No meillä onneksi antoi odottaa itseään näille viikoille ettei mies ollut reissussa, silloin ei olisi ehtinyt kyllä mukaan!Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Paljon onnea!! :flower: Mulla kans oli toka synnytys noin nopea, että jäi tarkka syntymäaika katsomatta kätilöltä, kun se yksin hoiteli synnytyksessä avustamisen. Mun mies oli sairaalan ulko-ovella vasta, kun soitin että vauva jo syntyi
En mä oikein sitäkään tiedä, Tunti siihen vissiin merkittiin, niistä ekoista tosi kipeistä suppareista..Alkuperäinen kirjoittaja ONNEA POITSUSTA!:Kauanko synnytys kesti?
Ootpas sinä!Alkuperäinen kirjoittaja ja:sit naapurin sedältä ja kaupan kassalta ja tietekin lihamyyjältä
No se oli niin päästään pyörällä koko ajan et suotakoon se hänelleAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Onneksi olkoon. Aika hauska tuo miehen lausahdus.
Legendaarista!Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Kätilö huusi sille kun aloin ponnistamaan että "kello, kello" että soittais apua ja mies vaan tuijotti seinäkelloa et "se on vissii kakskytä yli"
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:"vissiin 20 yli"
Onnea koko perheelle :flower: :flower: :flower:
No musta tuntuu et mäkin olen vielä ihan pihalla..Alkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:Hieneo! :flower: :heart:
Mullakin meni kakkosesta avautuminen tunnissa 4: stä cm 10:een cm:iin ja muutamalla ponnistuksella ulos. Olo oli ihan sekava ja äjuaminen vei muutaman viikon...
Monesko lapsi tää sulle oli?
Oi, teilläkin eletään jo niin viimeisiä viikkoja, niin se aika vaan menee :heart:Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:"vissiin 20 yli"
tätä on hyvä peesailla ja toivottaa samalla oikein kovasti onnea teidän perheelle pojasta :flower: :flower: :flower: :heart:
kk päästä olisi oma vuoro ja kyllä nää jutut saa jännittämään enemmän vaan sitä ihanaa tapahtumaa..
vauvantuoksuista arkea teille. miehellesihän se on eka- hurjaa :heart: :heart:
niinpä. aika menee ihan siivillä.Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Oi, teilläkin eletään jo niin viimeisiä viikkoja, niin se aika vaan menee :heart:Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:"vissiin 20 yli"
tätä on hyvä peesailla ja toivottaa samalla oikein kovasti onnea teidän perheelle pojasta :flower: :flower: :flower: :heart:
kk päästä olisi oma vuoro ja kyllä nää jutut saa jännittämään enemmän vaan sitä ihanaa tapahtumaa..
vauvantuoksuista arkea teille. miehellesihän se on eka- hurjaa :heart: :heart:
Kyllä tää onkin ihanaa, ja vauvan tuoksuista,poika on niin ihana ettei sanat riitä.. :heart:
Mies on kyllä jättänyt aivonsa synnärille, puhuu ihan höpöjä ja on jossain pilvissä..
kysyi että tuleeko telkasta tänään mitään, sanoin että greyn anatomia alkaa yhdeksältä, se oli että joo, alkaako se yhdeksältä