Kumpikohan se nyt sitte olis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihan v***u
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voihan v***u

Vieras
Aluksi pidettiin vti tulehduksena, söin ab-kuurin turhaan koska viljely paljasti ettei tulehdusta ole(?) Tiedä sitten oliko niin.. Ainakin ärsyttävä kirvely virtsaamisen lopussa poistui kuurin mukana. Tilalle tullut nyt sitten ärsyttävä polttava tunne jonka en osaa paikallista onko emättimessä vai virtsaputken suulla, mutta tätä ei esiinny virtsatessa vaan ihan silloin tällöin pitkin päivää. Menin uudestaan lääkärille joka oli joku venäläinen ukko joka ei halunnut tutkia eikä mitään tuumas vaan että voi olla hiiva tai emätintulehdus. Laittoi dalacin ja hiivalääke reseptin. Nyt mä vaan sitten mietin kumman kokeilen ensin. Ei nimittäin huvittais vetää kahta ab-kuuria peräkanaa. Helpompi homma se olis jos tää vaiva oliski hiivaa ja pääsisin tästä pelkällä hiivakuurilla. Mutta mulla ei oo koskaan ennen ollut hiivaa eikä emätintulehdusta niin en osaa tietää kummasta on kyse. Valkovuoto ei ainakaan haise hieman kellertävää on ja ehkä jotenkin sellaista hyytelömäistä/ryynimäistä(vaikea kuvailla), mutta muuten valkovuotoa ei juuri ole nimeksikään sillä kärsin alapään kuivuudesta jonka takia varmaan mulla alapää nyt kärsii näistä ihme vaivoista.