No niin sikainfluenssa rokote otettu!!!

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Ensiks mulle tuli itkuu että oli pakko vessaan päästä ja sekavat ajatukset koko jutusta.Mutta nyt olen jopa ehkä tytyväinen,koska se aihe on nyt mennyttää meille,nyt vaan yritän suojella lapsia 2vkoa,enemmänkin,kun esikko saa vast ens viikolla ja sen jälkeen normaali elämää palaa takaisin,kun en jaksa 10%pelätä ja jos jotain tulee niin lievänä,näin mulle lääkäri tai hoitaja joka antoi rokotte sanoi,ettei sen jälkeen mitään pelkoja enää ole!

se joka laitoi rokote sanoi että se on turvallinen :D se on tutkittu,ei nettin kannatta uskoa,ennenkin oli sellaisia rokoteita ja nyt jopa turvallisimmaat tai siis niistä tulee

arghhh...toi suomen kieli kun en osaa kunnola selittää mitään :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Hyvä, että saitte rokotteen ja olet nyt rauhallisempi.

Mun vajaa neljä vuotias on parhaillaan sikainfluenssassa (ei testattu, puhelindiagnoosi) ja ei ole kyllä yhtään kiva tauti. :(

Oletko varma että se on sika :hug: :( Mutta jos se on niin ajattelee saatte vaan vastustuskykyä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:

Mun vajaa neljä vuotias on parhaillaan sikainfluenssassa (ei testattu, puhelindiagnoosi) ja ei ole kyllä yhtään kiva tauti. :(

Oletko varma että se on sika :hug: :( Mutta jos se on niin ajattelee saatte vaan vastustuskykyä =)

Eihän sitä voi 100 varma olla, kun ei testata kun ei riskiryhmään kuulu, mutta sitä mieltä lääkärissä oltiin kun sinne eilen soitin. Sairastui jo ti.

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:

Eihän sitä voi 100 varma olla, kun ei testata kun ei riskiryhmään kuulu, mutta sitä mieltä lääkärissä oltiin
niin se on vaikea sanoa kun ei testattu kun meillä kans oli epäily että oli sikaflunssa,kun kuumetta oli 41 ja keuhokuumettä epäilty,mutta lääkäri kuitenkin kun tulttiin sanoi että tuskin,eli vaikea sanoa

Me ei otettu meille eikä lapsille rokotetta. Perusterveitä ollaan.

Paljon vitamiineja ja maitohappobakteeritabuja, sipulia, valkosipulia ja hunajaa nautitaan, eli koitetaan pitää mahdollisimman hyvä vastutuskyky...

Yhteistyössä