Ihan sama täällä! Alkoi loka-marraskuussa, kun alkoi taas ilmat viiletä, lämmitys puhista ja huoneilma kuivua. Mikään ei tunnu auttavan.
Joulun aikaan slin muusta syystä viikon penisilliinikuurin ja ihottuma hävisi käytännössä kokonaan. Sitten kuurin loputtua, varmaan myös kovien pakkasten myötävaikutuksella räjhäti takaisin.
Voi että ottaa pannuun.
Aiemminkin on ollut samanlaista talvisin. Luulin aiemmin, että se nuhasta alkaa, mutta paskat. Usein on auttanut aknen hoitoon tarkoitettu antibioottia sisältävä Dalacin-emulsio, mutta nyt ei auta sekään. Kortisoni pahentaan, Pantyson pahentaa.. Sienivoide on kokeilematta, vaikka on käynyt mielessä.
Taitaa pitää käydä lekurin juttusilla. Voi olla, että pakko ottaa se pitkä ab-kuuri.
Mulla ei kovin pahan näköinen ole, kun rasvaa hyvin ja kevyesti peittää punaisuutta. Isompi vaiva on ihon kipeys. Ihottuma-alue on kipeä, kuumottava ja tulehtuneen oloinen.
Mulla on hyvä, mutta herkkä iho. Talvi ja kuivuus saa sen yleensä aina reagoimaan jotenkin. Pitäisi keksiä konsti, jolla varautua syksyisin talven tuloon.. Että iholla olisi hyvä kosteus ja suoja kylmää ja kuivaa ilmaa vastaan. Voisin välttyä näiltä p¥€£©®%*@ kasvoihottumilta talvisin. >:/
Vaan ehkä kokeilen A-vitskuvoidetta minäkin.
Mulla on tyttärellä nenä samanmoisen näköinen ja alkanut ihan yllättäen. Ensin luultiin flunssan aiheuttamaksi mut jatkuu vain.
Ikää on 8v niin tuskin hormonitkaan taliköhnää aiheuttaneet. Pitänee A-vitamiinivoide testata.
Onko muut löytäneet muunalaisia keinoja omiin nenän alusiinsa?
x