liukuhihnalla. Salossa olen koko ikäni asunut.
Nokia maksaa ok palkkaa. Parempi on jos vuokrafirman kautta töihin oot tulossa niin mene ihmeessään DHL:lle varaston puolelle. Joustavampaa, vaihtelua, fyysistä, likaista, mutta parempi palkka. Baronan kautta.
Ei kuulosta tuo fyysisyys yms hyvältä ainakaan mun kohdalla, jos vaikka pikkukakkosta alan tässä joskus odottaa
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:mie kiertäsin ainaki Ollikkalan kaukaa, eikä Rappulassakaa ollu mitenkään rapia asua.
Valhoja ja Ylhäisi/Alhaisi on ehkä lapsiperheen kannalta viihtyisintä aluetta.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Salo on ihan kiva kaupunki, palvelut hyvällä mallilla. Nokiasta työpaikkana oon kuullu sinänsä ihan hyvää, perusduunia perusliksalla. Vuorot onkin sit se mikä useimpia kuluttaa, ja se miten ne vuorot on "ryhmitelty" (esim aamu-aamu-aamu-yö-yö-yö-vapaa jne jne). Ukko ois viihtyny (nimenomaan DHL:llä varaston puolella) pitempäänkin mut tuo vuorohomma oli ihan arsesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Salo on ihan kiva kaupunki, palvelut hyvällä mallilla. Nokiasta työpaikkana oon kuullu sinänsä ihan hyvää, perusduunia perusliksalla. Vuorot onkin sit se mikä useimpia kuluttaa, ja se miten ne vuorot on "ryhmitelty" (esim aamu-aamu-aamu-yö-yö-yö-vapaa jne jne). Ukko ois viihtyny (nimenomaan DHL:llä varaston puolella) pitempäänkin mut tuo vuorohomma oli ihan arsesta.
Vuoro malli on nyt AA-II-V-YY-VVV-AA-II-V-YY-VVV