Onnea plussasta ja tervetuloa Acacia ja Millimama!
Erityiset onnittelut wandalle! Voi miten oonkaan niin tosi iloinen sun/teidän puolesta! Ihan meinaa tippa linssiin tulla!
Toki olen iloinen muidenkin plussasta, mutta sun matkaa tuli vuosi seurattua vierestä ja erityisesti te, jos ketkä ootte plussan ansainneet!
Tervetuloa!
Kaikki kome plussannutta, teidät on nyt lisätty listoille! Jos jotakin muutoksia tarvitsee tehdä/huomaatte mun laittaneen jotain väärin, niin olkaa yhteyksissä muhun! Mitäs mieltä ootte, että
missä vaiheessa tuolta alkupäästä
poistetaan henkilöitä listalta, joiden oletetaan ehkä jo synnyttäneen, mutta ko. hlö ei ole hetkeen palstalla pyörinyt?
Mä kävin
varhaisultrassa 7+4. Mä kuvittelin tienneeni tosi tarkkaan ovulaation ajankohtani, mutta niin on nyt kaksi ultraa väittänyt, että olen viikon sitä edellä. Eli 7+4 olisikin ollut jo 8+4. Tämän viikon edellä olo menkoista laskettuna tarkoittaisi tosiaan sitä, että olen ovuloinut ja hedelmöittynyt jo noin kp 6 tai 7. Mitä pidän hieman aikaisena ajankohtana, mutta pääasia, että JJ siellä nyt masussa köllöttelee. Nyt alkaa jo tuntua aika samalta se, että onko viikko sinne tai tänne. Mutta muistan kyllä alussa odottaneeni kuin kuuta nousevaa, että 12 viikkoa tulisi täyteen.
Perjantaina oli
neuvola. Paino oli vähän nyt noussut ensimmäistä kertaa. JJ:n sydän siellä jumpsutteli mukavasti. Kovasti oli kiireinen ja liikkuvainen kaveri, kun meinasi vähän väliä karata dopplerin alta. Mieltä huojensi kyllä kovasti kuunnella noita sydänääniä taas pitkästä aikaa.
Pahoinvointi monesti vaivaa viikonloppuisin. Oon tullut siihen tulokseen, että ehkäpä mun ruokailutottumukset/-ajat vaihtelee niin paljon viikonloppuisin, että ehtii tulla nälkä ja sitä myöten pahoinvointia. En oikein muutakaan keksi, koska tänään taas kun olen töissä syönyt lounasta jo 10.30, niin olo on ollut ihan hyvä!
Pitkä kesäloma kolkuttelee jo ovella, joten tarvii varmaan alkaa kokata lounasta hiukan ahkerammin tästä eteenpäin! Neuvolasta jäi ihan sillai hyvä maku. Mutta vähän jäi kaivertamaan se, että ruokailutavoista piti sen neuvolantätinkin siellä urputtaa. Sanoin, että välipaloja kun syö tarpeeksi usein niin paha olo pysyy poissa. Kerroin syöväni mm. hedelmiä ja luonnonjogurttia. Näistä hän sitten keksi muistuttaa, että kai jogurttini on rasvatonta ja muistathan, että hedelmissä on hedelmäsokeria! Plaah! Joo tiedän, mutta aika paljon parempi kai on syödä hedelmiä kuin vaikkapa lihapiirakoita välipalaksi. Toivotaan, että ensi kerralla on taas vanha tuttu neuvolan täti!
Jokos teillä
isovanhemmat kovasti miettivät, että miksi heitä sitten aletaan kutsua? Miehen vanhemmat ovat mummo ja ukki jo ennestään, koska he ovat yhden pojan isovanhempia jo ennestäänkin. Mutta mun omat vanhemmat nyt selvästi ovat ottaneet tämän nimi asian mietintään. Mun isä oli miettinyt, että ehkä hän olisi pappa tai paapa ja äiti puolestaan pohtii, että voisi olla mumma. Vähän ovat erikoisempia nimityksiä siis näemmä hakemassa. En ole ajatellut puuttua asiaan ollenkaan, vaan saavat aivan rauhassa itse päättää nimensä. Aikaahan tässä vielä on!
Ronjaliina ja JJ 18+0 (ja taas poksuu!) Hui puoliväli on jo ihan kohta!
Ps. Niin ja vielä jo synnyttäneille haluaisin sanoa, että ei teidän turhaan vielä tarvitse mihkään poistua! Olkaa täällä ihan rauhassa vain!