No se mun kaveri on nyt synnyttämässä (ja mua huolettaa...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkivosu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rokkivosu

Vieras
Näin sen anoppia ja se sano et jos kahdeksaan mennessä ei oo mitään edistystä tullu niin leikataan. Mitään ei oo kuulunu ja tietty ovat väsyneitä eikä jaksa heti ilmotella, mut mun hermostuneisuus ja jännäys ei lopu ennenku uutisia kuuluu.
Jännä et kaverin synnytys näin kovin hermostuttaa. Pelottaa sen ja vauvan puolesta, vaikka raskaus meni ihan hyvin ja muutenkin. Kuuluis vaan pian jo jotain!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Huisi:
se leikkaus vaan on pelastuskeino vaikka ei olisi hätäkään, itsellä takana kiireellin sektio ja kaikki meni hienosti =) älä suotta murehdi, hyvin siellä menee B)

Kauan siinä leikkauksessa menee?

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
se leikkaus vaan on pelastuskeino vaikka ei olisi hätäkään, itsellä takana kiireellin sektio ja kaikki meni hienosti =) älä suotta murehdi, hyvin siellä menee B)

Lapseni syntyi sektiolla.
Klo 20.00 mentiin saliin ja 20.28 oli vauva syntynyt.

mentiin saliin muistaakseni 05.15 ja olin jo heräämössä aika pian , en muista tarkkaa , heräämössä olin melkein neljä tuntia kun puudutus ei vaan lähtenyt ja sain kauhean horkan . mutta jos joutuu sinne leikkaukseen ja mies mukaan , niin aika nopeasti saat ilmoituksen . Mun mies ei päässyt kun oli yöaika :ashamed: mutta kohta varmaan saat uutisia :saint:

Puoli tuntia ja heräämössä voi mennä tunteja. Älä hermoile. Ei sieltä jaksa/muista/pääse heti ilmoittamaan uutisia.

Mulla hätäsektio ja sektiopäätöksestä (klo 9.17) avaamiseen meni vain 8 minuuttia, en tiedä kauanko kursivat umpeen, mutta muistaakseni jotain 10.30-11.00 tulin tajuihini heräämössä ja olin toki yleisanestesian ja morfiinipohjaisten kipulääkkeiden takia tokkurassa koko päivän.

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:

Puoli tuntia ja heräämössä voi mennä tunteja. Älä hermoile. Ei sieltä jaksa/muista/pääse heti ilmoittamaan uutisia.

Joo,ymmärrän kyllä ton. jospa miehensä kuitenkin viestillä nakkais vielä tän illan aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Mulla kesti tirpan kans melkein 3 vrk ja yks kaveri soitteli jo miehen sukulaisia läpi et onks jotain pieles :D

Mä huomiseen odotan enneku alan kysellä :)
Kun siis lupasivat mulle ilmotella mahdollisimman pian.

Mulla kesti tirpan kans melkein 3 vrk ja yks kaveri soitteli jo miehen sukulaisia läpi et onks jotain pieles :D

Joo niin mäkin lupasin, mut oli muuta puuhaa ku päivittää kaverille tietoja :D Pistin kyl yöllä osastolta heti viestin ku vaan kykenin, mut salis ei känny ollu päällä kuitenkaan.

Joo niin mäkin lupasin, mut oli muuta puuhaa ku päivittää kaverille tietoja :D Pistin kyl yöllä osastolta heti viestin ku vaan kykenin, mut salis ei känny ollu päällä kuitenkaan.

Mä tiiän et ilmottavat heti kun pystyvät :)
Toivottavasti kuitenkin jo tämän yön aikana kun tietävät et huolehdin.

Eihän ne välttämättä edes siirrä osastolle yöllä jos ei o tunkua sinne heräämöön. Siel heräämössä kuitenkin menee useempi tunti, niin jos pääsee osastolle sit vasta huomenna, eikä oo nyt kännykkä päällä?

Yhteistyössä