Moi kaikille!
Taas on hiukan aikaa vierähtänyt vime kirjoittelusta.
Onnittelut
Mekkalalle pojasta! :flower:
Hlemmurille ja muille plussanneille onnittelut! :flower: Toivotaan tarrasukkia pienille! Ja tervetuloa odottavien puolelle!
Onnittelut myös kaikille ihania ultrakuulumisia saaneille! :heart: Se on aina niin liikuttavaa ja huojentavaa nähdä pikkunen ruudulla. Itseäni harmittaa kun mulla ei varmaan rakenneultran jälkeen ole enää yhtään ultraa ja pienen näkee seuraavan kerran sitten vasta livenä.
Tömpsis :hug: :hug: Voimia ja jaksuja ikävään asiaan!
Mukava kun porukka lisääntyy täällä ja kiva "nähdä" että vanhasta pinosta on siirtynyt uusia tänne plussanneisiin.
Hlemmur ihanaa että teilläkin vihdoin tärppäs, mä muistan sut tuolta kuumeilijoista ja masenti niin sun puolesta kun sulla oli niitä himopitkiä kiertoja ym. mut nyt toivotaan etä kaikki menee hyvin ja saatte vihdoin pienokaisen!
Kaapo mukava että sä muistat mut!
On se niin liikkistä nähdä pikku papuinen ekaa kertaa. Hyvä että kaikki on hyvin ja pikkunen on oikeessa paikassa. Saako kysyä että jouduitko turvautumaan "apukeinoihin" vai tärppäskö luomuna? Kun mä muistan et sä kans jouduit odottamaan plussaa pitkän aikaa. Kun vissiin tuolla kuumeilijoissa ei ole enää meidän vanhaa pinoa? Tai sit mä oon niin sokea
Jotenkin vaan jotkut jää hyvin mieleen ja varmaan sä ja hlemmur just siks et jouduitte mun lailla olemaan kärsivällisiä hiukan kauemmin ja meinas jo välillä usko loppua koko touhusta.
Anteeks kun mä oon vähän huono kommentoimaan asioita ja nytkin vaan muutamaan, mut oon niin ilonen että vanhasta pinosta on plussattu
Sipsuselle muuten onnittelut naimisiin menosta ja uudesta kodista! :flower: Toivotaan että nalle syntyis jo pian niin olokin hieman helpottas!
Mä mietin tossa just yks päivä et kurjii nää helteet varsinkin kaikille viimesillään oleville! Sais jo vähän viilentyä, sellanen reipas +20 riittäs, ei tarviis olla mitään +30!
Itellä alko just loma ja sit ois viel 4 viikkoo töitä ja sit mammalomalle! Vähän mä jo ootan että pääsee töistä pois, on hiukan toi motivaatio kateissä
Sf-mitoista on ollut täällä jotain puhetta. Mulla oli tänään neuvolalääkäri, joku ihana nuori kesäsijainen joka ei osannu sanoo juuta ei jaata mihinkään, ei millään pahalla, mut tollasista ei vaan oo mitään hyötyy, tiedän että jostain sitä on alotettava, mut silti. Onneks mulla ei oo mitään ihmeempää, kauhulla mietin niitä joilla on jotain ongelmaa ja joutuvat tonne menee... Nii siis sf-mitasta, onks se sama ku kohdunpohjankorkeus? :ashamed: mä oon vähän tietämätön....Multa jokatapauksessa mitattiin toi kohdunpohjankorkeus, ja lääkäri sano et ihan hyvin on kasvanu, kaikki ok. Katoin sit vasta kotona ja se oli 22cm, kun vertaan viikkoja (tänään tasan 28) ja katon käyrää (johon hän ei sitä merkannu), niin mä oon ihan alhaalla, jopa alakäyrän alapuolella, nyt jäi vähän mietityttämään et miks se sano et kaikki on hyvin? Pitääköhän mun huolestuu? Sit se oli kirjottanu muuta huomioitavaa kohtaan et KOH-, en yhtään tiedä mitä toikin tarkottaa, ärsyttävää kun ei voi kertoo mitä kirjottaa!
Juu mut nyt riitti omanapaisuus! Mukavaa viikonloppua kaikille, koittakaa mammat jaksaa kuumuutta!