D
DilEmma
Vieras
Nyt sitten testasin plussaa!
:headwall: Olen vauvakuumeeni kanssa palstaillu harmaana jo jonkun aikaa. Erosin pari kk sitten poikaystävästäni, koska oltiin yritetty vauvaa tuloksetta vuosi ja tuli sitten ylitsepääsemätön riita hedelmällisyyshoidoista. Muutin kaverini kolmioon alivuokralaiseksi. Nyt on tällanen dilemma, että yllättäen olen raskaana. :/ Olenhan toki onnellinen, että vihdoin saan vauvan, mutta mites se isä? Epäilen että se on tuo minun kämppis, kun sählättiin tuossa yksi känni-ilta ja huomasin just että se oli jotakuinki ovisaikaan... Mutta kun kuukautisten jälkeen ja kierron lopulla tuli harrastettua pari yhden illan juttua..
Joo-o. Aikamoinen vosu minusta tuli eron myötä.. :ashamed: Toinen niistä oli kyllä se eksä.. Mutta oisko oikeesti sellanen tuuri, että oisin sille raskaana vai kuinkahan epätodennäköistä? On se vielä rakas, mutta loppuaikana meillä oli niin ahdistavaa, etten tiedä haluanko enää asua sen kanssa...
Joo-o. Aikamoinen vosu minusta tuli eron myötä.. :ashamed: Toinen niistä oli kyllä se eksä.. Mutta oisko oikeesti sellanen tuuri, että oisin sille raskaana vai kuinkahan epätodennäköistä? On se vielä rakas, mutta loppuaikana meillä oli niin ahdistavaa, etten tiedä haluanko enää asua sen kanssa...