No niinhän siinä kävi

Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:
Paljon onnea!! :flower: Mulla kans oli toka synnytys noin nopea, että jäi tarkka syntymäaika katsomatta kätilöltä, kun se yksin hoiteli synnytyksessä avustamisen. Mun mies oli sairaalan ulko-ovella vasta, kun soitin että vauva jo syntyi:)
No meillä onneksi antoi odottaa itseään näille viikoille ettei mies ollut reissussa, silloin ei olisi ehtinyt kyllä mukaan!
Ja aika korvaamaton apu tuosta hassusta oli :heart:
 
Kiitoksia vielä kamalasti kaikille!!
Vauva on ihan ylisuloinen ja koko perhe ihan myytyjä!
Sain just kuvatkin koneelle pienestä ja kauhistelin miten mä olen ihan valkoinen siellä synnärillä :eek:
Siis ihan valkoinen, mies sanoi et olin siellä tosi kalpea, mut hui!
 
maatuska mahallaan
Hieneo! :flower: :D :heart:

Mullakin meni kakkosesta avautuminen tunnissa 4: stä cm 10:een cm:iin ja muutamalla ponnistuksella ulos. Olo oli ihan sekava ja äjuaminen vei muutaman viikon... :(

Monesko lapsi tää sulle oli?
 
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
"vissiin 20 yli" :LOL: :LOL:

Onnea koko perheelle :flower: :flower: :flower:

tätä on hyvä peesailla ja toivottaa samalla oikein kovasti onnea teidän perheelle pojasta :flower: :flower: :flower: :heart:
kk päästä olisi oma vuoro ja kyllä nää jutut saa jännittämään enemmän vaan sitä ihanaa tapahtumaa..

vauvantuoksuista arkea teille. miehellesihän se on eka- hurjaa :D :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:
Hieneo! :flower: :D :heart:

Mullakin meni kakkosesta avautuminen tunnissa 4: stä cm 10:een cm:iin ja muutamalla ponnistuksella ulos. Olo oli ihan sekava ja äjuaminen vei muutaman viikon... :(

Monesko lapsi tää sulle oli?
No musta tuntuu et mäkin olen vielä ihan pihalla..
Ja muistikuvat sairaalasta on aika huterat, suurin osa miehen kertomia juttuja!
Suututti vaan kun kahdeksan sentin kohdalla kätilö tuli tuputtamaan kipulääkkeitä vaikka nimenomaan sanoin jo tullessa että en halua sitten missään vaiheessa kun ilokaasua..

mylle tämä on kolmas, kätilö kysyikin et kumpaa pitäisi rauhoitella, isää vai äitiä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
"vissiin 20 yli" :LOL: :LOL:

Onnea koko perheelle :flower: :flower: :flower:

tätä on hyvä peesailla ja toivottaa samalla oikein kovasti onnea teidän perheelle pojasta :flower: :flower: :flower: :heart:
kk päästä olisi oma vuoro ja kyllä nää jutut saa jännittämään enemmän vaan sitä ihanaa tapahtumaa..

vauvantuoksuista arkea teille. miehellesihän se on eka- hurjaa :D :heart: :heart:
Oi, teilläkin eletään jo niin viimeisiä viikkoja, niin se aika vaan menee :heart: :D
Kyllä tää onkin ihanaa, ja vauvan tuoksuista,poika on niin ihana ettei sanat riitä.. :heart:
Mies on kyllä jättänyt aivonsa synnärille, puhuu ihan höpöjä ja on jossain pilvissä..
kysyi että tuleeko telkasta tänään mitään, sanoin että greyn anatomia alkaa yhdeksältä, se oli että joo, alkaako se yhdeksältä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
"vissiin 20 yli" :LOL: :LOL:

Onnea koko perheelle :flower: :flower: :flower:

tätä on hyvä peesailla ja toivottaa samalla oikein kovasti onnea teidän perheelle pojasta :flower: :flower: :flower: :heart:
kk päästä olisi oma vuoro ja kyllä nää jutut saa jännittämään enemmän vaan sitä ihanaa tapahtumaa..

vauvantuoksuista arkea teille. miehellesihän se on eka- hurjaa :D :heart: :heart:
Oi, teilläkin eletään jo niin viimeisiä viikkoja, niin se aika vaan menee :heart: :D
Kyllä tää onkin ihanaa, ja vauvan tuoksuista,poika on niin ihana ettei sanat riitä.. :heart:
Mies on kyllä jättänyt aivonsa synnärille, puhuu ihan höpöjä ja on jossain pilvissä..
kysyi että tuleeko telkasta tänään mitään, sanoin että greyn anatomia alkaa yhdeksältä, se oli että joo, alkaako se yhdeksältä :D
niinpä. aika menee ihan siivillä.
meillä tuo kaikki hössötys vielä edessä päin. tosin mies taisi "seota" yksityisellä kun sukupuoli selvisi ja aivot jäi sinne jo yli 10 viikkoa sitten :LOL:
joten ihan mielenkiinnolla odotan miten meidän perhe ottaa uuden tulokkaan vastaan. varsinkin tuo tämän hetkinen kuopus.

teille iso :hug: ja paljon onnea tuhisijasta :heart:
+isommille sisaruksille paljon onnea myös- tärkeä tehtyävä heillä :D



 

Yhteistyössä