No voi nyt rähmä

Pyhä jysäys

Aktiivinen jäsen
13.06.2008
4 298
0
36
Meen pitäis tossa tunnin päästä lähtee siskontytön synttäreille.
Mies tuli töistä viiden aikaan aamulla, mutta eilen sano, että tulee sinne synttäreille.
No ei se vielä oo herännyt.
Enkä tie monelta se on kellon laittanut soimaan, jos on laittanut.
Ja se nukkuu tuolla huoneessa minkä yhteydessä meen vaatehuone on, ja mun pitäis sieltä mennä ettii vaatteita meille.
Herää siihen ihan varmaan kun avaan huoneen oven.
Ja sit on taatusti kiukkunen ku mikä jos ei aiokkaan tulla synttäreille.
Muutenkin koko aamun taas yrittänyt saada ton pojan olee hiljaa, että iskä saa nukkuu.
Perkeleen vuorotyöt.
Meille tää on muutenkin uus tilanne, että tällästä, kun kolme vuotta mies oli kotona vaan la-su ja viikot tienpäällä.
Nyt pitää elellä miehen työvuorojen tahtiin ja aamusin poika on ihan tulisilla hiilillä jos iskä nukkuu eikä pääse leikkimään sen kanssa.
Miksei se voinu laittaa vaikka tekstaria mulle yöllä, jos ei aio tulla tai sitten monelta aikoo herätä.
Kun me nukuttiin toises huonees pojan kanssa ni en o nähnyt/jutellut sen kanssa eilisen jälkeen.

Voi ei :hug: ,teijän pitää sopii miehes kanssa jotenkii nuo järjästelyt,voisko hän pitää vaikka korvatulp.jotta teijän ei tartteis olla hiirenhiljaa.miun ukko ei herää vaikka pommi räjäht.korvan juuressa :( ,joten minä jouvun herättää sen joka ikinen aamu ,ku on kouluun tai töihin lähtö,sit se kiukkuu miule et herätin sen kesken unien :ashamed: ,ei mtnkään hyvä ja tään takia ei oo yöllä ikinä vauvaa syöttäny,ei herää itkuun,kivaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:
Voi ei :hug: ,teijän pitää sopii miehes kanssa jotenkii nuo järjästelyt,voisko hän pitää vaikka korvatulp.jotta teijän ei tartteis olla hiirenhiljaa.miun ukko ei herää vaikka pommi räjäht.korvan juuressa :( ,joten minä jouvun herättää sen joka ikinen aamu ,ku on kouluun tai töihin lähtö,sit se kiukkuu miule et herätin sen kesken unien :ashamed: ,ei mtnkään hyvä ja tään takia ei oo yöllä ikinä vauvaa syöttäny,ei herää itkuun,kivaa...

Joo tää on viel tällästä hakemista näihin rytmeihin, tarttee varmaan sanoo noista korvatulpista.
Kävin nyt hakee ne vaatteet ja heräshän se ja sano, ettei jaksa lähtee juhliin.
Ymmärrän kyl, mut harmittaa silti.
No onneks synttärisankari ei varmaan harmistu, taitaa lahjapaperin repiminen olla pääasia =)

Meillä mies tottu ajan kanssa lasten ääniin. Mun mielestä ei ole oikein että lapset joutuu "kusi sukassa" leikkimään et toinen saa nukkua. Ei siis huutaa saanu tms, mutta normaalia leikkiä. Ja jos piti jotain hakee siitä huoneesta missä mies nukku, niin menin hakemaan. Jos heräs siihen niin ei voi auttaa, nukahti kuiten uudestaan. Se siis tottu siihen ajan kanssa, kun ei vaihtoehtoa ollu.

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Meillä mies tottu ajan kanssa lasten ääniin. Mun mielestä ei ole oikein että lapset joutuu "kusi sukassa" leikkimään et toinen saa nukkua. Ei siis huutaa saanu tms, mutta normaalia leikkiä. Ja jos piti jotain hakee siitä huoneesta missä mies nukku, niin menin hakemaan. Jos heräs siihen niin ei voi auttaa, nukahti kuiten uudestaan. Se siis tottu siihen ajan kanssa, kun ei vaihtoehtoa ollu.

En meilläkään "kusi sukassa" hiljaa tartte olla, mut kai se itestäkin tuntuu, että tulee muka enemmän metelii kun yrittää olla hiljempaa.
Kaipa tähän kaikki tottuu ajan kanssa, eka viikko vasta takana tätä, että mies tulee aamuyöstä kotiin.

Yhteistyössä