No saatinhan mekin sitten kokea kusetusyritys Suomi Soffalta....

Olen tästä jauhanu jo pariinkin kertaan täällä aikasemminkin.

Mut siis joo... ollaan nyt siis yli 2kk odotettu senkkiä Suomi Soffalta joka on jo maksettukkin.

Viime viikon perjantaina meille tuotiin senkki joka oli aivan väärä. Lauantaina soitin myyjälle että tuli väärä senkki, ja selvisi että tuon senkin hintalappu oli toisen senkin päällä jonka todellinen hinta oli 980€. Mutta kaupanteossa myyjä tarkisti että se hinta (299) kuului senkille jota olimme ostamassa.
Mutta myyjä mulle puhelimessa sanoi että hänen moka, että saadaan se kalliimpi senkki niinku kaupassa oli sovittu.
Seuravana päivänä myyjä soitti miehelleni että myymälästä löytyi näitä senkkejä 2kpl varastosta, ja pyysi miestäni äymään katsomassa ottaisimmeko niistä toisen.
Oli sovittu että toinen niistä tuodaan tällä viikolla ja myyjän piti soittaa maanantaina että sovitaan toimitukset.
Keskiviikkona sit koitin saada myyjän kiinni, hän oli vapaapäivällä.
Eilen soitin uudelleen.
Nyt myyjä olikin sitä mieltä että meidän pitäisi maksaa ainakin 200€ väliä että saataisiin se toinen senkki.
Myynti ei saisi mennä miinukselle, ja vaihtoehdot oli siis että joko maksetaan se 200€ tai sitten kauppa puretaan.
Mies sattui eilisen päivän olemaan Lahdessa työasioissa ja meni sit käymään myyjän juttusilla.
Myyjä sanoi että jos asia olisi hänestä kiinni niin me saatais se senkki siihen 299€ hintaan mutta myymäläpäällikkö oli sanonut että ei onnistu.

Mies oli pyytänyt sen myymäläpäällikön paikalle ja myymäläpäällikkö oli todennut että jos se senkki oli meille myyty siihen hintaan, me se myös siihen hintaan saadaan ja se olisi myyjän moka.

Mä en nyt sit tiedä että kuka siinä yritti kusettaa... se myyjä vai myymäläpäällikkö.
Et oliko myymäläpäällikkö käskenyt hoitaa asian niin että siitä senkistä täytyy koittaa saada enempi rahaa ja sit lopulta kun joutui ite vastaamaan asiaan niin käänsi kaiken myyjän niskoille, vai meinasiko myyjä että kippaa syyn kaikesta firman niskaan ettei omat myynnit mene miinukselle.

Jokatapauksessa myyjän myynti rapsahti miinukselle tästä mokasta.

Ai niin ja siis joo... tästä kaikesta huolimatta me tilattiin sieltä myös se ruokapöytäryhmä ja se toimitetaan reilun kk päästä :headwall:
 
"hei"
Mun kaverilla kävi niin, että osti netin kautta sohvat ja nettikaupassa oli väärä hinta. Todellinen hinta oli monta sataa enemmän. Eri kauppa tosin kuin tuo.

Kyllä se liike joutui ne niille siihen hintaan myymään, mutta 5 kk saivat odottaa sohviaan..
 

Yhteistyössä