No nyt sai Antti Hennansa...

  • Viestiketjun aloittaja s
  • Ensimmäinen viesti
rfw
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Kateellisia suurin osa palstalaisista. Tuskin itse näyttäneet koskaan elämässään niin hyvältä kuin Henna.
Ja tuskin leikelty yhtä paljon kuin tätä Hennaa.
hennalla on silikonit, ainut leikkaus mikä sille on tehty. Silarit voi olle kellä tahansa...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja rfw:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Kateellisia suurin osa palstalaisista. Tuskin itse näyttäneet koskaan elämässään niin hyvältä kuin Henna.
Ja tuskin leikelty yhtä paljon kuin tätä Hennaa.
hennalla on silikonit, ainut leikkaus mikä sille on tehty. Silarit voi olle kellä tahansa...
Muistelen että BB:ssäkin kertoi että rasvaimua tms. tehty reisiin.
 
rfw
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja rfw:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Kateellisia suurin osa palstalaisista. Tuskin itse näyttäneet koskaan elämässään niin hyvältä kuin Henna.
Ja tuskin leikelty yhtä paljon kuin tätä Hennaa.
hennalla on silikonit, ainut leikkaus mikä sille on tehty. Silarit voi olle kellä tahansa...
Muistelen että BB:ssäkin kertoi että rasvaimua tms. tehty reisiin.
Ai niin muuten tais olla.. Mut oliko totta toi vai vaan huhu. En muista kunnolla..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja rfw:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja rfw:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Kateellisia suurin osa palstalaisista. Tuskin itse näyttäneet koskaan elämässään niin hyvältä kuin Henna.
Ja tuskin leikelty yhtä paljon kuin tätä Hennaa.
hennalla on silikonit, ainut leikkaus mikä sille on tehty. Silarit voi olle kellä tahansa...
Muistelen että BB:ssäkin kertoi että rasvaimua tms. tehty reisiin.
Ai niin muuten tais olla.. Mut oliko totta toi vai vaan huhu. En muista kunnolla..
Itse kertoi siellä talossa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja tarjah:
Leuka ja Rotta saivat toisensa :D
Katsoin kuvaasi profiilissa. Sulla ei kyllä ole varaa sanoa yhtään mitään =D
joo mä olen kanssa samaa mieltä ei sulla kyllä ole mitään varaa sanoa mitään tarjah!!! kannattais sinne peiliin katsoa ennenkuin alkaa muita haukkumaan.
Kävin katsomassa nikin tarjah kuvan, mitä rumaa siinä oli??? Hankkikaa silmälasit.
no jos nikki tarjah haukkuu hennan leukaa niin katsoisi ekana omaa nenäänsä on se kyllä paljon pahempi kuin hennan leuka.
 
Säälittävää
Siis nää nyt on niin säälittävä ja julkisuushakuinen pari ettei oo tottakaan. Ja musta on säälittävää että aina on muka itse ruma jos toisen ulkonäköä arvostelee, jokaiselle ihmisellä on mielipiteensä ja mun silmään toi antti on vaan niin linnunpelätin ja äklö ja henna niin feikki kuin kuminukke. Yököttävän ruma pari ja aivojakaan ei kyllä ole kummallakaan ku on lukenut niistä kirjotettuja juttua. Ja seiskan nettitelkussa olleessa jtussa selvis vielä, et ihan tyylitajuton pariskunta. Ei hitto mä en ainakaan kehtais tollasta kotia esitellä!


http://www.seiska.fi/seiskatv/_a103442/hyppaa+bbhennan+ja+antin+kotiin/
 
Mä ihmettelen vain sitä, pitääkö ihan kaikkien elämän asioiden tapahtua ns. lööpeissä? Mitään ei haluta pitää intiiminä, omana juttuna. Seuraavaksi sitten Seiska kustantaa häämatkan ja pian saadaan tositeeveesarja vauvanyrityksestä ja odotuksesta.

Sitä, että kaksi nuorta ihmistä rakastuu ja avioituu, en ihmettele lainkaan. Enkä sitä, että ihmisiä on eri näköisiä ja erilaisella (sisustus)maulla varustettuina.
 
.....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja rfw:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja rfw:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Kateellisia suurin osa palstalaisista. Tuskin itse näyttäneet koskaan elämässään niin hyvältä kuin Henna.
Ja tuskin leikelty yhtä paljon kuin tätä Hennaa.
hennalla on silikonit, ainut leikkaus mikä sille on tehty. Silarit voi olle kellä tahansa...
Muistelen että BB:ssäkin kertoi että rasvaimua tms. tehty reisiin.
Ai niin muuten tais olla.. Mut oliko totta toi vai vaan huhu. En muista kunnolla..
Itse kertoi siellä talossa.
Mut eikä Henna ole jo sitä leukaa leikkauttanut?
 
ding
Mä olen saanut ihan tarpeekseni tästä parista, kun kaikki asiat pitää repostella julkisuudessa. Sama tilanne Martinan ja miehensä kohdalla, luulisi lapsen syntymän olevan sellainen asia, että sen haluaa kokea rakkaansa ja läheistensä kanssa keskenään eikä kutsua koko suomea mukaan synnytykseen, kotiutumiseen ja kaikkeen mahdolliseen. Tämä Henna ja Antti yrittää selvästi matkia Martinaa ja hänen miestänsä.
 
l
Alkuperäinen kirjoittaja Säälittävää:
Siis nää nyt on niin säälittävä ja julkisuushakuinen pari ettei oo tottakaan. Ja musta on säälittävää että aina on muka itse ruma jos toisen ulkonäköä arvostelee, jokaiselle ihmisellä on mielipiteensä ja mun silmään toi antti on vaan niin linnunpelätin ja äklö ja henna niin feikki kuin kuminukke. Yököttävän ruma pari ja aivojakaan ei kyllä ole kummallakaan ku on lukenut niistä kirjotettuja juttua. Ja seiskan nettitelkussa olleessa jtussa selvis vielä, et ihan tyylitajuton pariskunta. Ei hitto mä en ainakaan kehtais tollasta kotia esitellä!


http://www.seiska.fi/seiskatv/_a103442/hyppaa+bbhennan+ja+antin+kotiin/
Nauratti toi video :) Kalusteliikkeestä ostettiin uudet tyylikkäät hyllyt - ihan perushyllyjä näytti olevan ;)
 
hih
Alkuperäinen kirjoittaja ieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Toivottavasti BB tarjoo parille häämatkaksi festarimatkan bussilla :LOL:
PARAS vastaus :D
Siinä joutuis uusi avioliitto koetukselle, jos sen reissun kestäis, niin sitten kestäis kaiken :D
Mut bussin pitäis olla katoton ja vettä tarttis tulla kaatamalla, sadetakki niskaan ja yhteislaulua lämmikkeeksi :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ding:
Mä olen saanut ihan tarpeekseni tästä parista, kun kaikki asiat pitää repostella julkisuudessa. Sama tilanne Martinan ja miehensä kohdalla, luulisi lapsen syntymän olevan sellainen asia, että sen haluaa kokea rakkaansa ja läheistensä kanssa keskenään eikä kutsua koko suomea mukaan synnytykseen, kotiutumiseen ja kaikkeen mahdolliseen. Tämä Henna ja Antti yrittää selvästi matkia Martinaa ja hänen miestänsä.
itse en ole ko. ihmisistä kuullutkaan :) Pitäisikö niiden joita kyllästyttää miettiä mitä lehtiä lukee ja mitä töllöstä seuraa.
 
ouh
Alkuperäinen kirjoittaja l:
Alkuperäinen kirjoittaja Säälittävää:
Siis nää nyt on niin säälittävä ja julkisuushakuinen pari ettei oo tottakaan. Ja musta on säälittävää että aina on muka itse ruma jos toisen ulkonäköä arvostelee, jokaiselle ihmisellä on mielipiteensä ja mun silmään toi antti on vaan niin linnunpelätin ja äklö ja henna niin feikki kuin kuminukke. Yököttävän ruma pari ja aivojakaan ei kyllä ole kummallakaan ku on lukenut niistä kirjotettuja juttua. Ja seiskan nettitelkussa olleessa jtussa selvis vielä, et ihan tyylitajuton pariskunta. Ei hitto mä en ainakaan kehtais tollasta kotia esitellä!


http://www.seiska.fi/seiskatv/_a103442/hyppaa+bbhennan+ja+antin+kotiin/
Nauratti toi video :) Kalusteliikkeestä ostettiin uudet tyylikkäät hyllyt - ihan perushyllyjä näytti olevan ;)
Ja se makkari!!! Miks ihmeessä se oli pitäny tunkea niin täyteen tavaraa, että hyvä ku mahtu siellä käveleen?!? Karseaa.
 
vieras
Hennahan on kaunis. Eikä sille ole tehty kuin

-silikonirinnat
-rasvaimu
-solarium- ja pullorusketus
-tekokynnet
-hiustenpidennys
-runsas meikki

Mä veikkaan, että ihan jokainen voi edellämainitut asiat läpikäytyään olla ''yhtä kaunis kuin Henna''.

Ja mustakin tuo, että joka ikisestä elämän suuresta ja pienestä tapahtumisesta raportoidaan jollekin keltaisen lehdistön edustajalle ja oikein HALUTAAN LÖÖPPEIHIN. Mä en pidä tuollaista ihmistä ihan terveenä, onhan se vähän sairasta kun elää sillä ja siitä, että oma pärstä on joka torstai Seiskan kannessa.

Ja vielä pöntömpinä mä pidän ihmisiä, jotka MAKSAA jostain Seiskasta eli haluaa lukea noiden ihmisten juttuja. Se kertoo niin huonosta arvostelukyvystä, että täytyisi tehdä lakialoite, joka eväisi äänioikeuden kaikilta jotka moista paskaa tilaavat.
 

Yhteistyössä