No posliinit:D miten saatte siistin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lakdfklja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse ajelen, taputtelen käsidesiä päälle ja sen kuivuttua rasvaan.
Ajelemalla vaan alkaa siili tulemaan turhan äkkiä, mutta mieluummin ajelen usein kuin kokeilenkaan kipuherkkänä mitään vahoja tms :S

Alkuperäinen kirjoittaja käsidesiä:
Itse ajelen, taputtelen käsidesiä päälle ja sen kuivuttua rasvaan.
Ajelemalla vaan alkaa siili tulemaan turhan äkkiä, mutta mieluummin ajelen usein kuin kokeilenkaan kipuherkkänä mitään vahoja tms :S

Ajelet,millä?sori kun olen tyhmä:)

ajelen ihan höylällä, sillä millä muutkin karvat.
Esim. venus on hyvä ja saa ostaa niitä lisä teriä. Ja intiimialueille tietenkin mahd. uusi terä, ettei tulehdu sit siitä :) ei ne ihan kerta käyttöisiä ole kuitenkaan, mutta yleensä käytän eri terää intiimialueille kuin esim. sääriin enkä kovin montaa käyttöä intiimialueille/terä, ennenkuin siirrän säärikäyttöön :)

Epillaattoria oon joskus harkinnut, mutta sen käytettävyydelle intiimialueella on ainakin joskus ollut turhan ristiriitaista tietoa. Enkä kyllä tiedä kestäisinkö sitäkään noin kivun puolesta, kun olen niin herkkä *nolo* Onhan niitä intiimialueiden trimmereitäkin kyllä olemassa :)

Sheivaan säännöllisesti vaahdon ja laadukkaan shaverin kanssa joka toinen päivä saunan/-suihkun yhteydessä. Myötäkarvaan 1-2 vetäisyä kohdastaan, liian monta kertaa samasta paikasta ärsyttää ihon.
Olen tehnyt tällä tavoin 6-7 vuotta jatkuvasti ilman mitään iho-ongelmia. Myös odotusaikana sheivasin, paitsi mies auttoi viimeisinä kk.

Olen sanonut miehelle että saa ajella niin usein kun haluaa, nyt kun en enää itse kunnolla näe tai taivu ajelemaan. Oikeuttaan on vaihtelevasti käyttänyt :) ihan mukava esileikki sekin, tosin monasti saattaa ajelu jäädä puolitiehen, kun keksitäänkin miellyttävämpää tekemistä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja kysyy vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:
Ei mitään höyliä vaan philipsin ladyshaver on paras. Ei tuu haavoja, näppylöitä eikä muutakaan ongelmaa. ;)

Tuleeks tosta sänki häiritsee ja pistelee sitte seuraavana päivänä?

Ei heti seuraavana päivänä, eikä toisenakaan. Riippuu tietenkin ihmisestä, mutta tuskin tuo koneella sheivaaminen eroaa muuten höylästä kun siinä ettei tule niitä haavoja ja näppylöitä.

Yhteistyössä