no nyt laitoin masukuvat kun aijaa taas toimii...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Eli näyttääkö tuo nyt laskeutuneen vai tuntuuko musta vaan siltä?

Noiden kahden viimeisen kuvan välillä on muutama päivä ja mun mielestä tuo paljas maha näyttää siltä että olis tullut alaspäin.

Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Ihana tuo viimeinen kuva! :D Vatsa ihan valkoinen mutta käsivarret ihan ruskeat.

Juu sattuneesta syystä tämä mamma ei paljoa bikineissä kulje :D . Ja muhun tarttuu hirveen helposti aurinko, olen aina kesäisin tosi ruskea :D

Mulla oli ihan samanlainen pötsi ihan loppuun asti, samaa kokoluokkaakin. Vauvan laskeutumisen huomasin entistäkin tiheemmästä vessassa ramppaamisesta ja alavatsan nahka löystyi. Iho ei enää ollut semmonen pingottunut alavatsalta. Mahan muodossa ei tapahtunut mitään muutosta. Kokeiles masuas!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Upee :D Kyl musta näyttää laskeutuneelta :)

No mun mielestä myös. Ja tosiaan nuo kaksi alimmaista on molemmat tällä viikolla otettu. Ihan kuin se vatsa olis pullahtanut ulos ja alas tuossa alimmaisessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
Mulla oli ihan samanlainen pötsi ihan loppuun asti, samaa kokoluokkaakin. Vauvan laskeutumisen huomasin entistäkin tiheemmästä vessassa ramppaamisesta ja alavatsan nahka löystyi. Iho ei enää ollut semmonen pingottunut alavatsalta. Mahan muodossa ei tapahtunut mitään muutosta. Kokeiles masuas!

Pitääpä kokeilla. Tosin mulla nuo mahaläskit on valahtanut tonne alas, eli ei oo kovin pingottunut ollut missään vaiheessa.

Tein samaisesta aiheesta aiemminkin aloituksen, mutta silloin en saanut noita vertauskuvia kun Aijaa ei pelittänyt. Niin joku sanoikin ettei välttämättä edes laskeudu ennen kuin synnärillä. Että ei oo mikään tae synnytyksen alkamisesta tuo laskeutuminen muutenkaan.

Mä vaan jo niin mielelläni synnyttäisin ja siksi haen merkkejä tulevasta vähän sieltä sun täältä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:
Mun mielestä se kyllä on laskeutunut, mutta tosi hankala on verrata tuolleen eri "kuosissa" olevaa masua (paidalla ja ilman) =)

No niinpä! Olis pitänyt alusta asti ymmärtää paljastella ihoa...tai sitten ottaa kaikki kuvat samasta kulmasta ja samoissa vaatteissa :D

Jos oikeen tarkkaan tihrustaa... niin ehkäpä ehkä se on piiiikkusen valahtanut alaspäin tuo sun massus :) *koittaa luoda varovaista positiivista asennetta* :)

Mutta jo on kyllä sulla valtava massu :) Ihanan valtava :) Itellä kun on massut jääny raskauden aikana ehkä puoleen tosta mitä sulla. Mulla kun ne on mahtuneet pököttämään niin hyvin lantion väliin niin ei oo mahakaan paljon ulos pullahtanu :)

2284616.t.jpg

Ihana kuva :)

Yhteistyössä