No niinhän siinä kävi

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
onnea vaan, mites nyt oot jo koneella?
?
Koska me ollaan tässä kotosalla :)
Käun vaan aina välillä vilaisemassa mitä tapahtuu :)
Tosin vauva on toistaiseksi vielä yksi rauhallisuus, syö ja nukkuu ja avasi simmutkin ensi kertaa tänään, voi jösses kun hän osaa olla söpö!
Ja nyt tiirailee vähän väliä meitä :heart:
 
Tuore isi vaihtoi sitten vaippaa ja repi kosteuspyyhepaketin auki :heart:
Siis repi sen kirjaimellisesti auki, siellä se on, auki revittynä toi paketti, mä vaan tokaisin et eikö siitä reijästä ois ollut helpompi ottaa, ei kuivuisi koko paketti :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Onnea :heart: isälle uusi ura kätilönä :whistle:
:LOL:
Ei taida olla ihan ykköshaaveena kuitenkaan :D
Kätilö huusi sille kun aloin ponnistamaan että "kello, kello" että soittais apua ja mies vaan tuijotti seinäkelloa et "se on vissii kakskytä yli" :whistle: :D
IHANA ISÄ! Parhaansa varmasti yritti siinä hötäkässa. Paljon onnea koko perheelle. :flower: =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nuorena nukkunut:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Onnea :heart: isälle uusi ura kätilönä :whistle:
:LOL:
Ei taida olla ihan ykköshaaveena kuitenkaan :D
Kätilö huusi sille kun aloin ponnistamaan että "kello, kello" että soittais apua ja mies vaan tuijotti seinäkelloa et "se on vissii kakskytä yli" :whistle: :D
IHANA ISÄ! Parhaansa varmasti yritti siinä hötäkässa. Paljon onnea koko perheelle. :flower: =)
Hän ON ihana isä :heart: :D
Ja parhaansa teki, ja enemmän, ja kesti mun kiroilut vielä päälle :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Onneksi olkoon. :flower:

Kirjoita nyt ylös että muistat 20 v. päästä mitä tapahtui synnytyksessä. ;)
Juu pitää laittaa :)
sanoin just miehelle että siitä saisi kohta pienen kirjan tehtyä kun on niin ilmetty tuore isä toilailuineen, olisi ainakin hauskaa lukea sitä opusta :D
 
Paljon onnea!! :flower: Mulla kans oli toka synnytys noin nopea, että jäi tarkka syntymäaika katsomatta kätilöltä, kun se yksin hoiteli synnytyksessä avustamisen. Mun mies oli sairaalan ulko-ovella vasta, kun soitin että vauva jo syntyi:)
 

Yhteistyössä