niin eli otsikossahan kysymys jo tulikin... meinaa iskeä kauhean yskän vielä tähän päälle niin mietin että saakohan MITÄÄN yskänlääkettä ottaa imetyksen aikana? siis jos ei saa niin miun pittää muuttaa hotelliin sairastamaan sillä joka kerta kun yöllä yskänkohtaus tulee niin neiti herää sitte siihen... jipii....