Muahahahaaaa tyttö meni nukkumaan ilman mitään pelejä klo 21!!!!!!
Olemme nykyisin myös kestovaippailijoita. Tytöllä oli tosi paha 2vkoa kestänyt vaippa-alueen ihottuma/punaisuus, ja IHAN KAIKKI kokeiltiin. Bepanthen, sinkkivoide, ceridal, ilmakylvyt, vaippamerkkien vaihto, vaipanvaihto 1-2 tunnin välein...erilaiset peppupyyhkeet...Sibicortilla lähti helpottamaan, mutta paheni sitten heti kun lopetti sen laittamisen. Kestovaipoilla lähti sitten paranemaan, ja sitten otin vielä uuden Sibicortin siihen tueksi, että paranee, nyt kun syy löytyi mielestämme. Fuzzi Bunzeja on ja erilaisia TSI-taskuja, myös villahousu-sisävaippayhdistelmää olen pitänyt öisin. Ja Imse Vimsen kuoria pelkkien imujen kanssa aina silloin tällöin. Meillä ollaan ihan tyytyväisiä kestoilijoita.
Tytön kanssa on "unikoulua" käyty, meinasi aina venyä 24-2 välille nukkumaan meneminen. Nykyään tykkää autoilusta ja vaunuilusta, ja itkuhälyttimen kun ostin, niin voi jättää tuohon pihalle nukkumaan. Päikärit on joko 3-4h tai sitten nukkuu 2x2h. Yöllä pisin jakso on ollut unta 7,5h, tapahtui vaan kerran
, mutta on se alkanut venyä 4-5h kuitenkin ennen kuin syödään ekaa kertaa. Iltaisin käytellään tuttia.
Kantoliinan ostin huutiksesta, siitä ei tyttö vielä tykkää, mutta eipä tykännyt vaunuista ja autostakaan ensin.
Meillä pitää röyhtäyttää, mulla tulee maito usein niin, että kulauttelee sitä hirveää vauhtia hengästyneenä ja nielee samalla ilmaa. Ilmavaivaa on myös iltaisin, ja itkuisuutta. Masuhieronta vauvahieronnan ohjeilla auttaa, ja tytöllä tulee niiiiiin pitkiä pieruja, että hirvittää mihin se ilma oikein raukalla on mahtunut.
Ensimmäinen HYMY tuli äidille päivää ennen 4vkon ikää ja sen jälkeen on nähty kolme hymyä, yksi kylvyssä. Siitä tulee niin mahtava tunne, ettei voi tajuta!!!
Viu kerropa imuista mitä käytät? Mä olen mennyt ihan kokeilulinjalla, ei ole mitään hajua niistä. Mikrokuitu ja bambu-hamput on suosikkeja. Mites
Sannulilla menee? Ja rintaveteraani
MR, onko sammas selätetty?? Sitten hei
Tuulia ja
Ainomieli, kun teillä on Maian kanssa niin samanikäiset lapset, niin kertokaas mitä te teette niiden kanssa päivisin (siis sinä pienenä hereilläoloaikana, jolloin ei syödä eikä vaihdeta vaippaa), mä olen yrittänyt jo vähän lelukaarta ja sitteriä, joka on makuuasennossa, ei ne oikein uppoa. Syli on ykkönen.
Noh, pyykit, astianpesukone ja systeemit on käyneet, taidan laittaa vaipat narulle!
Niin ja niistä raskauskiloista...pakko leuhkia, etä vaikka mun värkki on revitty hajalle ja olo ollut toispuoleinen ja naisellisuus mietityttänyt, niin mähän painan 6kg vähemmän kuin ennen raskautta. Laitokselle lähdin siis silloin +4kg asemista ja 5päivää synnytyksen jälkeen painoin sen -10kg, eli -6 alkuperäisestä. Että jostain voi olla tyytyväinen.
Voidaan hyvin!!
Marienna ja Maia 1kk 2 vrk (ja pienen suun pörinä ja huokailu kuuluu itkuhälyttimestä, kun toinen nukkuu)