No niin, nyt osa on ollut perheensä kesken jo torstai-illasta lähtien putkeen: miltä nyt tuntuu?

• Viestiketjun aloittaja jaapase jaa
  • Ensimmäinen viesti
jaapase jaa
Itse olisin toivonut, että oltais saatu lapset viettämään aikaa pariksi päiväksi toisaalle, jotta oltais voitu paikkailla parisuhdetta. Kahdenkeskinen aika on muutenkin kortilla ja meidän keskinen suhde rakoilee jo liitoksistaan.

Muuten on mennyt hyvin, mutta kaipaan miestäni, vaikka hän tuossa vierellä onkin, mutta mutta...

"vieras"
Meillä mies oli perjantain kotona. Ensin nukuttiin pitkään ja sit tulikin jo loppupäiväksi vieraita. To iltana tuli kymmenen jälkeen töistä. La aamuna takas töihin ja tuli kahden jälkeen. Parin tunnin päästä lähti sit isompien lasten kans reissuun ja tulee ti iltana.
Kahdenkeskistä aikaa tässä mekin kaivattais mutta ei taida olla mahdollista vähään aikaan.

"vieras"
Jaa joka viikonloppuhan me vietämme aikaa perheenä, tuolle eskarilaiselle tekée hyvää välillä levätä enemmän. Samanlaista eloa kuin muutenkin viikonloppusin, paittsi tietenkin eilinen trullittelukierros ja kokoilla käynti, ihan kivaa nähdä taas kyläläisiä.

Nojoo.. Mies "vain käväisi" töissä perjantai-aamuna.. Eilisen oli kotona ja tänään töissä.

Samanlaista kuin yleensäkin täällä meidän suunnalla.

Kahdenkeskinen aika olisi juu, aina välillä meillekin tervetullutta. Onneksi lapset edes menevät yleensä ajoissa nukkumaan niin saadaan olla hetki illalla "kahdestaan".

"papana"
Hyvältä tuntuu :)

Mökille suunnattiin torstaina perheen kesken. Vietettiin lasten kanssa aikaa ulkoillen ja syötiin hyvin. Toisena iltana lämmitettiin sauna, herkuteltiin ja otettiin pari kuppia miehen kanssa. Illat istuttiin kainaloikkain leffaa katsoen, molemmat illat rakasteltiin pitkään ja hartaasti. Aamukin alkoi seksillä kun lapset siirtyivät katsomaan lastenohjelmia herättyään.

Tänä aamuna mies palasi sorvin ääreen ja me lasten kanssa lomaillaan vielä pari päivää :)

Ihan hirveä stressi-kausi takana ja tämä pääsiäislomanen nollasi kyllä hyvin tilanteen.

Ihanaa, aamujen on annettu venyä ja otettu rennosti kun ei todellakaan tarvitse lähteä mihinkään ja mikä parasta kukaan ei tule meille :D Toisinaan tekee ihan hyvää eristäytyä muusta maailmasta ja nauttia ihan oman porukan seurasta :)

"vieras"
Ei ole pysytty kasassa. :D Kaikilla hirveesti menoja, lapsillä yökyliä, synttäreitä, miehellä duunia, kissakin on ulkona maistelemassa kevättä. Itse lähden tästä lenkille joten talo on kohta tyhjä. Sopii mulle. Pääsiäisen aika on jotenkin niin puuduttava jähmeä ajankohta muuten.

"poikia3"
Mä olen nauttinut kiireettömästä ajasta ihan tosissani. Perjantai vietettiin koko päivä kotosalla, kun esikoinen oli lähdössä isänsä luokse iltapäivällä, siivoiltiin ja syötiin, ja koristeltiin pääsiäistä. Eilen käytiin kävelyllä sitten pienempien poikien ja miehen kanssa, ostettiin jätskit ja syötiin ne ulkosalla, vuokrattiin pari videota illaksi. Tänään lähdetään ehkä kotieläintilalle tai Korkeasaareen. Huomenna mennään ehkä uimaan.

Kyllä tässä tavallisessa elämässäkin on aikaa puolisolle, kun ei ole töitä eikä koulua, eikä harrastuksiin kuskailujaan. Tosin keskimmäisen kanssa on luettu kokeisiin ja luettu myös kirjaa koulun esitelmää varten.

Yhteistyössä