Kiitos kaikille tsempeistä!
Tuna kiitos tarinasta!
Tatja Mullakin alko tossa vaiheessa tuntua epämääräisiä hipasuja, mutta selkeesti tunsin liikkeet vasta n rv 22-23. Johtuen siitä että mulla on istukka edessä.
Kodehulle voimia pahoinvointiin, se on kyllä ärsyttävää!
Vissyliini joo siis niinpä, mihin tää aika menee.. ei tosiaan o kauaa siitä kun oltiin kuumeilijoissa
Täällä meno on tasaantunut taas rullaavaksi arjeksi: uskon nyt lääkäreitä ettei oikeesti o mitään hätää, ne arvot oli niin matalat. Tänään taas uusi seurantakäynti kättärille, niin kiva päästä kurkkimaan että kaikki kunnossa. Mun äiti tulee mukaan, kun mies on töissä. Tuleva mummi on niin innoissaan että pääsee nyt osallistumaan ja kuulemaa sydänääniä! Tuli Espanjasta Suomeen ihan vaan siks kun mulla todettiin tää hepatoosi, vaikka hänen loma ois kestänyt vielä 2vko
Kai se vaan on niin jännää kun tulee eka lapsenlapsi, ja äiti sano ettei pystyny nauttimaan lomasta yhtään kun mietti vaan että jos vauva syntyykin eikä hän heti pääse sitä katsomaan. Voi Mamma :heart: Miehen vanhemmilla on jo lapsenlapsia, ja miehen isällä itseasiassa uudesta liitosta itsellä 4v tytär. Eli heille tää ei ehkä ole niiiiiiiiin ihmeellistä, vaikka toki ovat innoissaan. Mutta niin se kai menee että lapselle usein on läheisempiä äidin vanhemmat, koska naiset on perheensä kanssa enemmän tekemisissä kuin miehet. Tietty poikkeuksia löytyy
Ainakin mun pojan mahdolliset lapset saavat mumminsa kylään ...... usein....!
Mites teillä tulevat
isovanhemmat suhtautuneet?
intoilija 37+1 (täysikäsiä ollaan, jee!)