No nyt sai Antti Hennansa...

  • Viestiketjun aloittaja s
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Eikö asukkaille kerrottu että siellä on toisetkin häät? :eek:
Ilmeisesti ei, koska se henkikirjoittaja asteli sisään ja väki oli kuin puusta pudonnut :D Luulivat että on joko hautajaiset tai ristiäiset seuraavana :D Mut sitten asteli A&H paikalle :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Wilmuska:
Miten kaksi ortodoksia voi mennä luterilaisin menoin naimisiin? Vai oliko se niin? Itse en tapahtumaa nähnyt.
Ei ne ole luterilaiset menot, jos henkikirjoittaja vihkii. Se ei ole edes millään tavalla minkään kirkon tapahtuma.
 
vieras
henkikirjoittja sano että voitte suudella,nää rupes nuolemaan oikeen kunnolla,sen naisen ilme oli jo sellanen että voitteko lopettaa...sitte äsken henna sano että mulla on maailman kaunein sormus,jotenki tulee tosi ylimielinen kuva tosta hennasta ja toi antti on tosi omituinen :D sopivat siis toisilleen niin hyvin.arvauksia että kauan toi liitto kestää?mä veikkaan että ens vuonna seiskassa on että ero!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Äippänen x3:
Mulla pistää kyllä oikeen vihaksi kun avioliitosta tehdään joku leikki. Mennään naimisiin ja erotaan ekan kunnon riidan päätteeksi.
No viihdettä tossa lähdettiin tekemään ja sitä siitä tuli. Oliko se hyvää viihdettä, sen päättävät katsojat.
 
:D
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
henkikirjoittja sano että voitte suudella,nää rupes nuolemaan oikeen kunnolla,sen naisen ilme oli jo sellanen että voitteko lopettaa...sitte äsken henna sano että mulla on maailman kaunein sormus,jotenki tulee tosi ylimielinen kuva tosta hennasta ja toi antti on tosi omituinen :D sopivat siis toisilleen niin hyvin.arvauksia että kauan toi liitto kestää?mä veikkaan että ens vuonna seiskassa on että ero!
Mä kans nauroin, että nyt tuo ukko syö heti tuon emäntänsä *maiskismuiskismoiskis*
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja tarjah:
Leuka ja Rotta saivat toisensa :D
Katsoin kuvaasi profiilissa. Sulla ei kyllä ole varaa sanoa yhtään mitään =D
joo mä olen kanssa samaa mieltä ei sulla kyllä ole mitään varaa sanoa mitään tarjah!!! kannattais sinne peiliin katsoa ennenkuin alkaa muita haukkumaan.
 
???
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja tarjah:
Leuka ja Rotta saivat toisensa :D
Katsoin kuvaasi profiilissa. Sulla ei kyllä ole varaa sanoa yhtään mitään =D
joo mä olen kanssa samaa mieltä ei sulla kyllä ole mitään varaa sanoa mitään tarjah!!! kannattais sinne peiliin katsoa ennenkuin alkaa muita haukkumaan.
Vieras ja . laittakaa kans omat kuvat kehiin niin arvioidaan kun nyt tuon tarjahin hampaisiinne otitte.
Mun nätti oli pari, ihanat oli asut ja kampaukset. :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja tarjah:
Leuka ja Rotta saivat toisensa :D
Katsoin kuvaasi profiilissa. Sulla ei kyllä ole varaa sanoa yhtään mitään =D
joo mä olen kanssa samaa mieltä ei sulla kyllä ole mitään varaa sanoa mitään tarjah!!! kannattais sinne peiliin katsoa ennenkuin alkaa muita haukkumaan.
Kävin katsomassa nikin tarjah kuvan, mitä rumaa siinä oli??? Hankkikaa silmälasit.
 

Yhteistyössä