Noh. Onko anaaliseksi osa "arkista seksiä"? Kyllä/ei/eos?

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
mun mielestä tää on niin hauskaa, kun naiset sanoo ettei meinqaa mahtua pilluun yms, jos pystyy synnyttämäänkin niin kyllä sinne mela uppoaa vaiika olisi 25cm!
Meinaatko oikeesti että 25cm uppoaa koko pituudelta?
no ei ny kokonaan, mutta kun pikkuhiljaa etenee niin kyllä se ei satu!
Haluaisitko jakaa kanssamme myös ympärysmitan? :saint:
e, :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
ootko sä jostain perämettästä kotosin? kun sulla on noi koivunhalot mielessä? eikö teillä ole seksikauppaa vaikka mistä vois dildon hakia jos tarvitsee, ettei niitä koivunhalkoja olis pakko sinne koko ajan tunkea? eikö niistä tikkujakin sulle jo tule?? ja onko sulla joku kumi fetissi? käytätkö niitäkin mukana seksileikeissä? aika erikoista kyllä, noh jotkut tykkää äitistä, jotkut tyttärestä :D
Ei mun tarvi, koska mulla ei mahdu sinne ku perus mulkku ja sellanen löytyy jo kotoa. Ja jos et tiedä niin klapi on 25 cm pitkä ja 8 ympärysmitaltaan ja sehän sulla kuulemma sinne vaivatta mahtuu joten halot tulee sulle halvemmaksi.
mikäs on perusmulkku? keskimittahan on 15,6cm..... jos olisin miehes, niin en kovin hyvällä kattoisi kun kerrot hänen pienuudestaan... ja p.s. en viitti tikkuja itteeni laitella, joka ilta muutenkin naidaan, niin ei oo ees tarvetta :D
Mun mielestä keskikokoinen ei ole pieni vaan normaali. Jos hän on sinut vehkeensä kanssa niin miksen olisi minäkin. Minä en muutes sanonut, että se olisi pieni vaan juuri passeli mun reikään.
 
noh
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
mikäs on perusmulkku? keskimittahan on 15,6cm..... jos olisin miehes, niin en kovin hyvällä kattoisi kun kerrot hänen pienuudestaan... ja p.s. en viitti tikkuja itteeni laitella, joka ilta muutenkin naidaan, niin ei oo ees tarvetta :D
Heh, no jos keskimitta on mielestäsi pieni, niin sittenhän ainakin selviää, ettet sinä ole keskimittaa. ;) Turha siis jauhaa asiasta, mistä et mitään tiedä. Hyvää yötä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja dööris:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja dööris:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
no ei mua kiinnosta sun mielipide, tiedän ihan itse ja mun mies et se on tiukka =) just nää jotka kuvittelee et niill o niin pienet selittää tätä skeidaa :hug:
No kuules työnnä mitta sinne ja tuus kertomaan miten syvälle meni. Kukaanhan täs ei oo puhunu tiukkuudesta, vain sinä. Kaikki muut on puhunut siitä miten syvä vagina on, ja todellakin sattuu ihan helvetisti jos mulkulla tökitään kohdunsuuta.
vittuako mä mitn mittoja työntele, työnnä ihan itse
Pohjaton kuilu...Patonkia heilutellen porttikuilussa...;D
teillä on kyllä ollu kurjia äijiä kun noin pahasti teijän pilluista puhuu, höh höh, nyt geisha kuulat esiin naiset :D
Ihan vaan lukasin saitilta ja heti tulit mieleeni..:D Ymmärtämisen ongelmaa? Tai ehkä itsetorjuntaa kun kolahtaa. SINUSTA PUHUN :D
joo ei ole, ei mulle oo kukaan ikinä mitn tuollaista sanonu, niin kukas teille nuo on sanonu, jos ette ole kuullu panoreissun jälkeen minkämoisia olitta.. niin ja häh mitä tulin mieleesi? ohi meni ja lujaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
mikäs on perusmulkku? keskimittahan on 15,6cm..... jos olisin miehes, niin en kovin hyvällä kattoisi kun kerrot hänen pienuudestaan... ja p.s. en viitti tikkuja itteeni laitella, joka ilta muutenkin naidaan, niin ei oo ees tarvetta :D
Heh, no jos keskimitta on mielestäsi pieni, niin sittenhän ainakin selviää, ettet sinä ole keskimittaa. ;) Turha siis jauhaa asiasta, mistä et mitään tiedä. Hyvää yötä.
no joo, kyllä tuo 15,6 on pieni. ja hyvät yöt sullekkin =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
joo ei ole, ei mulle oo kukaan ikinä mitn tuollaista sanonu, niin kukas teille nuo on sanonu, jos ette ole kuullu panoreissun jälkeen minkämoisia olitta.. niin ja häh mitä tulin mieleesi? ohi meni ja lujaa
Oikeesti, ei kai kukaan ole niin sinisilmäinen et uskois kaiken mitä miehet suustansa sanelee :eek:
 
Dööris
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja dööris:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja dööris:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
no ei mua kiinnosta sun mielipide, tiedän ihan itse ja mun mies et se on tiukka =) just nää jotka kuvittelee et niill o niin pienet selittää tätä skeidaa :hug:
No kuules työnnä mitta sinne ja tuus kertomaan miten syvälle meni. Kukaanhan täs ei oo puhunu tiukkuudesta, vain sinä. Kaikki muut on puhunut siitä miten syvä vagina on, ja todellakin sattuu ihan helvetisti jos mulkulla tökitään kohdunsuuta.
vittuako mä mitn mittoja työntele, työnnä ihan itse
Pohjaton kuilu...Patonkia heilutellen porttikuilussa...;D

Luin tuon lausahduksen saitilta ja se sopii sulle kun nenä päähän. :) Väännänkö vileä rautalangasta niin ei mee ohi?

teillä on kyllä ollu kurjia äijiä kun noin pahasti teijän pilluista puhuu, höh höh, nyt geisha kuulat esiin naiset :D
Ihan vaan lukasin saitilta ja heti tulit mieleeni..:D Ymmärtämisen ongelmaa? Tai ehkä itsetorjuntaa kun kolahtaa. SINUSTA PUHUN :D
joo ei ole, ei mulle oo kukaan ikinä mitn tuollaista sanonu, niin kukas teille nuo on sanonu, jos ette ole kuullu panoreissun jälkeen minkämoisia olitta.. niin ja häh mitä tulin mieleesi? ohi meni ja lujaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dööris:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja dööris:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja dööris:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
no ei mua kiinnosta sun mielipide, tiedän ihan itse ja mun mies et se on tiukka =) just nää jotka kuvittelee et niill o niin pienet selittää tätä skeidaa :hug:
No kuules työnnä mitta sinne ja tuus kertomaan miten syvälle meni. Kukaanhan täs ei oo puhunu tiukkuudesta, vain sinä. Kaikki muut on puhunut siitä miten syvä vagina on, ja todellakin sattuu ihan helvetisti jos mulkulla tökitään kohdunsuuta.
vittuako mä mitn mittoja työntele, työnnä ihan itse
Pohjaton kuilu...Patonkia heilutellen porttikuilussa...;D

Luin tuon lausahduksen saitilta ja se sopii sulle kun nenä päähän. :) Väännänkö vileä rautalangasta niin ei mee ohi?

teillä on kyllä ollu kurjia äijiä kun noin pahasti teijän pilluista puhuu, höh höh, nyt geisha kuulat esiin naiset :D
Ihan vaan lukasin saitilta ja heti tulit mieleeni..:D Ymmärtämisen ongelmaa? Tai ehkä itsetorjuntaa kun kolahtaa. SINUSTA PUHUN :D
joo ei ole, ei mulle oo kukaan ikinä mitn tuollaista sanonu, niin kukas teille nuo on sanonu, jos ette ole kuullu panoreissun jälkeen minkämoisia olitta.. niin ja häh mitä tulin mieleesi? ohi meni ja lujaa
tjaa, voi sua raukkaa, onko sulla kaikki ihan ok? :hug:
 
rty
Oikeesti miettikää jos Rakkaimpani:lle tulis ero. Sit se rakastus tulisesti pienimunaseen mieheen. Kyllä siellä porttikongi kolahtelis XD No joo mut tilannehan voi olla se että joskus oot siinä tilanteessa ettei muna sua täytä ja aina vaan isompi pitäs saaha et jotai tyydytystä saisit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja rty:
Oikeesti miettikää jos Rakkaimpani:lle tulis ero. Sit se rakastus tulisesti pienimunaseen mieheen. Kyllä siellä porttikongi kolahtelis XD No joo mut tilannehan voi olla se että joskus oot siinä tilanteessa ettei muna sua täytä ja aina vaan isompi pitäs saaha et jotai tyydytystä saisit.
no olen ol pienimunasen kanssa, eipä siinä mitn, kyllä teitä nyt ottaa pääähän kun mulla on tiukka, oh my gad!!!!!!!!!!!!! kuinka te ny pystytte nukkumaan.. :'(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja rty:
Oikeesti miettikää jos Rakkaimpani:lle tulis ero. Sit se rakastus tulisesti pienimunaseen mieheen. Kyllä siellä porttikongi kolahtelis XD No joo mut tilannehan voi olla se että joskus oot siinä tilanteessa ettei muna sua täytä ja aina vaan isompi pitäs saaha et jotai tyydytystä saisit.
no olen ol pienimunasen kanssa, eipä siinä mitn, kyllä teitä nyt ottaa pääähän kun mulla on tiukka, oh my gad!!!!!!!!!!!!! kuinka te ny pystytte nukkumaan.. :'(
Kukahan täs on koko ajan tiukkuudesta puhunut, sul taitaa olla joku ongelma asian suhteen. Etkö osaa suomea vai miksi et ymmärrä eri sanojen merkitystä. Kaiva vaikka sanakirja esiin ja katso sanojen selitykset.
 

Yhteistyössä