No nyt sai Antti Hennansa...

  • Viestiketjun aloittaja s
  • Ensimmäinen viesti
Mina
Alkuperäinen kirjoittaja ding:
Mä olen saanut ihan tarpeekseni tästä parista, kun kaikki asiat pitää repostella julkisuudessa. Sama tilanne Martinan ja miehensä kohdalla, luulisi lapsen syntymän olevan sellainen asia, että sen haluaa kokea rakkaansa ja läheistensä kanssa keskenään eikä kutsua koko suomea mukaan synnytykseen, kotiutumiseen ja kaikkeen mahdolliseen. Tämä Henna ja Antti yrittää selvästi matkia Martinaa ja hänen miestänsä.
Minä taas en ymmärrä, miksi kaikkien pitäisi kokea asiat samalla tavalla kuin suurinosa ihmisistä? Jos jotain ei haittaa jakaa elämänsä ilon hetkiä muiden tuntemattomien kanssa, niin saa kai hän niin tehdä? Niiden, joita tämä ei kiinnosta, ei tarvitse katsoa.

 
mina
Alkuperäinen kirjoittaja Äippänen x3:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Äippänen x3:
Mulla pistää kyllä oikeen vihaksi kun avioliitosta tehdään joku leikki. Mennään naimisiin ja erotaan ekan kunnon riidan päätteeksi.
Mistäs sä sen tiedät?
No eiköhän se ole moneen kertaan nähty mitä noista pika-avioliitoista tulee.
Itse asiassa tutkimukset kertoo, että nopeasti solmitut avioliitot kestävät pidempään. Jos parin suhde kestää esim. 15 vuotta, niin ei sillä ole väliä onko naimisiin menty kahden vai seitsemän vuoden kohdalla. Ekassa tapauksessa on vaan ehtinyt olla 5 vuotta enemmän naimisissa.

Jos avioero tulee puolelle naimisiin menevistä, niin kyllä ne ketkä ovat nopeasti menneet naimisiin, usein kerkeävät myös olla naimisissa pidempään kuin ne joiden on pitänyt itseään siihen monta vuotta suostutella ja epäröidä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mina:
Alkuperäinen kirjoittaja ding:
Mä olen saanut ihan tarpeekseni tästä parista, kun kaikki asiat pitää repostella julkisuudessa. Sama tilanne Martinan ja miehensä kohdalla, luulisi lapsen syntymän olevan sellainen asia, että sen haluaa kokea rakkaansa ja läheistensä kanssa keskenään eikä kutsua koko suomea mukaan synnytykseen, kotiutumiseen ja kaikkeen mahdolliseen. Tämä Henna ja Antti yrittää selvästi matkia Martinaa ja hänen miestänsä.
Minä taas en ymmärrä, miksi kaikkien pitäisi kokea asiat samalla tavalla kuin suurinosa ihmisistä? Jos jotain ei haittaa jakaa elämänsä ilon hetkiä muiden tuntemattomien kanssa, niin saa kai hän niin tehdä? Niiden, joita tämä ei kiinnosta, ei tarvitse katsoa.
ah, järjen ääni. mä peesaan !
 
henna ja antti on aika julkisuushakusia mun makuuni...pakko sanoa morsian oli erittäin kaunis puku aivan ihana ja hiukset todella kauniisti laitettu.
ovat aidosti rakastuneita toisiinsa,totta kai se sormus oli hennan mielestä maailman kaunein itse valinnut.
 
Hm
Alkuperäinen kirjoittaja :
Kateellisia suurin osa palstalaisista. Tuskin itse näyttäneet koskaan elämässään niin hyvältä kuin Henna.
Mmm.. Tosi kateellinen ihmisille joka tehnyt itsestään pellen, ei näytä miltään, elämän suunnitelmat varmasti täysin hukassa, mitä tää tyttö edes opiskelee? Mitä he tekevät työkseen?? Joo, vallan pakahdun kateudesta.
 
Mä yllätyin tuosta heidän kotiesittely videosta. Olisin kuvitellut heidän kotona olevan prinsessamaista/trendikästä/teinimäistä. Mutta melko mitäänsanomaton ysärikoti heillä on.

Kaunis puku Hennalla kyllä oli ja hiukset nätisti (tumma sopii paremmin). Mutta muuten mauton show.
 

Yhteistyössä