Nyt koitti paluu karuun arkeen, aamuherätykset ottaa koville...
Oon myös tuota vakuutusta miettinyt, pitäis varmaan oikeesti alkaa toimia, aika menee niin hurjaa vauhtia! Oon myös kuullut kehuja Pohjantähdestä, mutta me ei voida vaihtaa kotivakuutusta sinne kun menee miehen työn vuoksi muualta, eli se taitaa sitten olla poissa laskuista.. Mä voisin kyllä vaihtaa kaikki omat vakuutukseni sinne, mutta se ei taida sitten auttaa jos vaativat nimenomaan kotivakuutusta.
Siukuki mullakin tuli nt-ultrassa 5 päivää lisää ikää, mutta la:aa ei vielä vaihdettu, saa nähdä mitä tekevät sitten neuvolassa ensiviikolla. Sain muuten myös loman aikana kirjeen labrasta että veriseulassa ei löytynyt kohonnutta down-riskiä ja niskaturvotuskin oli vain 0,7mm. Kätilön mukaan vasta 3mm alkaa olla huolestuttavaa, mutta sekään ei vielä tarkoita mitään, joten toistaiseksi ainakin kaikki näyttää hyvältä! =) Seuraava ultra onkin sitten kuukauden kuluttua ja sitten haluamme selvittää kuka siellä masussa asustelee
Linda mullakin on aina seksin jälkeen ollut pientä tuhrua, mutta en ole siitä huolestunut kun ei ole mitään muita vuotoja ollut. Neuvolasta saadussa kirjassakin siitä oli maininta että on ihan normaalia koska limakalvot on niin herkät. Toivottavasti sullakin on vain sitä!
Nauti
Keltakaneli potkuista, mäkin kovasti odotan että alkaisi liikkeet tuntua =) Välillä tuntuu sellaista pientä "kuplintaa" ja silloin tällöin joku pieni muljahdus, mutta voi olla että on jotain ihan muuta
Repäisykipuja valitettavasti on sitten senkin edestä, tänään aamulla en meinannut päästä sängystä ylös kun repi niin pahasti... Mieskin meni ihan paniikkiin ja meinas pakottaa mut takas makuulle kun vihdoin pääsin ylös. Vakuutin sille että on harmitonta vaikka näyttää hurjalta
Rae 15+2