Kiitos!niin olenkin :heart:Alkuperäinen kirjoittaja lallatilaa:Timppa, sä oot niin ihana
No kaikki vinkit käy.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Tarkoitatko oikeasti pahinta vai meinaatkos vaan kiusata?
Meinasin laittaa yhden vähän isomman jutunAlkuperäinen kirjoittaja pimppa:laittaa banaani pyllerö aukkoon ja ottaa kuva
ai rikkaimurin?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meinasin laittaa yhden vähän isomman jutunAlkuperäinen kirjoittaja pimppa:laittaa banaani pyllerö aukkoon ja ottaa kuva
autsAlkuperäinen kirjoittaja ap:Meinasin laittaa yhden vähän isomman jutunAlkuperäinen kirjoittaja pimppa:laittaa banaani pyllerö aukkoon ja ottaa kuva
Toisaalta olen kyllä solidaarinen miessukupuolta kohtaan että ehkä on parempi etten kommentoi.Ja jos miehesi saisi tietää keneltä ne ihanat ideat olisi lähtöisin niin saattaisin päästä hengestäni.Ja sekös jäisi palstalaisia harmittamaan....Alkuperäinen kirjoittaja ap:No kaikki vinkit käy.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Tarkoitatko oikeasti pahinta vai meinaatkos vaan kiusata?
Eipä ne tyttöjen jutut vaan nyt on ruokatauko.Palataan asiaan!Alkuperäinen kirjoittaja ääti:timppa ei tainnut kestää tyttöjen juttuja..
Sillä on kuva profiilissa...Alkuperäinen kirjoittaja täti perkele:Susta tai sun kirjoitustyylistä tulee mieleen henkilö,jonka tunnen...En nyt sano että sinut tunnen,mutta mä näen sen henkilön istumassa edessäni kun luen sun kirjoitusta..
tää nyt meni asian vierestä,anteeksi naiset...
Selkäpuolelta on paha ketään tunistaa....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sillä on kuva profiilissa...Alkuperäinen kirjoittaja täti perkele:Susta tai sun kirjoitustyylistä tulee mieleen henkilö,jonka tunnen...En nyt sano että sinut tunnen,mutta mä näen sen henkilön istumassa edessäni kun luen sun kirjoitusta..
Korjaan...tuosta kuvasta ei näy kasvoja..on niin hyvin kasvot peitossa lippiksen allaAlkuperäinen kirjoittaja täti perkele:Selkäpuolelta on paha ketään tunistaa....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sillä on kuva profiilissa...Alkuperäinen kirjoittaja täti perkele:Susta tai sun kirjoitustyylistä tulee mieleen henkilö,jonka tunnen...En nyt sano että sinut tunnen,mutta mä näen sen henkilön istumassa edessäni kun luen sun kirjoitusta..
Mikä kysymys?Yritän kestää kuin mies...Alkuperäinen kirjoittaja näinmpä:et sit vastannut mun kysymykseen menit karkuun, eli et kestänyt
No ei ehkä ollenkaan hyvä idea!Sitten ei ainakaan kukaan ottaisi vakavasti,jos ei kyllä nytkään!Alkuperäinen kirjoittaja ääti:voisit timppa laittaa meille tyttöjen iloksi itsestäsi semmonen kiva poseeraus kuvan tohon profiiliin..=)
mitä vähemmän vaatetta niin tietenkin parempi