no saakos imettäessä ottaa yskänlääkettä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nyynä

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
32 441
10
38
niin eli otsikossahan kysymys jo tulikin... meinaa iskeä kauhean yskän vielä tähän päälle niin mietin että saakohan MITÄÄN yskänlääkettä ottaa imetyksen aikana? siis jos ei saa niin miun pittää muuttaa hotelliin sairastamaan sillä joka kerta kun yöllä yskänkohtaus tulee niin neiti herää sitte siihen... jipii....
 
Kyllähän niiden yskänlääkkeiden ohjeissa pitäisi olla että saako niitä ottaa vai ei.ja ainahan asian voi tarkistaa soittamalla apteekkiin jos ei ohjetta ole kotona tallessa.Tai ostaessa kysyy henkilökunnalta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitäpä jos soittaisit neuvolaan,josta saisit ihan oikeaa tietoa,tämä kun on vain keskustelupalsta!:)

vastaa sinä minulle että miksi minä en saa kysyä kun kerran raskaanaolevakin sai kysyä?

neuvolan soittoaika on kello 12-13. ja mietin että nyt räkäaikana on monikin lentsussa joten EHKÄPÄ, siis EHKÄPÄ tälläkin palstalla joku mamma joka imettää ja jolla on ollut flunssa ja OMAKOHTAISTA kokemusta asiasta...

ZIISAS ku joidenki pitää olla näsäviisaista! :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitäpä jos soittaisit neuvolaan,josta saisit ihan oikeaa tietoa,tämä kun on vain keskustelupalsta!:)

vastaa sinä minulle että miksi minä en saa kysyä kun kerran raskaanaolevakin sai kysyä?

oletpa herkällä päällä!:)
käsittääkseni imettäessä saa ottaa melkeimpä mitä yskänlääkettä vaan,koska se rintamaitoon menevät osuudet on ihan promilleissa.
Mutta oikeesti soita asiantuntijalle,täälläkun näitä on joka lähtöön!:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Resilaria voi käyttää näemmä. :wave: www.yliopistonapteekki.fi kertoo.

oi kiitoskiitoskiitos!!!

miulla on recipetciä kotosalla ja yöllä mietin että otanko vaiko enkö ja sitte katoin ohjeista niin eihän sitä saanu ottaa.... joten yö meni ihan häneksi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitäpä jos soittaisit neuvolaan,josta saisit ihan oikeaa tietoa,tämä kun on vain keskustelupalsta!:)

vastaa sinä minulle että miksi minä en saa kysyä kun kerran raskaanaolevakin sai kysyä?

oletpa herkällä päällä!:)
käsittääkseni imettäessä saa ottaa melkeimpä mitä yskänlääkettä vaan,koska se rintamaitoon menevät osuudet on ihan promilleissa.
Mutta oikeesti soita asiantuntijalle,täälläkun näitä on joka lähtöön!:)

mie oon kipee... siksi mie oon herkällä päällä... eli ei mitään henkilökohtaista kellekään =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Resilaria voi käyttää näemmä. :wave: www.yliopistonapteekki.fi kertoo.

oi kiitoskiitoskiitos!!!

miulla on recipetciä kotosalla ja yöllä mietin että otanko vaiko enkö ja sitte katoin ohjeista niin eihän sitä saanu ottaa.... joten yö meni ihan häneksi...

aika outo toi Resilar,kun siinähän on hallusinogeeniä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Resilaria voi käyttää näemmä. :wave: www.yliopistonapteekki.fi kertoo.

oi kiitoskiitoskiitos!!!

miulla on recipetciä kotosalla ja yöllä mietin että otanko vaiko enkö ja sitte katoin ohjeista niin eihän sitä saanu ottaa.... joten yö meni ihan häneksi...

Recipectistä sanotaan näin: Raskaus ja imetys:
Lääkkeen käyttämisestä raskauden aikana ja imetyksen yhteydessä on hyvä neuvotella lääkärin kanssa.


Ja Resilar: Raskaus ja imetys:
Lääkettä voi tilapäisesti käyttää raskauden ja imetyksen aikana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitäpä jos soittaisit neuvolaan,josta saisit ihan oikeaa tietoa,tämä kun on vain keskustelupalsta!:)

vastaa sinä minulle että miksi minä en saa kysyä kun kerran raskaanaolevakin sai kysyä?

oletpa herkällä päällä!:)
käsittääkseni imettäessä saa ottaa melkeimpä mitä yskänlääkettä vaan,koska se rintamaitoon menevät osuudet on ihan promilleissa.
Mutta oikeesti soita asiantuntijalle,täälläkun näitä on joka lähtöön!:)

mie oon kipee... siksi mie oon herkällä päällä... eli ei mitään henkilökohtaista kellekään =)

Ymmärrän!Varmasti raskasta olla flunssassa ja imettää!:(Voimia!

 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Resilaria voi käyttää näemmä. :wave: www.yliopistonapteekki.fi kertoo.

oi kiitoskiitoskiitos!!!

miulla on recipetciä kotosalla ja yöllä mietin että otanko vaiko enkö ja sitte katoin ohjeista niin eihän sitä saanu ottaa.... joten yö meni ihan häneksi...

aika outo toi Resilar,kun siinähän on hallusinogeeniä...

Normaalissa DXM:ää sisältävän yskänlääkkeen annoksessa on DXM:ää n. 50mg, mutta päihdekäytössä käytettävän DXM:n määrä voi (kertakäyttäjällä) olla välillä 150mg-900mg. Pieni vähemmistö ihmisistä on DXM:lle yliherkkiä, jolloin normaali päihdekäyttössä otettu annos voi olla hengenvaarallinen.
 

Similar threads

Yhteistyössä