Eli löytyykö teitä, jotka voitte käsi sydämellä vannoa, että ette ole päivääkään liian aikaisin antanut edes maistaa mtn ruoka-ainetta? Tästä niin paljon kaikki kritisoi ja syyllistää, niin haluan tietää löytyykö niitä, jotka täysin tarkkaan näitä noudattaa? Imetän edelleen ja itse aloitin kiinteät tasan 4kk (kylläkin heti melkein yli viikon tauko, kun ei ollutkaan vielä meidän juttu ja noin 6kk asti maistettiin se yksi lusikallinen aterialla), 5 kk viljat, reilu 6 kk lihat ja nyt poika 9kk niin olen ajatellut aloittaa hapanmaitotuotteet. Lisäksi olen antanut pojan maistaa omaa ruokaa/juomaa (kastanut suun mehulla, antanut palan juustoa yms. en kuitenkaan mitään supertulista yms.). Mutta entä te muut? Tästä on puhuttu paljon täälläkin, tiedän sen. Mutta tästä asiasta myös syyllistetään ja tästä on helppo saada äiti pahoittamaan mielensä (myös minä nyt kiihkon vallassa tätä kirjoitan ) Eli onko niitä jotka ei yhtään anna mitään ennen suositusten "antamaa lupaa" eikä anna maistaa mtn "kiellettyä" yms? Kiitos vastauksistanne jo etukäteen