B
"Blondi"
Vieras
Eli tilasin (ehkä
) äsken Dna:lta uuden puhelimen nettisivujen kautta. Siis ihan menin nettikauppaansa, sieltä Samsung puhelin, joku niistä Joustava-liittymistä sekä M-mobiililaajakaista vai mikä se on. Siinä tietoja laitellessa joko vaihtoehtona "uusi numero" tai sitten valitaan vanha numero joka sitten laitetaan siihen. Valitsin vanhan, minulla on Dna:n toinen liittymä, ei kytkypuhelinta vaan ostettu puhelin ja Unelma-liittymä. Tunnustauduin pankkitunnuksilla ja lopulta tuli sivu missä vaan sanottiin että tilaus on tehty ja toimitamme tuotteen pikaisesti. Vielä ei ole tullut sähköpostiin vahvistusta, enkä näe Oma Dna-sivuiltakaan tuota tilausta.
Mietin nyt että meniköhän edes tilaus läpi, sekä sitä, että pitääköhän minun erikseen lopettaa tuo Unelma-liittymä? Vai kumoaako tuo uusi liitymä sen vanhan automaattisesti? Kun siis samaan nroon otin tuon mikä nytkin käytössä. Joo, olen ihan blondi, ihmettelen että ylipäätään onnistuin ehkä tuon tilaamaan kun en vaan noista tajua mitään.
Odottelen nyt sähköpostiin vahvistusta ja soitan sitten aspaan jos ei kuulu.
Mutta jos joku osaisi sanoa tuohon liittymänvaihtoon, että korvaantuuko se automaattisesti vai pitääkö erikseen sulkea aiempi liittymä.
Kiitos kiitos. T. Blondi jolla riekkuu neljä lasta vieressä ja keskittyminen nollassa
Mietin nyt että meniköhän edes tilaus läpi, sekä sitä, että pitääköhän minun erikseen lopettaa tuo Unelma-liittymä? Vai kumoaako tuo uusi liitymä sen vanhan automaattisesti? Kun siis samaan nroon otin tuon mikä nytkin käytössä. Joo, olen ihan blondi, ihmettelen että ylipäätään onnistuin ehkä tuon tilaamaan kun en vaan noista tajua mitään.
Odottelen nyt sähköpostiin vahvistusta ja soitan sitten aspaan jos ei kuulu.
Mutta jos joku osaisi sanoa tuohon liittymänvaihtoon, että korvaantuuko se automaattisesti vai pitääkö erikseen sulkea aiempi liittymä.
Kiitos kiitos. T. Blondi jolla riekkuu neljä lasta vieressä ja keskittyminen nollassa