No sitten tarvis sisustusapua makuuhuoneeseen! (verhot)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sisustaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sisustaja

Vieras
Tapetointi suoritettu loppuun, sängyn päätyseinä ruskea, muut seinät haalean ruskeat. ellokselta tilaan paneeliverhot jotka laitan tavallisen verhon tapaan kiinni ja laskostan niinkuin tavalliset verhot, joten useampi paneeliverho menee per pääty.

Tuleeko liikaa väriä verhoihin jos käytän väreinä oliivinvihreää, terrakottaa ja ruskeaa (Eli päätyseinästä lähtien ruskea, terrakotta, vihreä olisi vierekkäin), vai pitäiskö jompikumpi oliivinvihreän tai terrakottan näkyä vaan sängyn tyynyissä, päiväpeite on luhdan ruskea päiväpeitto (siis semmonen kiiltävä kangas) ja laittais vaan ruskeaa ja terrakottaa tai ruskeaa ja oliivinvihreää verhoihin?

ja jos vaan toinen noista verhoihin ruskean kanssa, niin kumpi, oliivinvihreä vai terrakotta?

tai sitten pelkkää terrakottaa ja vihreää verhoihin, ja sen ruskean jättäisi verhoista pois?

Tulipa taas mahdollisimman hankalaksi :D

Mun mielestä kannattaisi valaista ja piristää tuota värivalikoimaa esim. luonnon valkoisella, eli laittaisit esim. ruskeat ja l. valkoiset verhot tai ruskea, terrakotta ja l.valkoinen. Oliivinvihreää en tuohon yhteyteen sotkisi. Yksi hyvä voisi olla myös yhdistelmä ruskea, ohrankeltainen ja l.valkoinen. Mikset ripusta verhoja niinkuin paneeliverhot ripustetaan? Olis kivemmat niin... Tai jos haluat laskosta, niin miksi et osta verhoja jostain toisesta kevyemmästä materiaalista?

paneeliverhot ei sovi varmaan tuonne makuuhuoneeseen, meillä on kisko katossa ja kiskon edessä tollanen lauta, eli perus settiä, ei ole siis tankoa johon saisi verhot nätisti kun on vain 1 verhokisko tuolla laudan takana.

Tuo valkoinen kuulostaa hyvältä, mä tahtoisin tilata nämä verhot ja ellokselta löyty kivannäkösiä kankaita. Haluan huoneeseen pirteyttä, ja toi terrakotta tai vihreä olis hyvät värit. Oliskos paha jos laitan verhoihin tota ruskeaa ja kerman väristä, ja tyynyissä olis sitten terrakottaa, ruskeaa ja kermanväriä? tai sitte terrakottan tilalla vihreää? Voi vitja tätä tää just on ku mä en osaa yhdistellä mitään värejä keskenään niin että huoneesta tulis kiva :(

Itse laittaisin terrakottaa ja jättäisin tuon vihreän kokonaan pois. Vihreä "riitellee" liikaa tuossa yhdistelmässä ja hetken kuluttua sinusta voi alkaa tuntua, että huoneessa ei viihdy.

noniin nyt me on miehen kans juteltu ja päätetty et huoneeseen tulee väreiksi kerma, ruskea ja tuo vihreä, mutta laittaako tota vihreää verhoihin vai ei, sitä ei osata sanoo? eli laittaisko kermaa ja ruskeaa vaan verhoihin ja vihreää tyynyihin? eli miltä kuulostaa kermanvaaleat ja ruskeat verhot ja se ruskea päiväpeite jolla ruskeita, kermanvärisiä ja oliivinvihreitä tyynyjä??

Alkuperäinen kirjoittaja Siiri-Jenska:
tuo viimeinen on paras yhdistelmä, mutta laittasin vihreän tilalle esim. turkoosia piristämään ettei tule liian synkkä ja tunkkanen.

niin, en tiedä millaista tuo elloksen oliivinvihreä on oikeasti, kun kuvissa se ei näytä niin kovin synkältä kuin miltä se ehkä kuulostaa? Mutta siis joku semmonen oliivinvihreän ja omenanvihreän välimuoto olis kiva..

Me just laitettiin makkari uuteen uskoon, lattiat ja tapetit.. Tilasin Ellokselta oliivin vihreän päiväpeiton ja saman värisen laskosverhon, mun mielestä ainakin se vihreä oli tosi hyvän värinen! Ja siis seinät on ruskeat paitsi päätyseinä vaaleapohjainen tapetti missä vähän kullanväristä kuviota.

Alkuperäinen kirjoittaja Oskunäiti:
Me just laitettiin makkari uuteen uskoon, lattiat ja tapetit.. Tilasin Ellokselta oliivin vihreän päiväpeiton ja saman värisen laskosverhon, mun mielestä ainakin se vihreä oli tosi hyvän värinen! Ja siis seinät on ruskeat paitsi päätyseinä vaaleapohjainen tapetti missä vähän kullanväristä kuviota.

Eli ei ole sellanen synkän vihreä kuitenkaan? tai suosittelisitko sä laittamaan noiden värien kaveriksi sen oliivinvihreän?

Siis ei se musta ainakaan ole mitenkään synkeä..Ja ainakin ruskean kanssa se sopii tosi hyvin yhteen. En sit tiedä kannattaako sotkee kauhean montaa väriä mut ei luulis että kerman väri nyt muiden kanssa riitelee.. Vähän vaikea aina kuvitella näin ajatuksen tasolla että miltä näyttää sit valmiina! Mut ainakin mun mielestä siis se vihreä on ihan nätti väri!

Yhteistyössä