no nyt tuli ongelma joululahjan suhteen ja sen antamisen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nippe"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nippe"

Vieras
kun pitäis kummilapselle ostaa lahja mutten keksi mitään.ja toisekseen miten mä sen toimitan sille? mun piti jouluna mennä sinne niinkuin aina mutta nyt ollaan erottu kummilapsen kummisedän kanssa ja näinollen en mene sinne.Eli lahja pitäs joko postittaa tai sit jos käyn siellä ni vienkö sitten mennessäni? kun en tiedä meenkö ennen vai jälkeen joulun vai meenkö käymään ollenkaan.

Toisaalta niin kamalalta kun kuulostaakin niin en oikeen haluis mennä käymään kun ovat exän perhettä ja se saa mut niin suruiseksi ja en kestä kuulla mitään juttuja exän uudesta elämästä.Ja viimeks itkin kun kummilasta näin ja se hämmentyi niin et en haluis et joutuu taas mun tunnekuohujen keskelle jälleen.

Minkä ikäisestä on kyse?
Isompi olisi varmasti mielissään, jos menisit käymään vaikka vasta joulun jälkeen ja veisit paketin mennessäsi. Mutta jos tuntuu vaikealta, laita postiin jotain :)

Alkuperäinen kirjoittaja tsemppiä!;25197952:
Minkä ikäisestä on kyse?
Isompi olisi varmasti mielissään, jos menisit käymään vaikka vasta joulun jälkeen ja veisit paketin mennessäsi. Mutta jos tuntuu vaikealta, laita postiin jotain :)

5vuotias,mut miten mä voin sen sille käteen antaa kun uskoo joulupukkiin.
Ja todellakin en halua et lapsi joutuu kärsimään siitä mutta kun tää ero on oikeesti niin vaikea mulle et se et nään exän perhettä niin mun ikävä vaan kasvaa kun tulee ikävä kaikkia exän puoleisia,olivat mulle tärkeitä.

Yhteistyössä