no nyt sitten se pommi putos...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakastaa ei rakasta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"mies sanoi että ei rakasta tätä toista naista vaan minua."

Eihän se rakkaus mihinkään katoa. Mutta herää epäilys miksi on pitänyt mennä muiden naisten luokse. Siinä vaiheessa on tunteet vähentyneet. Jos kerran pettää niin pettää toisenkin kerran. Ja jos sillä naisella ei olis yhtään tunteita, niin tuskimpa olisi pitänyt lasta. jos jatkat miehesi kanssa niin saat siitä naisesta loppuelämäsi riesan. Ajattele järjellä.

Ja voithan sä katsoa, et nyt ajat sen pois niin muuttaako naisen luokse kasvattamaan lasta. Vai rakastaako sinua ja ei pidä yhteyttä naiseen.

joo mutta me oltiin "erossa" kun tää pettäminen tapahtu... meillä oli silloin joku parin kuukauden tauko tässä suhteessa. sillä aikaa tämä lapsen teko sitten oli tapahtunut.... pitää varmaan pakata ne miehen kamat ja sanoa hyvästit. en mä sitä ainakaan kestä et alkaa käymään siellä lastaan katsomassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no mies kertoi mulle et on kerran ollut tuon naisen kanssa, tapahtui just silloin kun oltiin erossa... on tää vaikeaa muutenkin, en vaan haluais luopua miehestä mutta en kyl haluais katsoa sivusta kun sillä on lapsi jonkun pikapanon kanssa...

No jos tapaus on oikeasti sattunut erossa ollessanne, ette periaatteessa ole tilivelvollisia toisillenne siltä ajalta. Eli oikeastaan miehesi ei ole sinua edes pettänyt. Onpa vain voinut hakea eroonne yhdenyön lohtua ja vahinko on tapahtunut. Ja jos miehesi on oikeasti kuullut itsekin vasta pari kuukautta sitten, niin tavallaan on ymmärrettävää, että on hetken aikaa nikotellut itsekin asiaa, ennenkuin on saanut kakaistua ulos. Outo on toinenkin nainen, että ei varhaisemmin ole jo ilmoittanut asiasta.

Sinuna yrittäisin nyt ottaa selvää, onko kerrotut asiat tapahtuneet kerrottuina aikoina ja sen pohjalta lähtisin miettimään asiaa. Jos kaikki on _oikeasti_ tapahtunut miehesi kertomalla tavalla, ei heti kannata heittää kirvestä kaivoon. Ei erossa ollessa voi kumpikaan edellyttää mitää tilivelvollisuutta toisen suuntaan. Lapsi tuo tietysti mutkia matkaan, mutta selvitä tilanne kunnolla ja mieti sen jälkeen, miten sovittaa kaikki yhteen.

Moni sanoo tässä ketjussa, että jättäisi jo siitä pettämisestäkin. Mutta onko mies siis pettänyt, jos kerran on ollut sen naisen kanssa silloin kun tämä pari on ollut erossa? Mitä pettämistä se siis on?

Oletko miettinyt että satutat itseäsi jos jäät tuohon suhteeseen. Voitko koskaan olla varma että miehesi ei tee tämän naisen kanssa mitään,kun tapaa lastaan?Entäpä jos tämä miehesi olisi juoninut näin et jätät hänet kun hän kertoo uutisen-->mies jatkaa tämän uuden kanssa elämää??

Nämä oli vain ihan olettamuksia.. Mutta näin mulle on käynyt,mut toki ei ollut lapsia tuloillan..

joo mutta me oltiin "erossa" kun tää pettäminen tapahtu... meillä oli silloin joku parin kuukauden tauko tässä suhteessa. sillä aikaa tämä lapsen teko sitten oli tapahtunut.... pitää varmaan pakata ne miehen kamat ja sanoa hyvästit. en mä sitä ainakaan kestä et alkaa käymään siellä lastaan katsomassa.

Joo mutta lapsella on oikeus isään... ja tämä lapsi ja nainen tulevat kuulumaan miehesi elämään halusit sitä tai et......

tiedän että kuullostaa niin typerältä mutta kun olen ton miehen kanssa nyt useamman vuoden ollut niin en siitä tahtois luopua... niin kuin ei hän minustakaan. se tuleva vauva vaan mietityttää- jo senkin takia et mies on tekemisissä tän toisen naisen kanssa sitten...

tämän lausahduksen takia aattelin että haluaa olla lapsensa kanssa..eikä katkaista välejä toiseen naiseen ja vauvaan.

Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
miten nainen EI voi olla huomaamatta, et miehel on toinen????????
kyl mä varmaan "aistisin" jos olis

Miten nainen(?) ei osaa lukea ja ymmärtää lukemaansa? Ap nimenomaan kertoi, että olivat erossa hedelmöityksen aikoihin.

Onko tullut mieleen, että jos ilman kumia on pantu, niin mies ois voinut tartuttaa suhun vaikka jonkun taudin?

Uskomatonta miten helpolla miehet pääsee noista syrjähypyistään. huhhuh...
Minä en kyllä luottaisi enää yhteenkään sanaan!

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Onko tullut mieleen, että jos ilman kumia on pantu, niin mies ois voinut tartuttaa suhun vaikka jonkun taudin?

Mikä ihmeen syrjähyppy, jos pari on olluut eronneena tapahtuneen aikana?

Mä tiedän lähipiiristäni pariskunnan, joka alkuaikoina (tai no, ei ihan alussa, mutta verrattuna tähän nykyiseen tilanteeseen) joutui tilanteeseen jossa mies petti naistansa, ja tämä miehen toinen nainen tuli raskaaksi ja sai lapsen miehelle. Nainen antoi yhden uuden mahdollisuuden, ja sitä mahdollisuutta on kestänyt kohta 20 vuotta. Ei ehkä kovin paha sijoitus ollut sittenkään, vaikka toisen virhe oli tolkuttoman iso.

Alkuperäinen kirjoittaja rv32:
Moni sanoo tässä ketjussa, että jättäisi jo siitä pettämisestäkin. Mutta onko mies siis pettänyt, jos kerran on ollut sen naisen kanssa silloin kun tämä pari on ollut erossa? Mitä pettämistä se siis on?

Maailma ei pettämiseen kaadu... Luottamuksen takasin saaminen vaatii aikaa ja töitä, eikä se välttämättä siltikään palaudu. Ja teknisesti, oliko tuo edes pettämistä, kun ollaan oltu erossa...

Mieti, haluatko miehen kanssa jatkaa, ja mikä on tulevan isän rooli, lapsen elämässä. Toivottavasti haluaa lapsensa elämään kuulua.

Muoks. Lainaus Frendeistä... "We were on a break..."

se joka kerran pettää pettää aina. Ei päde kaikiin mutta joihinkin. Jos vielä annat helpolla anteeksi niin ei se siitä muutu. Kokee lähinnä asian sallittavaksi ja tekee toistekkin. En tietenkään tunne miestäsi enkä sinua mutta avaa silmäsi. Mieti voisko olla mahdollista että on pettänyt sua ennenkin.

Jos asiat ovat menneet kertomallasi tavalla. Miettisin sinuna miehesi suhtautumista lapseen. Mä en voisi elää miehen kanssa, joka hylkäisi lapsensa. Asioilla on tapana järjestyä tavalla tai toisella.

Alkuperäinen kirjoittaja ????:

No syrjähyppy tai ei, niin joka tapauksessa ne taudit tarttuu :D

Ja raskaaksi voi tulla kumista huolimatta. Täällä on tapana mennä kummallisiin johtopäätöksiin suinpäin, pysähtymättä miettimään asioita hetkeksikään.

Ja raskaaksi voi tulla kumista huolimatta. Täällä on tapana mennä kummallisiin johtopäätöksiin suinpäin, pysähtymättä miettimään asioita hetkeksikään.

Tämä kyllä totta, nyt myönnän äkkipikaisuuteni ;)

Mietippä nyt oikein tarkkaan.Kun lapsi syntyy jossain vaiheessa elämää on lapsen kanssa tekemisissä.Usko vaan.Sinun vintissä vikaa ja paljon jos luulet ettei välitä lapsesta ym.Ja sairas on mielesi jos edes tuon ukon luo jäät.Pettänyt salannut sen lapsi tulossa huhhu.Mietippä näin : JOS SINÄ NYT ODOTTAISIT TOISELLE MIEHELLE LASTA? Jäisikö ukkos sun luokse ja ajattelee no enhän tuota naista voi jättää pani toista ukkoa.Olen tasan varma JÄTTÄISI SINUT JUST

Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
miten nainen EI voi olla huomaamatta, et miehel on toinen????????
kyl mä varmaan "aistisin" jos olis

niinhän sitä luulis :| mut ap.. mieti toosi tarkaan mitä haluat. oletko valmis siihen et mies käy tän naisen luona? voitko luottaa?

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
niinhän sitä luulis :| mut ap.. mieti toosi tarkaan mitä haluat. oletko valmis siihen et mies käy tän naisen luona? voitko luottaa?

Eikös se lapsi voi muka tulla miehen kotiin? Onhan jopa yhteishuoltajuus mahdollista. Sylivauva-ajan tilanne tosin eri, mutta parin-kolmen vuoden kuluttua.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

Eikös se lapsi voi muka tulla miehen kotiin? Onhan jopa yhteishuoltajuus mahdollista. Sylivauva-ajan tilanne tosin eri, mutta parin-kolmen vuoden kuluttua.

toki, mut tota alkua meenasin.. lisäks pitää miettiä sitä onko valmis siihen et se lapsi tosiaan tulee sit heillekin kotiin.

Minua auttaisi tieto, ettei mies halua olla missään tekemisissä lapsen tai naisen kanssa. Sitten voisin ajatella jatkoa, mutta jos lapsi jää elämään niin sitten se on menoa miehellä.
Ottaisin jopa yhteyttä tähän toiseen akkaan ja varmistaisin asioita.

Alkuperäinen kirjoittaja vierastelija:
Minua auttaisi tieto, ettei mies halua olla missään tekemisissä lapsen tai naisen kanssa. Sitten voisin ajatella jatkoa, mutta jos lapsi jää elämään niin sitten se on menoa miehellä.
Ottaisin jopa yhteyttä tähän toiseen akkaan ja varmistaisin asioita.

Miten hitossa voisit olla miehen kanssa, joka ei kanna vastuuta OMASTA LAPSESTAAN vaan hylkäisi sen SINUN vuoksesi???
Jestas kun on itsekkäitä ihmisiä olemassa!