Nokian N73, onko kellään (mielipide sen navigaattorista kiinnostaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Mulle ois tuo puhelin nyt tulossa ja siinä tuo navigaattori siis kiinnostaa ja sen toimivuus.

Toimiiko tuo oikeasti hyvin vai pitääkö silti ostaa autoon navigaattori vielä erikseen?

Mun miehellä on. Se on kyllä 1,5 vuotta vanha, että en tiiä, onko ihan toi sama malli. Mut siis navigaattori siinä on ja tosi hyvin on toiminut! Aina vaan, kun ollaan tarvittu niin on neuvonut hyvin perille :D Muutenkin kai ollut ihan hyvä puhelin. Meillä ei erikseen muuta navigaattoria ole.

En tiedä saako uutena, mulle on tulossa isäni vanha puhelin kun hän ei sitä tarvitse. Ja se navigaattori ois mulle justiin passeli kun sitä en autossa erikseen omaa.

Mutta kiva kuulla että on toiminut.

Tosiaan, onko tossa edes GPS:ää? Kun ei löytynyt nokian webistä. Yleensähän puhelimessa on GPS ja jotain karttoja, mutta ne navigointipalvelut ostetaan erikseen. Hinta toki ei ole kallis. Mä en ole investoinut palveluihin.

No kyllä siinä se pitäisi olla kun isä sen mulle näytti. Tosin ei ole sitä itse koskaan käyttänyt...jotta saattaa olla että se sitten ei ole toimintakunnossa tjtn. Mutta isän työkaverillakin on sama puhelin ja hällä tuo ainakin on kuulemma toiminut.

Pitää selvitellä näköjään asiaa vielä lisää.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
No kyllä siinä se pitäisi olla kun isä sen mulle näytti. Tosin ei ole sitä itse koskaan käyttänyt...jotta saattaa olla että se sitten ei ole toimintakunnossa tjtn. Mutta isän työkaverillakin on sama puhelin ja hällä tuo ainakin on kuulemma toiminut.

SIIHEN TÄYTYY KAI OSTAA ERIKSEEN SE GPS-PALIKKA! VOI SIINÄ JOTAIN KARTTOJA OLLA MUTTA EI VARSINAISTA NAVIGOINTIA..

Alkuperäinen kirjoittaja pieru:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:

SIIHEN TÄYTYY KAI OSTAA ERIKSEEN SE GPS-PALIKKA! VOI SIINÄ JOTAIN KARTTOJA OLLA MUTTA EI VARSINAISTA NAVIGOINTIA..

ok...onko sulla tietoa mistä sen saa ostaa ja mihin hintaan?

Yhteistyössä