Nössöt ja turhat palstalaiset?

Tiedän, että muitakin on pakko olla. Siis niitä, joita ei mainita KOSKAAN mukavimpia palstalaisia kartoittavissa ketjuissa. Tai niissä ketjuissa, joissa muistellaan ärsyttävimpiä eli huomionarvoisimpia tyyppejä. :(

Esiin siis kaikki haaleet, mukiinmenevät, provosoimattomat ja ulkopuolisiksi jäävät tyypit! Me olemme se jokapäiväinen puuro, jonka ansiosta konvehdit maistuvat juhlalle! :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Tiedän, että muitakin on pakko olla. Siis niitä, joita ei mainita KOSKAAN mukavimpia palstalaisia kartoittavissa ketjuissa. Tai niissä ketjuissa, joissa muistellaan ärsyttävimpiä eli huomionarvoisimpia tyyppejä. :(

Esiin siis kaikki haaleet, mukiinmenevät, provosoimattomat ja ulkopuolisiksi jäävät tyypit! Me olemme se jokapäiväinen puuro, jonka ansiosta konvehdit maistuvat juhlalle! :saint:
Mieluummin puuro kuin tukaliin tilanteisiin joutuva konvehti.

B)

tt ei kirj
Minä :) mutta en ole nössö, päinvastoin. Ärsyttävissä ketjuissa tosin mainitaan ja tiedän miksi.

Yleensä toimin hyvin useasti ketjuntappajana. Ja senkin tiedän miksi.

P.s. ärsyttävin ei ole synonyymi huomionhakuiselle :O)

Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Minä :) mutta en ole nössö, päinvastoin. Ärsyttävissä ketjuissa tosin mainitaan ja tiedän miksi.

Mutta palstalla ärsyttävä=huomionarvoinen

Et kuulu tänne :b
Alkuperäinen kirjoittaja Ceres:
Yksi nössö & turha ilmoittautuu! Vaikea lähteä muita sanomaan, koska yleensä ne, jotka ovat esillä muissa ketjuissa, jäävät myöskin parhaiten mieleen.
Sut kyllä mainittiin yhessä ketjussa...

tt ei kirj

Juu, luin väärin :D Mutta jos on huomionarvoinen, on oikeasti tärkeä kommentteineen, mutta ei tarkoita sitä, että hakee itse huomiota.

Juu, luin väärin :D Mutta jos on huomionarvoinen, on oikeasti tärkeä kommentteineen, mutta ei tarkoita sitä, että hakee itse huomiota.
Aivan. Siksi missään muualla ei olekaan mainittu huomionhakuisuudesta, paitsi tuossa omassa jälkikirjoituksessasi. =)

Yhteistyössä