No ohhoh (selviytyjistä)

Johan tuo Judd osasi olla lapsellinen kun tuli äänestetyksi ulos :eek:

Ensin niin uhoaa että "jokainenhan me joku täältä pois halutaan kun jokainenhan me se miljoon ahalutaan" ja sitten vetää herneen aivoihinsa asti kun joutukin itse lähtemään :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jäi jakso näkemättä :( Mitä siinä oikein tapahtui? Oikean tyypin heittivät ulos!!! Ärsyttävä se Judd ja niin naiivi.
Niillä oli huutokauppa missä jokainen sai ostaa mitä halusi 500 dollarilla. Ensin kaupattiin ruokaa, sitten oli myynnissä joku huima etu seuraavaan koskemattomuus kilpailuun ja Danny osti sen. Sitten oli kaupan läheinen jollekin yöksi leiriin ja Judd onnistu voittamaan huudon ja sai vaimonsa leiriin. Sai myös valita kahden muun kilpailijan läheiset sinne yöksi ja valitsi Cindyn ja Stephanien läheiset. Loput kilpailijat joutui nukkumaan sielä hylätyssä leirissä.
Koskemattomuus kilpailu oli eräänlainen älypeli jossa käännettiin vaaleita laattoja punaisiksi sitä mukaa miten eteni siinä pelilaudalla eikä punasille laatoille saanut enää astua. Dannyn huutokauppa voitto antoi hänelle mahdollisuuden vaihtaa ihan missä vaiheessa peliä paikkaa kenen tahansa pelaajan kanssa ja vaihtoi paikkaa Stephanien kanssa ja lopulta voitti koskemattomuuden.
Leirissä juonittiin suuntaan ja toiseen. Lydia, Danny, Stephanie ja Rafe sopivat että äänestävät Juddia ja Judd sekä Cindy luulivat edelleen että vanha sopimus pitää ja äänestivät Lydiaa. Neljällä äänellä Judd äänestettiin pois ja sehän veti siitä herneet nenään, haukkui kanssakilpailijoita paskiaisiksi sun muuta.

Ihanaa et se tippui, koska oli niin itsevarma. =)

Mä tyhmänä menin ettii edellisen Seivityjän voittajaa, kun jäi viimeinen jakso näkemättä ja sain tietooni tämän voittajan. |O Jännää kumminkin et kuka se toinen finaalissa on.

Ja onneks olin niin fiksu etten kattonu kahden seuraavan kauden voittajia. :D

Yhteistyössä