No niin mulla meni sulkuun äköjään mun rokote ketju Mel-2.... mutta kun monet epäilee ettei rokote poista viruksen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
V

Venakko Milanna

Vieras
niin kysee ei ole Mva-e2 rokotteesta, se on vain lisäys Mel-2 rokotteen. Mel-2 rokote poista 98% todenäköisyydellä viruksen. Tähään rokoteen oli kerätty vuonna 1996 noin 4000naista, kellä oli muutokset papassa ja Hpv. Tutkimukseen mukaan kyseinen rokote poista kaikki muutokset ja estää että ne tulee takasin+ poista viruksen ja antaa suojaan, vaikka vaihdat partneerin ja sillä on Hpv, et saa sitä enää.... Miks mä pelästyin, kun ensiksi tämä asia on liiankin hieno ja toiseks mä ymmärsin lääkäriä väärin(jos joku lukenut sen jutun, mun ketjun joka on suljettu) en ymmärtänyt lääkäriä ja hän minua oikein siks kun se ei puhuu melko olleenkaan englanttia. Esimerkiksi jos suussa on Hpv ja kasvain, pakko rokote laita erikseen, Mel-1 tai 2 en muista enää. Koska Hpv kyseinen rokote poista, eli mitä nyt mä laitan kokoajan Mel-2, mutta jos jo kasvain niin ei... Mä menin tarkistamaan kurkua, koska mulla aika usein tuntu että on palan tunne kurkussa. Syy se on todenäköisesti lääkärin mukaan, kun mulle vuos sitten leikattin nielurisat ja nyt se äänihuuli joka on kurkussa, mä jostain syystä tunnen sen eri tavalla kuin ennnen, eli niin kuin just jotain kurkuun jäänyt. Se katsoi mulle pienellä kameralla suun, mitään ei onneksi ollut, kun ei varma olisi ollut kiva pistää suuhuun rokoteen:$, jos siellä Hpv, niin ei se haita, koska rokote mitä mä nyt pistään se poista viruksen joka paikasta..... mä en tiedä selitänkö mä sekavasti.... Mutta kun joku aina epäilee ja lue ne tutkimukset että kyseinen rokote poista vain 50% todenäköisyydellä viruksen, niin kysee ei ole Mva-e2:sta, se on vain lisäätty. Mva niminen rokote on jopa joku tuhkarokko rokote, ensiks sinne oli E2 geeni lisäätty ja siitä tehtiin, Mel-1 ja Mel-2 rokoten missä on jos joku on kiinnostunut niin mulla täällä tuttu joka tietä kaikki mitä on lisäätty voin kysyä, kun itse en muista, eikä mun tarvikaan.... Oikeasti mä en osaa selittää, kun en lääkäri oo, mutta puhun kaikki mitä muistan. Koska mullakin oli alussa monta kysymystä, myös Mva-e2 rokoteesta lääkäreille....

Mutta tosissaan mulla on 1 ystävä, kellä ei ole enää poikkeava papa ja oli Cin 3, hänen kaverilla niin kuin jo kerroin oli Carcinooma in situ, mikä ei enää poistu itse, niin kuin vielä Cin 3nen voi poistua.... rokote auttoi kummallekin.... Jos joku muista mä puhuin että tänne tulee vielä yks, ei se ihan mun tuttu oo, mutta ihminen joka halua ota rokoten myös, niin hyväät uutiset että se tulee ens kuussa ja me nähdään ja mennään sen kaa lääkärille:)

Joku kysyi sivuvaikutuksista, niin sivuvaikutukset on sellaiset että pääkipu, lihastenkipu, kuumetta voi tulla tai että et tunne käsiä. Eilen kun mulle pistettiin rokoten käsiin, niin 1-2tuntia en tuntenut siitä paljon, mutta se on normaalia, muista oireita ei mulla oo, ehkä seuraavana päivänä vaan pääkipu jonkin verran.. mutta kaikki kuulu olla, kun elimistö nyt kovilla ja yritä poista viruksen...

Rokoten laitetaan kohdunkaulaan ja käsiin...... neula on pieni ja samoin aineita ei hirveästi, niin ei sattu yhtään ja ei kestää kun koko touhu 5min

Niin ja ensiksi ehkä alussa, selitin asiat väärin(mitä tänne just kirjoitin), mutta kun sanoin jo en ole lääkäri, enkä muista tasaan tarkaan miten se menee. Eikä tarvi mulle naura niin kuin monet tykkää sen tehdä, jos joku halua jotain tietä niin voin lääkäriltä kysyä ja kirjoitta tänne ihan lääkärin kielellä... Myös mä en olisi puolastunut kyseista rokotetta jos en olisi varma, en myöskään olisin mennyt siitä tekemään. Täällä vaan kuka ei mua tunne, miten varovainen kaikien suhteen mä olen.... Jonkun mielestä se on jopa sairasta ja hullua. Mutta mä en elä niin kuin muut elävät ja kopioivat toinen toista... minusta tämä ratkaisu on parhaimmasta päästä... yhden lääkärin mielestä olin kans hullu, se sanoi miks meet siitä poistamaan kun meillä melko jokaisella se on, se vielä nauroi että niin kauaks meen... Mä kerroin hänelle että parempi mä olen täällä kuukauden kun pelkään sen koko elämän ajan, kun se on mun mielenterveys, en voi mitään ja jos asioihin ei tarvitsea vain ota ja hyväksyä ja asioita saa hoita, mä mielummin hoidan ja tunnen että taas kaikki hyvin... sama kun se nainen kellä on sairaas lapsi oli, mä en hyväksynyt ja haastanut riidan jopa monissa paikoissa täälläkin ja sain halumani läpi ja nyt vauva elää.. mä olen vain sellainen ja mulla löytyy samanlaisia kavereitakin, ehkä siks meillä yhteisia juttuja löytyy... Mutta tosissaan tämä matkaa on mulle hyödyllinen todellakin+ me nauttimme ja aina niin mä yritän järjestä elämän vain sillä tavalla pääse nauttimaan

[QUOTE="vieras";26346743]Onko kaikilla sun ystävillä joku virus tai muu pöpö?[/QUOTE]

Ota asiasta selvä että kyseinen pöpö on yleistä 80-90% suomalaista kantaa siitä. Mun ikäinen joka 4s nainen kantaa siitä pahaa papillooma

[QUOTE="bnm";26346771]Kaikki strippareita eli pöpöt tarttuu....[/QUOTE]

älä ole sellainen, kun tiedät ettei se ole ammttista kysee... mun ystävä kellä on Cin 3 on kaukana stripparista, kellä Carsinooa in situ, oli ainoa mies, mitäs tähän sanot, mutta kun yks ainoa riitä saada siitä, pitää lla harrastamatta seksiä eikä halua ikinä perustaa perhettää, jos halua ettei papilloomavirus ikinä tartuis

[QUOTE="vieras";26346967]Oletko yksinkertainen kun et ymmärrä lopettaa?[/QUOTE]

Jos sä haluat että mä lopetan, miks vastat mun ketjuun?

Luuletko myös että tämä ketju meni sulkuun mun takia? Lue ja tee päätöskiä kenen takia se sulkuun meni... täällä vaan monta vähän viisasta ihmistä löytyy, jotka huuta ihan mitä päähään sattu ja todistuksia, missä? Ei missään...

Palan tunne kurkussa on korvien välissä eli psykologinen juttu. Voi viitata myös siihen, että kilpirauhanen on suurentunut.

En ymmärrä, miten joku voi stressata mahdollisesta viruksesta näin yltiöpaljon. Tarvitsitkohan sinä enemmän jutteluapua ammatti-ihmiseltä. Surulliselta tuntuu nämä sinun juttusi. Toki, sinänsä lomamatkathan on todella kivoja ja virkistäviä :)
Hyvää loppulomaa.

Palan tunne kurkussa on korvien välissä eli psykologinen juttu. Voi viitata myös siihen, että kilpirauhanen on suurentunut.

En ymmärrä, miten joku voi stressata mahdollisesta viruksesta näin yltiöpaljon. Tarvitsitkohan sinä enemmän jutteluapua ammatti-ihmiseltä. Surulliselta tuntuu nämä sinun juttusi. Toki, sinänsä lomamatkathan on todella kivoja ja virkistäviä :)
Hyvää loppulomaa.

Ei ole korvien välissä. Koska mä en ole myöskään stressaantunut, mä tunnen itseä... Mutta täällä ei saa mitään sanoa, heti hullu. Mulla ei edes tunne ole kurkussa vain siellä yläpuolella, just missä on äänihuuli ja lääkäri oli tosissaan oikeassa, kun mulla se myös alkoi heti kun sain leikattua nielurisat, se sanoi että voi viedä jopa 2 vuottakin, se on normaalia, kun tottut uudeen kurkuun. Kun mulla oli todella isot risat ja ne just pitävät kiinni sen äänihuulin

• Tykkää
Reactions: MIRKAMÖRKÖ
mua vähän kiinnostais, kuka hoitaa sun lapset näin kauan?
onnellinen tilanne tietenkin, että voit olla noin kauan reissussa ja saada hommat kuntoon, itse en nimittäin saa lastenhoitoapua edes yhdeksi illaksi..

[QUOTE="lalla";26347089]mua vähän kiinnostais, kuka hoitaa sun lapset näin kauan?
onnellinen tilanne tietenkin, että voit olla noin kauan reissussa ja saada hommat kuntoon, itse en nimittäin saa lastenhoitoapua edes yhdeksi illaksi..[/QUOTE]
äiti ja apuri:)....

ja kun mä tuun takaisin meillä on äidin ja lasten kaa tulee matkaa Ranskaan

Ota asiasta selvä että kyseinen pöpö on yleistä 80-90% suomalaista kantaa siitä. Mun ikäinen joka 4s nainen kantaa siitä pahaa papillooma

Kannatko sinäkin (sitä syöpäriskin aiheuttavaa muotoa)? Kai sulle tehtiin Suomessa tyypitykset? Vai miksi olet niin huolissasi, että matkustat kauas ja jätät vauvasi tänne? Jos sulla on se syöpäriskin aiheuttama HPV-tyyppi, niin jotenkin ymmärrän toimintasi. Mutta jos ei, niin sitten tuo on minustakin ihan hullua. Sehän on ihan sama kuin jos sulla olisi sormessa syylä. Se ei sun henkeäsi millään uhkaisi ja syyliä on monella. Mutta että jättäisit lapsesi viikoiksi yksin saadaksesi maapallon toisella puolen vähän kyseenalaista ja kokeellista hoitoa poistaaksesi syylän sormesta (koska et kestä ajatusta siitä, että sinulla on harmiton syylä) niin sitä en ymmärrä...

Ma en usko, etta ymmarrat edes, mita suhun on pistetty.

-Ennen matkaa se rokote oli MEL1
-sitten se vaihtui Mva
-sitten se olikin uudempi rokote eli MEL2
-sen jalkeen edellisessä ketjussa se oli Mva-e2
-NYT kerrot sitten taas MEL2:sta

Kannatko sinäkin (sitä syöpäriskin aiheuttavaa muotoa)? Kai sulle tehtiin Suomessa tyypitykset? Vai miksi olet niin huolissasi, että matkustat kauas ja jätät vauvasi tänne? Jos sulla on se syöpäriskin aiheuttama HPV-tyyppi, niin jotenkin ymmärrän toimintasi. Mutta jos ei, niin sitten tuo on minustakin ihan hullua. Sehän on ihan sama kuin jos sulla olisi sormessa syylä. Se ei sun henkeäsi millään uhkaisi ja syyliä on monella. Mutta että jättäisit lapsesi viikoiksi yksin saadaksesi maapallon toisella puolen vähän kyseenalaista ja kokeellista hoitoa poistaaksesi syylän sormesta (koska et kestä ajatusta siitä, että sinulla on harmiton syylä) niin sitä en ymmärrä...
Tyypitykset kukaan ei tekee, ei edes enää rahalla Mexicossa, kun ne on turhia, mä sanoin joka 4s nainen kantaa saman ison riskin Hpv:n, mikä kai sitten on syöpäriski hpv. Koska raskauden aikana mulla oli poikkeava papa, se mulle riitti, en halua siitä kakka enää. Jos vielä raskaksi pakko tulla ja taas se jotain tekee taas koko raskaus menee stressiin, en halua, jos se olisi mataa riski, en menisi tekemään rokotetta tai en tiedä ehkä menisinkin, siks kun se antaa suojaa kuitenkin loppuelämän asti ja estää että poikkeava papa taas tulee. Kun ajattelee 4000naista vuodesta -96 ja kellä ei sen jälkeen vieläkään tähän asti ollut ongelmia papan kanssa ja Hpv:n kanssa. Heitä kun vaan on pakko loppuelämäksi tutkia että tiedetään varmasti että rokote suojaa loppuelämän asti... vaikka he päätivät niin jo että Hpv on sellainen tauti että riitä 2-3 vuotta tietää että se on poissa. Mutta kun lääketiedessa aina on kaikki epävarma, siks he ovat tutkimuksen alla ja heistä tietoa kerätään vieläkin, vaikka 16v meni

[QUOTE="yrittaja";26347324]Ma en usko, etta ymmarrat edes, mita suhun on pistetty.

-Ennen matkaa se rokote oli MEL1
-sitten se vaihtui Mva
-sitten se olikin uudempi rokote eli MEL2
-sen jalkeen edellisessä ketjussa se oli Mva-e2
-NYT kerrot sitten taas MEL2:sta[/QUOTE]

edellisessä ketjuissa, mä sanoin että googlettakaa vaikka Mva-e2, koska sama tutkija sen kehitteli ja tästä löytyy paljon paljon tutkimuksia, siks kun muut maat tekivät yhteistyö sen kanssa ja se on patentoitu Usa:ssa, mutta ei ole aivan samanlainen rokote vaika samoista aineita. Kun Mel-2 oli tutkittu vain Meksikossa ja vain espanjaksi voit tietoa löydä. Paitsi nyt Usaan tulee, se on jo ihan varma, kyseinen rokote ens vuoden alussa, jos käy tuuri niin vuoden lopussa, se on jo tiedossa R. Rosalio mulle sanoi... Europpaan vielä vie aika, kun ensiks jos Eroppakin tulee niin tulee Espanjaan, kun siellä nyt ne yrittää sen sinne

niin mutta ehkä, mä en siitäkään osaanut selittää ihan oikein, mutta jos joku halua saa kysyä ja mä suoraan kysyn lääkäriltä:)...

Nyt mun on pakko mennä suoristamaan tukka

Kameralla kurkkuun katsomalla ei voi muuten poissulkea sitä etteikö siellä HVP olisi. Se selviäisi vain solunäytteellä ja/tai koepalalla... eli taas olet ymmärtänyt väärin.

edellisessä ketjuissa, mä sanoin että googlettakaa vaikka Mva-e2, koska sama tutkija sen kehitteli ja tästä löytyy paljon paljon tutkimuksia, siks kun muut maat tekivät yhteistyö sen kanssa ja se on patentoitu Usa:ssa, mutta ei ole aivan samanlainen rokote vaika samoista aineita. Kun Mel-2 oli tutkittu vain Meksikossa ja vain espanjaksi voit tietoa löydä. Paitsi nyt Usaan tulee, se on jo ihan varma, kyseinen rokote ens vuoden alussa, jos käy tuuri niin vuoden lopussa, se on jo tiedossa R. Rosalio mulle sanoi... Europpaan vielä vie aika, kun ensiks jos Eroppakin tulee niin tulee Espanjaan, kun siellä nyt ne yrittää sen sinne

Minkä takia googlettaa väärää rokotetta, kun sä vaihtelet rokotteen nimeä päivittäin, eikä mitkään tieteelliset julkaisut ole sun mielestä oikein?
Ainoa oikea tieto on vain sinulla ja lääkärillä, jonka kanssa et ymmärrä englantia.

Anna linkki OIKEESEEN tieteelliseen tutkimukseen, jossa kerrotaan tuon rokotteen tehoavan 100%. Ei haittaa vaikka on espanjaksi.

Jos muka tuota rokotetta on testattu, pitää siitä olla artikkeli jossain lääkärilehdessä.

Tyypitykset kukaan ei tekee, ei edes enää rahalla Mexicossa, kun ne on turhia, mä sanoin joka 4s nainen kantaa saman ison riskin Hpv:n, mikä kai sitten on syöpäriski hpv. Koska raskauden aikana mulla oli poikkeava papa, se mulle riitti, en halua siitä kakka enää. Jos vielä raskaksi pakko tulla ja taas se jotain tekee taas koko raskaus menee stressiin, en halua, jos se olisi mataa riski, en menisi tekemään rokotetta tai en tiedä ehkä menisinkin, siks kun se antaa suojaa kuitenkin loppuelämän asti ja estää että poikkeava papa taas tulee. Kun ajattelee 4000naista vuodesta -96 ja kellä ei sen jälkeen vieläkään tähän asti ollut ongelmia papan kanssa ja Hpv:n kanssa. Heitä kun vaan on pakko loppuelämäksi tutkia että tiedetään varmasti että rokote suojaa loppuelämän asti... vaikka he päätivät niin jo että Hpv on sellainen tauti että riitä 2-3 vuotta tietää että se on poissa. Mutta kun lääketiedessa aina on kaikki epävarma, siks he ovat tutkimuksen alla ja heistä tietoa kerätään vieläkin, vaikka 16v meni

Mitähän shaissee sulle on syötetty :O Ne tyypityksethän on kaiken A ja O ja ne olisi pitänyt tehdä jo Suomessa (miksi ihmeessä niitä Meksikossa enää tehtäisiinkään?). Jos sinulla olisi todettu syövälle altistava HPV-tyyppi, niin silloin olisi ollut tärkeää seurata tilannetta. Jos taas ei, niin olisit voinut unohtaa rauhassa koko HPV:n. Ja miksi ihmeessä sulta on alkujaankaan otettu raskauden aikana PAPA? HPV:han tunnetusti ärhäköityy raskauden aikana ja tilanne normalisoituu ihan itsestään raskauden ja imetyksen päätyttyä. Jos tyypitykset olisi tehty (niin kuin ne olisi pitänyt Suomessa tehdä jos olisit ollut asiantuntevassa hoidossa), niin olisit voinut ihan rauhassa nauttia lapsestasi täällä. Kuka puoskari sinua on Suomessa hoitanut?!?

Niin ja ei se sun rokotteesi tarkoita sitä, että sulla seuraavan raskauden aikana olisi normaali PAPA. Raskaus itsessäänkin kun saa helposti PAPA:n poikkeavaksi ilman HPV:täkin. Siksi PAPAa ei saisi raskauden aikana ottaakaan, ettei aiheetta huolestuteta raskaana olevia naisia. Kun kerran gravidin naisen PAPA-vastaus HPV:llä tai ilman näyttää yleensä aina paljon graavimmalta kuin todellinen tilanne onkaan.

[QUOTE="vieras";26347662]Kameralla kurkkuun katsomalla ei voi muuten poissulkea sitä etteikö siellä HVP olisi. Se selviäisi vain solunäytteellä ja/tai koepalalla... eli taas olet ymmärtänyt väärin.[/QUOTE]

Hän tutki kasvainta jos on jotain Hpv aiheuttama, koska se okote ei poista vaan pitää erikseen suuhuun laita, jos ei ole pahaa.... Mä vaan ajatelin kun kerrankin olen täällä katson mielummin kaiken, vaikka olin aivan varma ettei oo mitään, silti haluan että hoidetaan kaikki kerrallaan, siks kun mulla on tuntemuksia ja just tunnen sen äänihuuli niin kuin siellä olis jotain, mutta normaalia se on kun nielurisat oli isot

[QUOTE="yrittaja";26347767]Minkä takia googlettaa väärää rokotetta, kun sä vaihtelet rokotteen nimeä päivittäin, eikä mitkään tieteelliset julkaisut ole sun mielestä oikein?
Ainoa oikea tieto on vain sinulla ja lääkärillä, jonka kanssa et ymmärrä englantia.

Anna linkki OIKEESEEN tieteelliseen tutkimukseen, jossa kerrotaan tuon rokotteen tehoavan 100%. Ei haittaa vaikka on espanjaksi.

Jos muka tuota rokotetta on testattu, pitää siitä olla artikkeli jossain lääkärilehdessä.[/QUOTE]
Mä voin kun olen yöllä kotona googleta sulle....:)

Mitähän shaissee sulle on syötetty :O Ne tyypityksethän on kaiken A ja O ja ne olisi pitänyt tehdä jo Suomessa (miksi ihmeessä niitä Meksikossa enää tehtäisiinkään?). Jos sinulla olisi todettu syövälle altistava HPV-tyyppi, niin silloin olisi ollut tärkeää seurata tilannetta. Jos taas ei, niin olisit voinut unohtaa rauhassa koko HPV:n. Ja miksi ihmeessä sulta on alkujaankaan otettu raskauden aikana PAPA? HPV:han tunnetusti ärhäköityy raskauden aikana ja tilanne normalisoituu ihan itsestään raskauden ja imetyksen päätyttyä. Jos tyypitykset olisi tehty (niin kuin ne olisi pitänyt Suomessa tehdä jos olisit ollut asiantuntevassa hoidossa), niin olisit voinut ihan rauhassa nauttia lapsestasi täällä. Kuka puoskari sinua on Suomessa hoitanut?!?

varma yli 10 gynekologia... Sä voit vaan saada tietä onko sulla matala tai iso riski Hpv, kukaan ei sulle kerro onko se numero 16 tai 53..... Mexicossa kans ei enää tutkitaan, kun mun kaerit olivat ottamassa rokoten se oli silloin ja heiltä otettiin verinäyteet, ei enää tehdään, kun rahaa tuhlausta se vaan on. Lääkäriä kiinnosta vaan meneko E6 ja E7 geeni pois jos menee, hpv:ta ei enää ole olemassa

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä