Noh. Onko anaaliseksi osa "arkista seksiä"? Kyllä/ei/eos?

vieras
Meilläkin on harrastettu suhteemme alkuajoista (yli 16v.) peppuseksiä, ja edelleenkin se hyvää vaihtelua.
Mieheni kalu on ilman mittauksiakin huomattavasti normaalia kookkaampi. Emättimeen rakastellessa pitää edelleenkin olla varovainen niissä "pohjakosketuksissa". Kakkospuolella esim. takaapäin saa paukuttaa ihan täysillä ilman tätä ongelmaa. Ja saan aina orkun myös täältä puolen.
 
Miten musta tuntuu, että monella tässä on 1-2 huonoa kokemusta ja siksi eivät pidä. Eli lopetettu ennen kuin tekniikka hallussa. :) Noh, kaikkien ei tarvi toki tykätä, ei se ole muilta pois. Mielenkiintoinen ketjuhan tästä tuli. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:
Alkuperäinen kirjoittaja harmis:
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Ei ole meillä, eikä tule olemaan. Ei varmaan tarvitse muuta sanoa kuin että koolla on merkitystä ;)
Niinpä...
:LOL: No ei tuolla itse asiassa kovinkaan paljon ole merkitystä jos osaa hommansa.
Palataan asiaan kun kohdalle on osunut se ISO =)
John Holmesilla oli iso ja hänkin on moneen hanuriin parrunsa lykännyt. Kyllä se on osaamisasia. Liukuvoidetta ja hitaasti edetään jos iso mela on. Ei sinun miehelläsi nyt mikään valaan muna sentään ole.
Miksi oletuksena on aina, että kaikilla naisilla on samankokoiset aukot, ja vain miehen koko merkitsee?
mun mielestä tää on niin hauskaa, kun naiset sanoo ettei meinqaa mahtua pilluun yms, jos pystyy synnyttämäänkin niin kyllä sinne mela uppoaa vaiika olisi 25cm! itsellä on tiukka, mutta kyllä se periks antaa, ja mun ukolla on iso! n.23cm.. niin silti nainaan peppuun, tissiväliin, pilluun, suuhun, ja joo vaikka aluks sattuiskin niin kiihkoissaan sitä ei ees huomaa kun toinen tulee rajummin :heart: :p
Mä en saanut niin mahtavia kiksejä synnyttämisestä, että haluaisin sotkea sitä rakasteluun. Suomeksi sanottuna siis, liian iso ei enää tunnu hyvältä, kun paikat venyy liikaa. Kyllähän sinne mahtuu vaikka kaks nyrkkiä, kun pannaan mahtumaan, mutta kuinka usein se tuntuu oikeasti hyvältä myös naisesta? Mutta onneksi naisilta löytyy miellyttämishalua!
 
vieras
Ei kiitos. Parasta seksiä perinteisellä tyylillä. Jotkut ne joutuvat epätoivossaan hakemaan onnea kaikenlaisesta. Otan osaa. Itse en välitä peräreikääni venyttää, se kun ei tohon tarkoitukseen ole tehty.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kiitos. Parasta seksiä perinteisellä tyylillä. Jotkut ne joutuvat epätoivossaan hakemaan onnea kaikenlaisesta. Otan osaa. Itse en välitä peräreikääni venyttää, se kun ei tohon tarkoitukseen ole tehty.
:LOL: Hienosti päätelty. Eli jos tykkää peppuseksistä, ei voi nauttia perinteisestä, okei. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kiitos. Parasta seksiä perinteisellä tyylillä. Jotkut ne joutuvat epätoivossaan hakemaan onnea kaikenlaisesta. Otan osaa. Itse en välitä peräreikääni venyttää, se kun ei tohon tarkoitukseen ole tehty.
:LOL: Hienosti päätelty. Eli jos tykkää peppuseksistä, ei voi nauttia perinteisestä, okei. :D
Jos saa tyydytyksen perinteisestä, ei tarvi keksiä mitään extremeä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kiitos. Parasta seksiä perinteisellä tyylillä. Jotkut ne joutuvat epätoivossaan hakemaan onnea kaikenlaisesta. Otan osaa. Itse en välitä peräreikääni venyttää, se kun ei tohon tarkoitukseen ole tehty.
:LOL: Hienosti päätelty. Eli jos tykkää peppuseksistä, ei voi nauttia perinteisestä, okei. :D
Jos saa tyydytyksen perinteisestä, ei tarvi keksiä mitään extremeä.
Ei peppuseksi ole extremeä. Ja tuolla logiikalla seksiin ei kuulu suuseksikään esimerkiksi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kiitos. Parasta seksiä perinteisellä tyylillä. Jotkut ne joutuvat epätoivossaan hakemaan onnea kaikenlaisesta. Otan osaa. Itse en välitä peräreikääni venyttää, se kun ei tohon tarkoitukseen ole tehty.
:LOL: Hienosti päätelty. Eli jos tykkää peppuseksistä, ei voi nauttia perinteisestä, okei. :D
Jos saa tyydytyksen perinteisestä, ei tarvi keksiä mitään extremeä.
Ei peppuseksi ole extremeä. Ja tuolla logiikalla seksiin ei kuulu suuseksikään esimerkiksi.
Voit minun puolestani tunkea vaikka maitotölkin hanuriin jos siltä tuntuu.
 
vieras
No ei ihan jokapäiväiseen seksiin kuulu, silloin tällöin kyllä anaaliseksiä harrastetaan. Peppuseksi vaatii mielestäni juuri oikean fiiliksen ja järjettömän kiihokon, silloin se on ihanaa :p Ei se ekalla kerralla yleensä ihanaa olekaan, kyllä sitä pitää vähän harjoitella, että siitä alkaa nauttia, sekä miehen, että naisen.
 
just
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija-viivi:
täällä yks ihmettelee että miten nainen voi saada orkun perseen kautta? paskalla käynti tuntuu kyllä hyvältä mutten sillä orkkua saa. samahan se ois kun sais orkut siitä että pannaan suuhun.
oiskohan luonnonvalinnalla hommassa sijaa? sellaiset joitten ei kuulukkaan lisääntyä tykkäävät panna kakkoseen. ällöttää ajatuskin paskanhajuisesta munasta kun se mies vetää sen perseestä ulos. ja ihmetyttää mies joka haluaa tunkea sen kalleimman aarteensa paskaan..
:D Sinä sanoit mitä ajattelin.
 
o
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija-viivi:
täällä yks ihmettelee että miten nainen voi saada orkun perseen kautta? paskalla käynti tuntuu kyllä hyvältä mutten sillä orkkua saa. samahan se ois kun sais orkut siitä että pannaan suuhun.
oiskohan luonnonvalinnalla hommassa sijaa? sellaiset joitten ei kuulukkaan lisääntyä tykkäävät panna kakkoseen. ällöttää ajatuskin paskanhajuisesta munasta kun se mies vetää sen perseestä ulos. ja ihmetyttää mies joka haluaa tunkea sen kalleimman aarteensa paskaan..
Eikös siellä pepussa ole joku ns. g-piste? Kyllähän homotkin nauttii pehvaseksistä. Aika hätäinen johtopäätös mikäli nyt tosissasi tuota luonnonvalintaa tuossa tarjosit. Itse en kyllä halua sinne mitään sisään. Tykkään suihkussa itseäni hoidellessa hyväillä pepun reiän kohdalta, mutta sitä aukkoa en tod ala venyttelemään ylimääräisillä jutuilla.

Joku sanoi aiemmin ketjussa että pepunreiän hyväileminenkin on anaaliseksiä, no enpä ole aiemmin tällaiseen määritelmään törmännyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joo,yhden kerran kokeiltiin ,mua sattu. tiedän yhden jolla meni sulkijalihakset kun harrastivat niin usein anaalia ja nyt kun tulee kakat , ei pysty enää pidättelemään!!!

:LOL: mahtoi olla "mukavaa" kertoa lääkärille mitä on tullut tehtyä :whistle: käyttääkö hän nyt siis vaippoja?
Mä aloitin ton aikoinaan nuorena nakeilla yksin :whistle: se on ihanaa kunhan tekee hellästi ja paljon liukuvoidetta.
 
viivi
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Ei oo nainen eikä mikään, jos ei ota loppuun asti suihin ja mälliä kitaan
No mä oon sitten sun mielestä nainen, isolla N:llä, koska vielä tykkään ja nautin siittä, enkä tosiaan pidä sitä mitenkään omituisena. :)
 
juu
ei ole tullut kakkaa muuten miehen penikseen koskaan vaikka olen ratsastanut peppuseksissä (ja kovaa ja syvälle) :D

se on se hyvä ruokavalio naiset, ei sieltä kuulukaan tulla mitään muuta kuin silloin kuin on hätä

löysätkää pipoa ja kokeilkaa ;)
 

Yhteistyössä