No onko nyt parempi? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ilokummitin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ilokummitin

Aktiivinen jäsen
05.11.2005
1 100
0
36
Vaihdoin sitten nikkiä! Kiitos kaikille, jotka saivat muhun liikettä tässä asiassa :D Uusi nikki on kuopuksen taannoin keksimä sana, joka tarkoittaa ilmeisesti kivaa kummitusta, tarkemmin sanottuna ilotulitusta =)

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Ota tuo ex-Örppi siitä pois, niin vot.

Itseasiassa tuo on ihan hyvä vielä näin alussa, sit kun tuohon nikinvaihdokseen on tottunu niin loppuosan voipi puottaa pois :)

Niin onkin.

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Ota tuo ex-Örppi siitä pois, niin vot.

Itseasiassa tuo on ihan hyvä vielä näin alussa, sit kun tuohon nikinvaihdokseen on tottunu niin loppuosan voipi puottaa pois :)

Niin mäkin aattelin, että kun en ole sillai tunnettu täällä, niin vältän sekaannuksia, kun se on aluksi siinä. Poistan sen parin viikon kuluttua, sitten ovat varmaan ne huomanneet joita kiinnostaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ilokummitin ex-Örppi:
Niin mäkin aattelin, että kun en ole sillai tunnettu täällä, niin vältän sekaannuksia, kun se on aluksi siinä. Poistan sen parin viikon kuluttua, sitten ovat varmaan ne huomanneet joita kiinnostaa :)

Kivasti ajateltu :)
Mie välillä ainakin oon ihan sekasin kun nikkejä vaihdellaan eikä sitten ilmotella siittä... Tai siis eihän se nyt miulle kuulu, mutta siis... Joskus miettiny että missähän se ja se nikki on ja sitten kuitenkin samalla oon hänen kanssa jutskaillu vaikken oo sitä tajunnu koska on vaihtanu nikkiä... Vähän meinaa olla sekasin välillä...

Alkuperäinen kirjoittaja Ilokummitin ex-Örppi:

Kivasti ajateltu :)
Mie välillä ainakin oon ihan sekasin kun nikkejä vaihdellaan eikä sitten ilmotella siittä... Tai siis eihän se nyt miulle kuulu, mutta siis... Joskus miettiny että missähän se ja se nikki on ja sitten kuitenkin samalla oon hänen kanssa jutskaillu vaikken oo sitä tajunnu koska on vaihtanu nikkiä... Vähän meinaa olla sekasin välillä...

Sama juttu mulla, siksi en ookaan aiemmin nikkiä vaihtanut, vaikka mieli on tehnyt :/ Sitten kun joitain oon livenäkin joskus tavannut, niin oon miettinyt että ovatko kokonaan täältä kadonneet vai vaan vaihtaneet nikkiä. Tuntuu hölmöltä, kun ei pysy edes tuttujen perässä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Minusta on kohteliasta olla "tunnistettavissa"... siksi minullakin vain loppuhärpäkkeet vaihtuvat.

Olen kovin, kovin kohtelias :saint:

:D No niinhän sä ootkin! Mutta susta olikin paremmat mielikuvat, mitä tuolta vähän luin :whistle:

Yhteistyössä