Miten saada näyttävät ripset? (ripsienpidennys vaiko joku kuitumaskara vai tekoripset)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ripsiää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ripsiää

Vieras
Mikä on paras keino saada näyttävät ripset? Olen käyttänyt pitkään ripsienpidennyksiä. Nyt ei ole aikaa käydä huolloissa, joten kokeilin Kick's kaupan japanilaista wig-maskaraa, jonka mainostetaan pidentävän ripsiä todella pitkäksi kuin tekoripset. No, eipä ollut kovin häävi vai enko osaa käyttää?

Miten te saatte näyttävät ripset?

Minulla myös ripsitupsuja,ja kestoliimalla laitan itselleni.Todella helppoa,ja paaaljon halvempaa kun tottuu.
Suosittelen tilaamaan punanaamio.fi luonnonkarva ripsiä ihan siksi,että jos saunot tai käyt kuumissa suihkuissa,ei mene ripset kippuralle. :)
Pituuksia kannattaa ottaa aloittelijan lyhyttä ja mediumia,sitten kun tottuu voi siirtyä pidempiin,ja pidemmät aina ulkonurkkiin.
Punanaamiosta saat myös kestoripsiliiman.

Nämä ripset eivät kestä yhtä hyvin kuin ripsienpidennys,jotka ovat yksittäisiä ripsiä.Mutta kun itse laittaa,on korjailu yhtä helppoa kun kulmien nyppiminen..Ja saat niin tuuheat ripset kun itse haluat.Lähes imaiseksi. ;)
Minä paikkailen pieniä aukkoja n.viikon välein..jos yhtään repsottaa.Harvemminkin onnistuisi mutta näihin iskee himo. hehehhe
yhden ripsipaketin hinta n.7e,liima allw 15e,josta riittää 3 kuukaudeksi itsellä.
Alkuun kantsii tilata vaikka kaikkia pituuksia yksi paketti+ liima+ pinsetit. :)

Välillä,parin kuukauden välein kannattaa pitää ripsettömiä viikkoja ja hoitaa esim.ripsiseerumilla omia ripsiä,ettei omat pääse haurastumaan. :)

Minulla myös ripsitupsuja,ja kestoliimalla laitan itselleni.Todella helppoa,ja paaaljon halvempaa kun tottuu.
Punanaamiosta saat myös kestoripsiliiman.

Välillä,parin kuukauden välein kannattaa pitää ripsettömiä viikkoja ja hoitaa esim.ripsiseerumilla omia ripsiä,ettei omat pääse haurastumaan. :)

Punanaamio ei myy kestoripsiliimaa. Se Duo-liima ei ole kestoliimaa vaan semi-permanent. Mulla on se ja kun on suihkussa, niin se antaa periksi ja ripset tippuu.

Suosittelen yluren tekoripsiä!!! Niitä saa esim. City marketista ja seppälästä.
Saa monia eri pituuksia ja kokoja. Hyvät ja pysyy liimallaan hyvin.
Noita ripsiä käytän lähes joka päivä.

Tekoripsiin en osaa ottaa kantaa kun luoja on mulle niin ihanat ripset luonut :D

Joten vannon Lórealin Telescopic-ripsarin nimeen :heart:

l%27oreal+telescopic+mascara.jpg

Yhteistyössä